Precies, hebben we niets aan dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tevreden roker is geen onrust stoker
Vertel het ze.. ze ouwehoeren er al op losquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is geen grap
ze mogen niet lullen en roken
wel als je ze gewoon niet besteld hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
het ziet er zo stom uit
dat ze achterin staan te roken zonder te mogen praten![]()
Ja doen ze maar mag niet, is al een paar keer doorgegeven aan ze, niet praten tijdens het roken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeez,, dat was Utopia .. ze lullen hier echt wel
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen als er spullen niet geleverd worden
Als het niet besteld wordt is het lastig leverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
Ik heb nog niet gehoord dat het geld er niet voor is. 146 euro, en de koffie gaat ze terugsturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je ze gewoon niet besteld hebt
(en het geld dus op is hiervoor)
daar was ook weer wat meequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet besteld wordt is het lastig leveren
Een voordeel is dat ze de volgende keer veel statiegeld terug krijgen
Ja, want ze moest voor 32 bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Daarom ook beter als groep niet meteen iemand veroordelen , zoals ze bij Martin deden , Maddy deed daar ook aan mee. Want het is niet niets om voor zoveel mensen alles te bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het best meevalt, bestellen voor 33 mensen, dan gaat er geheid iets mis.
Voor 2 personen gaat het ook weleens misquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de Jumbo-kant, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 personen gaat het ook weleens mis
Bij Jumbo geven ze soms ook een vervangend product, maar soms ook niet, maar dan sturen ze vooraf een mailtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef spapaars het volgende:
Bij de Plus kan je aangeven dat een alternatief artikel mag worden meegegeven als gewenste niet voorradig is.
Krijg je wel hetzelfde, maar dan van een ander merk.
Maar dan hebben ze niet meer die statiegeldkosten als deze keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ze weer veel bestellen en veel kratten hebben, dan blijft het gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |