abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:43:48 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206290070
quote:
FVD-adviseur Laughland: ben vastgezet en ondervraagd door antiterreureenheid in Londen
Forum voor Democratie Directeur John Laughland van de internationale tak van Forum voor Democratie stelt na aankomst in Londen vrijdag bijna 1,5 uur te zijn vastgezet en ondervraagd over onder meer zijn politieke standpunten.

John Laughland tijdens een symposium van Forum voor Democratie over de oorlog in Oekraine.

Een antiterreureenheid van de politie heeft FVD-adviseur John Laughland vorige week bijna 1,5 uur vastgehouden en ondervraagd op het vliegveld London Gatwick. Dat schrijft Laughland op de website van Forum for Democracy International. Daarbij werden volgens hem onder meer zijn telefoon, computer en portemonnee afgenomen. Zijn computer heeft de directeur van de internationale tak van FVD naar eigen zeggen nog niet teruggekregen.

Laughland zegt na aankomst op de luchthaven op vrijdagavond 7 oktober vanuit Hongarije onder meer te zijn ondervraagd over zijn politieke standpunten en zijn werk voor het Europees Parlement en Forum voor Democratie. De Brit ziet in het optreden van de politie een signaal dat „Europa is afgegleden naar een dictatuur”. Laughland is een vertrouweling van FVD-leider Thierry Baudet. Onlangs benoemde Baudet hem tot directeur van FVD International.

Banden met Rusland
Wat de aanleiding voor de politie was om de FVD-adviseur te ondervragen is voor NRC niet duidelijk. De politie was dinsdagavond nog niet bereikbaar voor commentaar. Zelf wijst Laughland op een tweet van FVD International van vlak daarvoor, waarin de organisatie de afkeer uitsprak van de sancties die de Europese Unie heeft ingesteld tegen de Russische politicoloog en Poetin-adviseur Aleksandr Doegin. Die staat bekend als sterk anti-westers en is groot voorstander van de Russische annexatie van Oekraïne.

John Laughland staat op zijn beurt bekend als pro-Russisch, heeft goede connecties in Rusland en wordt weleens verweten een agent van het Kremlin te zijn. Dat laatste noemt hij zelf „een complottheorie”.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-in-londen-a4144824

------------------------------

Jammer dat ze hem na 1,5 uur weer hebben vrijgelaten. Hopelijk is er genoeg bewijs veiliggesteld om deze club aan te pakken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206290116
HAHAHA

En:
Inb4 FvD-webcare
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206290126
Een soort Sybren Kooistra (Groenlinks)?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:47:38 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206290137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:43 schreef Starhopper het volgende:
Dat laatste noemt hij zelf „een complottheorie”.
Dan moet het toch waar zijn lettende op het complottheoriefetisjisme van die partij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206290142
quote:
De Brit ziet in het optreden van de politie een signaal dat „Europa is afgegleden naar een dictatuur”.
Wat huilt hij nou toch? Dat is toch precies wat de Putlerpijpers van FvD willen?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:47:53 #6
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_206290145
Hadden ze hem niet kunnen houden
pi_206290169
Dit zijn intimidatietechnieken van een covert-dictatuur. Zoiets flikte ze een aantal jaar geleden ook bij een of andere alt-right-proponent onderwijl de grenzen openstonden voor allerhande midden-oosterse terreurgroepen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206290184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef Akathisia het volgende:
Dit zijn intimidatietechnieken van een covert-dictatuur. Zoiets flikte ze een aantal jaar geleden ook bij een of andere alt-right-proponent onderwijl de grenzen openstonden voor allerhande midden-oosterse terreurgroepen.
Het is een beetje vreemd om als Poetin-aanbidder te klagen over dicatuur, niet?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:50:51 #9
403820 Aberkullie
pi_206290188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:49 schreef Akathisia het volgende:
pi_206290245
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is een beetje vreemd om als Poetin-aanbidder te klagen over dicatuur, niet?
Zeker, maar ik aanbid Putin dan ook niet. Ik ben zo een groot voorstander van vrijheid, dat ik je de vrijheid gun om je gelul hard te maken. En lukt dat niet, dan gun ik je ook de vrijheid om je post zelf aan te passen. Scheelt bovendien de mods weer werk in de bestrijding van nep-nieuws, kinderachtige laster, moddergegooi, etc.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206290285
Ze worden steeds banger en banger voor de rechtse Forum goden! Zoals in Italië en Zweden zal er een rechtse revolutie plaatsvinden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206290302
Dit zijn vijanden van de Staat en verdienen een veel hardere aanpak. Snap ook niet waarom Baudet nog niet is opgepakt. Ze laten haar gebeuren.

Vrijheid van meningsuiting hoort niet te gelden voor verraders.
pi_206290315
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zeker, maar ik aanbid Putin dan ook niet. Ik ben zo een groot voorstander van vrijheid, dat ik je de vrijheid gun om je gelul hard te maken. En lukt dat niet, dan gun ik je ook de vrijheid om je post zelf aan te passen. Scheelt bovendien de mods weer werk in de bestrijding van nep-nieuws, kinderachtige laster, moddergegooi, etc.
Nee. Het gaat niet over jou, maar over dat figuur in de OP natuurlijk. 8)7
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:57:38 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206290324
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef Confetti het volgende:
Dit zijn vijanden van de Staat en verdienen een veel hardere aanpak. Snap ook niet waarom Baudet nog niet is opgepakt. Ze laten haar gebeuren.

Vrijheid van meningsuiting hoort niet te gelden voor verraders.
Afhankelijk van wat er op de laptop staat zou het zomaar kunnen dat Baudet door de AIVD van zijn bed gelicht gaat worden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:58:07 #15
403820 Aberkullie
pi_206290336
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Afhankelijk van wat er op de laptop staat zou het zomaar kunnen dat Baudet door de AIVD van zijn bed gelicht gaat worden.
Jammer, gun hem die aandacht niet.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:58:15 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206290340
1,5 uur voor een landverrader.
UK is echt aan het afglijden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206290366
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee. Het gaat niet over jou, maar over dat figuur in de OP natuurlijk. 8)7
Uhu, je wilde gewoon twee vliegen vangen. Mooie cop-out wel.
pi_206290377
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Uhu, je wilde gewoon twee vliegen vangen. Mooie cop-out wel.
Eeuhm nee?
pi_206290381
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:55 schreef epicbeardman het volgende:
Ze worden steeds banger en banger voor de rechtse Forum goden! Zoals in Italië en Zweden zal er een rechtse revolutie plaatsvinden.
Met een idioot als Baudet als aanvoerder van zo'n partij hoeven we daar niet bang voor te zijn. Zijn vast was complotgekkies e.d. die in hem de messias zien maar dat is over het geheel marginaal..
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_206290389
Zou mij niet verbazen als er in Nederland ook diverse onderzoeken lopen.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:02:43 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206290429
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:00 schreef Jojoke het volgende:
Zou mij niet verbazen als er in Nederland ook diverse onderzoeken lopen.
Het zou mij nog minder verbazen als dit op verzoek van de AIVD was :) Minimaal in samenwerking met.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:05:20 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206290474
twitter

Zou vanwege internationale aandacht voor dit soort drek de bal zijn gaan rollen?
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:07:49 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206290515
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Poooooaaaaah. Genot zou dat zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:08:08 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206290523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Zou vanwege internationale aandacht voor dit soort drek de bal zijn gaan rollen?
De ondervraging was vorige week.
Maar internationale aandacht kan wel de druk opvoeren.
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:10:27 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206290567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Met een idioot als Baudet als aanvoerder van zo'n partij hoeven we daar niet bang voor te zijn. Zijn vast was complotgekkies e.d. die in hem de messias zien maar dat is over het geheel marginaal..
Marginaal, maar toch aanzienlijk.. We hebben het niet over een honderdtal man, maar een stuk meer. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je actief lid bent / stemt op fvd als dit is was je gepresenteerd krijgt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')