Mexxquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Het wordt Kim D of Jerrod, wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef puzziepie het volgende:
Ja Wanda de dynamiek veranderd direct zodra iemand weg is
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
wie zegt dat ze op Jeff gaan danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.
ja een stemdingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voor nomineren hoeven ze niets op te bouwen, een voor een knoppie drukken wegwezen
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zegt dat ze op Jeff gaan dan
babbelbitchus gaan op Kim D
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praattequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.
Ja begrijp ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praatte
denk ik Kim D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |