Geen darkmode.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
De nieuwe wordle is uit.
Woordle 480 4/6
🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 4/6
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Rambodirk @:Wereldgozer
Komt wel goed aldus deze positivo.quote:
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt wel goed aldus deze positivo.
Vrijdag 60. Dus vanavond hier Ajax kijken met vrienden. Waaronder een fanatieke Feijenoorder. 1-2 en revanche voor Ajax. Met Tompoezen.
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.
Ik ben vrijdag niet jarig, ter info.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aambeien zijn zwaar kut lijkt me, zeker als je zoals ik 3-5x per dag moet poepenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.
Je bent alweer weken strontvervelend, terwijl nederigheid past bij iemand die én al jaren van andermans centen leeft en zichzelf niet in de hand kan houden en daardoor constant weer loopt te zuipen. Ik kots op dat soort mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag niet jarig, ter info.Johan Cruijff of Jan Cees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imca Marina.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent alweer weken strontvervelend, terwijl nederigheid past bij iemand die én al jaren van andermans centen leeft en zichzelf niet in de hand kan houden en daardoor constant weer loopt te zuipen. Ik kots op dat soort mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |