Er wordt niks gecensureerd. Men wil niet dat er gegokt wordt en ik heb bewust de keten niet benoemd omdat dat irrelevant is voor de vraag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:21 schreef flipsen het volgende:
Wat een onzin dat de hotelketen wordt gecensureerdMag booking.com wel genoemd worden? Gelijke monikken, gelijke kappen toch zeker?
Dit heb ik gekozen, maar achteraf blijkt dat je via een speciale website een overnachting mag uitzoeken. Echter blijkt dan dat ze hier kennelijk andere voorwaarden voor hanteren en krijg je zeeeer beperkte keus in data en is alles.volgeboekt. dat is natuurlijk niet zo, maar wel via die website.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef Leandra het volgende:
Ik zou de gratis overnachting ook aannemen, maar in een hotel naar keuze.
Je faalt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 07:43 schreef Bugno3 het volgende:
Meer genoegdoening willen dan een gratis kamer
Niet los kunnen laten van een matige ervaring
Onbegrijpelijk hoe mensen met iets rond willen blijven lopen en er niet gewoon overheen kunnen stappen. Een van de redenen waarom een groot deel van de mensen (vooral in Nederland) zo bitter en zuur zijn, zeker vanaf 50+. Al deze irritaties en gevoelens tekort gedaan te zijn stapelen zich op, totdat niets anders overblijft dan een concentraat zuur.
Dat vroeg ik uiteraard meteen maar "die was niet op locatie en niet bereikbaar. U moet het mij doen vandaag."quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik dan weer niet snap (of heb ik wat gemist?) is als TS graag persoonlijk geholpen wil worden met de klacht TS dan niet belt naar het hotel om de manager te spreken.
Ik vind achteraf mailen sowieso wat makkelijk.
De fuckersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik gekozen, maar achteraf blijkt dat je via een speciale website een overnachting mag uitzoeken. Echter blijkt dan dat ze hier kennelijk andere voorwaarden voor hanteren en krijg je zeeeer beperkte keus in data en is alles.volgeboekt. dat is natuurlijk niet zo, maar wel via die website.
Word je dus eigenlijk nog een keer genaaid..
Sommige ketens kun je wel verwachten dat het oude, goedkope meuk is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er wordt niks gecensureerd. Men wil niet dat er gegokt wordt en ik heb bewust de keten niet benoemd omdat dat irrelevant is voor de vraag.
Voor bijna 100 euro exclusief ontbijt mag je in elk Nederlands hotel een schone kamer verwachten met een normale douche.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommige ketens kun je wel verwachten dat het oude, goedkope meuk is.
Dat zou je zeggen, ja. Maar ken wel 'n keten waar je grote kans loopt op oude meuk. Ook al kost soms eens 'n dag richting de ¤ 100.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor bijna 100 euro exclusief ontbijt mag je in elk Nederlands hotel een schone kamer verwachten met een normale douche.
Ja dat is wel wat ik een paar posts hierboven zei.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS, weet je wat je ondertussen gaat doen? Neem je de gratis overnachting aan?
Dit doet me denken aan de actie bij Kruidvat mbt de Fletcher hotelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heb ik gekozen, maar achteraf blijkt dat je via een speciale website een overnachting mag uitzoeken. Echter blijkt dan dat ze hier kennelijk andere voorwaarden voor hanteren en krijg je zeeeer beperkte keus in data en is alles.volgeboekt. dat is natuurlijk niet zo, maar wel via die website.
Word je dus eigenlijk nog een keer genaaid..
Da's geen ¤ 100 toch? Volgens mij was dat een tientje of zo. Geeft ook wel aan wat je ongeveer kunt verwachten bij deze keten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de actie bij Kruidvat mbt de Fletcher hotels
Nee, maar de beperkingen die TS heeft bij het kiezen van een gratis overnachting komen wel behoorlijk overeen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's geen ¤ 100 toch? Volgens mij was dat een tientje of zo. Geeft ook wel aan wat je ongeveer kunt verwachten bij deze keten.
Denk dat veel van die weekend-weg acties wel van dat soort voorwaarden hebben. Beste boek je gewoon zelf los.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar de beperkingen die TS heeft bij het kiezen van een gratis overnachting komen wel behoorlijk overeen.
En volgens mij was dat ¤ 25 pp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |