hehe, ik kom wel aan m'n kcal, gewicht komt er ook prima bij. Denk dat ik blijf door bulken tot ~85-87 en daar ga kijken of het nog te doen is qua vet, zo ja, naar 90, zo nee, beetje cuttenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog meer reden om havermout te gaan eten.
Zag laatst iemand 100 kg squatten met quarter squats. Dan heeft het ook weinig zin...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik train ook niet meer zo zwaar en sowieso hoe diep iemand squat maakt ook nogal uit dus gewicht zegt me niet zoveel
Zonder trainen ongeveer herzelfde makkerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet kort, net iets boven de gemiddelde mannelijke lengte geloof ik, 1m85. Maar ik weeg ook 27 kilo minder.
Gewoon een gezond/normaal gewicht ook als je niet traint natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zonder trainen ongeveer herzelfde makker
Klinkt als een gezellige avond met @jigggyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef Oriente het volgende:
Oh en gisteravond twee jongens die om de 5 seconden met kanker liepen te roepen, eentje wilde per se 100 kilo benchen, die andere stond erachter om te spotten, gastje ligt daar met die barbell op z'n borst en krijgt hem niet meer omhoog, spotter staat keihard te lachen en te schelden en krijgt hem ook niet terug, gelukkig voor hem was er iemand in de buurt die er als een gek heen rende en die stang van hem af tilde. Kneuzenkermis, echt.
Eens. Tegenwoordig squat ik nog maar max 100kg. Ik word oudquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik train ook niet meer zo zwaar en sowieso hoe diep iemand squat maakt ook nogal uit dus gewicht zegt me niet zoveel
Sowieso vergelijken met anderen heeft niet echt nut. Een klein iemand met korte armen kan makkelijker veel benchen want hij beweegt het gewicht over een kleinere afstand, zelfde bij squat etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja, al kan je soms wel wat van de techniek opstekenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sowieso vergelijken met anderen heeft niet echt nut. Een klein iemand met korte armen kan makkelijker veel benchen want hij beweegt het gewicht over een kleinere afstand, zelfde bij squat etc.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige avond met @:jigggy
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zag laatst iemand 100 kg squatten met quarter squats. Dan heeft het ook weinig zin...
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.
Beest.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom alleen even opscheppen.
Woordle 480 4/6
⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 6/6
🟩🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(wat een moeilijke)
Opzich zijn veel sprongen met korte dip voor de strekking. Zie een blok doen bij het net bij volleybal of een rebound pakken bij basketbal. Maar nauwelijks iemand die jij zo ziet squaten is bezig voor een sport zoals ik beschrijf hoor. Tevens is het niet zo dat mensen die voor zo'n sport trainen altijd dan ondiep squaten. Die hebben ook gewoon baat bij de spier en krachtontwikkeling van een diepere squat. Is meer als supplement erbij. Iemand die niet weet wat hij doet/geen goede ervaring heeft met spier juist belasten gaat bij ondiepe squat lekker op de pezen, gewrichten hangen...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.
Woordle 480 5/6quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom alleen even opscheppen.
Woordle 480 4/6
⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 6/6
🟩🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(wat een moeilijke)
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.
Gewone havermoutpapquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet je ook met kaneel en FRUIT (bijv. bosbessen) eten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:elan is ouderwets agressief in het corona-topic aan het preken over mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Gelukkig ben je man's genoeg om daar de discussie aan te gaan en niet hier in de SC te roepen dat hij daar wat post.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:elan is ouderwets agressief in het corona-topic aan het preken over mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Nee daar ga ik mij absoluut niet aan wagen. Discussiëren over Corona heb ik genoeg gedaan in mijn leven, werd er niet gelukkig van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je man's genoeg om daar de discussie aan te gaan en niet hier in de SC te roepen dat hij daar wat post.
Oh wacht.
Havervlokken laten weken in melk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Krijg ik oprecht niet weg en dat terwijl ik wel gewoon 500 gram milde magere kwark zonder smaak wegstouw binnen 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |