quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vervelend dat doorlekken! Ik had vanochtend ook een doorgelekte baby maar ik had de luier vannacht in het donker denk ik niet goed aangedaan. Verder geen tips helaas.
Bubbles heeft afgelopen zaterdag een kinderfeestje gehad en sindsdien zijn zij en de baby ziek. Gisteren voor het eerst een projectielbrakende baby meegemaakt. Vanochtend zowaar weer. Wat is dat sneu zeg
.
Ach gossiequote:Op zondag 13 november 2022 09:47 schreef June. het volgende:
Wat naar @:B.ertha .. Hier ook geen tips helaas, ook een nachtbraker hierQua doorlekken, ander merk proberen kan zeker helpen. Etos past hier perfect, terwijl Kruidvat helemaal niet goed aansluit (zelfde maat). Pampers premium protection hadden we eerder, maar die worden altijd zo zompig/vochtig aan de buitenkant na een hele nacht (dat is ook het idee, zodat ze meer "doorluchten" en minder luieruitslag geven). Wat opvalt is dat de pampers hoger aansluiten bij de rug dus die paar cm kan net het verschil maken tussen een schone luier omdoen of je hele baby moeten omkleden
En hier iets nieuws geprobeerd, ook niet meer voorlopig![]()
We dachten, laten we eens een keer poedermelk proberen met wat rijstebloem 's avonds. Resultaat: niet slapen, krampen en alles eruit kotsen om 3u vannacht![]()
Ja, als we maar niet in de buurt van zijn ledikant komenquote:Op zondag 13 november 2022 02:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat naar, slaapgebrek hakt er zo hard in heMaar is ie gedurende de dag dan wel wel vrolijk?
Thee met cafeïne, alles met suiker (maar dan wel blijven eten, want dipje...). En slapen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef eponine het volgende:
Wat helpt er qua energie als je geen koffie drinkt?
Volgens mij doen R&W dat synchroonquote:Op maandag 14 november 2022 18:49 schreef eponine het volgende:
Ik hoop dat we vanavond weer kunnen slapen ja, R vond het een prima avond en nacht om lekker random te gaan liggen blèren.
Waarom zijn ze zoquote:Op maandag 14 november 2022 20:48 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Volgens mij doen R&W dat synchroon. En de oudste kleuter begon een uur daarna met overgeven
Drie hazenslaapjes op de opvangquote:
Aaah sterkte!quote:Op donderdag 17 november 2022 09:14 schreef Bami het volgende:
Hier nog niet optimaal, maar wel wat beter. We zijn vooral nog erg zoekend hoe ze het beste inslaapt. Tot nu toe was dat vaak aan de borst, maar haar zuigbehoefte lijkt groter te zijn dan de hoeveelheid melk die ze kwijt kan dus dan zit je weer met een spugende baby die daar ook wakker van wordt.
Gisteren was ik weer in tranen.Het is gewoon zo erg zoeken en puzzelen en daarmee zoveel zwaarder dan ik van tevoren verwacht had. Plus in hoeverre accepteer je dat het soms gewoon moeilijk is en baby’s huilen, en hoe lang zoek je door op het gevoel dat er toch iets moet zijn waarmee je het makkelijker maakt voor haar.
Plus man benoemt nu regelmatig dat hij het toch wel lastig vindt dat we nu meer als huisgenoten samenwonen. En dat vind ik ook, maar ongeveer het enige moment dat Pukje goed zelfstandig slaapt is in de nacht. Wanneer onze slaap dus ook prio krijgt boven het samen nog even gezellig maken. Ohja hij vindt ook dat ik zoveel op mijn telefoon zit. Is ook waar, maar hoeveel alternatieven heb ik als ik het merendeel van de dag ofwel aan het voeden ben of er op me geslapen wordt.
Nouja, struggles dus nog maar gelukkig wel weer wat meer slaap in de nachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |