abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206285554
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:16 schreef Kreator het volgende:

[..]
Euh, nee.
Oh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206285560
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:15 schreef Kreator het volgende:
Anderzijds wil ik eigenlijk gewoon een persoonlijk antwoord waarin men aangeeft te betreuren dat men een goor hotel runt en mij mijn geld terug geeft.
en dat krijg je verder niet... dus waarom daar verder naar hengelen en daarbij enkel je eigen ontevredenheid verder opkloppen?
Prima als je klaagt en daarmee ook wat bereikt... maar dat lijkt nu niet het geval te zijn en je nu eerder je eigen tijd zit te voldoen en eerder nóg ontevredener aan het worden bent.

In het begin gaf je terecht al aan te weten wat de makkelijkse optie is: "Ik had me al voorgenomen verder niet te klagen en dit verlies te pakken. Nooit meer bij [keten] logeren. Prima!"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206285609
quote:
Het was erg vies, slecht, muggenplaag, gordijnen kapot, vetvlekken op de muur, vieze badkamer, oud, goor, stof, slechte douche, alles afgebrokkeld, lelijke kamer,
quote:
Ik had me al voorgenomen verder niet te klagen en dit verlies te pakken. Nooit meer bij [keten] logeren. Prima!

Anyway, toen ik de volgende ochtend bij vertrek na de vraag 'was alles naar wens' reageerde met de feiten zoals hierboven gesteld,
Ik denk dat het hier al mis is gegaan. Je had gelijk naar receptie moeten om aan te geven dat je dit niet accepteert.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_206285785
Ik zou het nachtje weg ook aannemen. Even de reviews checken van de hotels en je weet gelijk welke fijn is en welke niet. Leuk weekendje weg ervan maken :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:45:38 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_206285808
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:24 schreef HSG het volgende:
Je had gelijk naar receptie moeten om aan te geven dat je dit niet accepteert.
Nogmaals, dan moet je wel het vertrouwen hebben dat een andere kamer beter is. Ik had die avond weinig alternatief in de omgeving daar om zomaar ongezien te vertrekken om 23:30.
pi_206285860
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nogmaals, dan moet je wel het vertrouwen hebben dat een andere kamer beter is. Ik had die avond weinig alternatief in de omgeving daar om zomaar ongezien te vertrekken om 23:30.
En d'r moet een andere kamer beschikbaar zijn natuurlijk. Als het over keten X gaat, dan liggen die hotels vaak ook nog eens wat afgelegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:06:28 ]
pi_206287086
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nogmaals, dan moet je wel het vertrouwen hebben dat een andere kamer beter is. Ik had die avond weinig alternatief in de omgeving daar om zomaar ongezien te vertrekken om 23:30.
Dat weet je pas als je bij de receptie staat.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_206291438
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:40 schreef maily het volgende:

[..]
Wat ga je ermee doen? Slechte google-recensie schrijven? :P
Dat is dé oplossing. Slechte publiciteit daar zit geen bedrijf op te wachten.
pi_206291474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:02 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dat is dé oplossing. Slechte publiciteit daar zit geen bedrijf op te wachten.
Koude douche in radar :P
pi_206291738
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:10 schreef Inbox het volgende:

[..]
Mwah, als je teveel slechte recensies hebt bij één locatie, zullen er toch mensen wwgblijven en voor de concurrent kiezen. Je bereikt er dus wel wat mee.

Als het één van de weinige is echter wordt het een ander verhaal.
Weet het niet. Zolang het niet richting 'n gemiddelde reviewscore van 1 of 2 sterren gaat, blijven er wel budgetslapers dit soort hotels boeken.

Zat nu ook in 'n bepaalde stad te kijken. Dan zit X al redelijk vol voor de meeste dagen en spring Y er qua prijs wel uit in vergelijking met veel andere hotels. Dat blijft toch wel mensen aantrekken.

Y Hotel hier in de buurt zit ook altijd redelijk vol, terwijl de locatie ruk is, reviews niet best en mijn indruk (op basis van wat ik heb gezien vanuit de lobby, restaurant en buiten) is dat het oude troep is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:07:41 ]
pi_206291901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Weet het niet. Zolang het niet richting 'n gemiddelde reviewscore van 1 of 2 sterren gaat, blijven er wel budgetslapers dit soort hotels boeken.

Zat nu ook in 'n bepaalde stad te kijken. Dan zit X al redelijk vol voor de meeste dagen en spring Y er qua prijs wel uit in vergelijking met veel andere hotels. Dat blijft toch wel mensen aantrekken.

Y Hotel hier in de buurt zit ook altijd redelijk vol, terwijl de locatie ruk is, reviews niet best en mijn indruk (op basis van wat ik heb gezien vanuit de lobby, restaurant en buiten) is dat het oude troep is.
Die recensie is zo gezet en blijft staan. Al bij één iemand die erop afhaakt is er 'winst' en heb je een stukje genoegdoening van je recensie.

Als het echt heel slecht is en je voor die prijs veel meer mag verwachten, zouden ze van mij die recensie krijgen met bovenstaande reden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:08:01 ]
pi_206291989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:38 schreef Inbox het volgende:

[..]
Die recensie is zo gezet en blijft staan. Al bij één iemand die erop afhaakt is er 'winst' en heb je een stukje genoegdoening van je recensie.

Als het echt heel slecht is en je voor die prijs veel meer mag verwachten, zouden ze van mij die recensie krijgen met bovenstaande reden.
Dat eerste is zo. Er zullen ook wel mensen op afhaken, maar blijkbaar is er toch gewoon aanloop voor dit soort troep.

Qua prijs. Zie sommige hotels op soms voorbijkomen met prijzen van ¤ 40 p.p. of zo. Die arrangementen zijn vaak ook behoorlijk goedkoop. In alle redelijkheid kun je daar niet heel veel van verwachten. X ga je niet vinden voor ¤ 40 per nacht. Wel vind ik dat het schoon moet zijn.

Net over de grens met Oostenrijk in Hongarije heb je ook van die doorreishotels die soms ¤ 15 kosten of zo. Dan weet je ook gewoon dat het een hele smerige bende is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:08:34 ]
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:55:57 #38
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206292122
Eerlijk gezegd, ik heb ooit een slechte recentie op booking.com gezet. Een week later kon ik hem met heel veel moeite terugvinden .

De sorteringen in booking.com zijn zo dat slechte reviews vlot verdwijnen.
Tot nooit .......
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:58:13 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206292139
Mijn gedachte is idd ook F, maar ervaring leert dat die heel erg kunnen verschillen, ik heb zelf in een aantal prima F-hotels geslapen maar heb mijn zusje een keer in Limburg moeten ophalen in een vreselijk flea bag hotel van de F hotelgroep.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206292309
Echte service bij een klacht achteraf kan je alleen bij A-hotels verwachten. Denk dan aan Michelin restaurant bevattende hotels. Dat is althans mijn ervaring.

Verder moet je bij zo een gebrek altijd vooraf aangeven dat er iets is en bij de "sociale beleefdheid vraag" aan de receptie altijd gewoon met ja antwoorden als je niet geklaagd hebt. Dit is waar je m.i. de fout in ging.

Beetje alsof je bij een gyneacoloog om postnatale abortus vraagt.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:36:29 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206292437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:18 schreef investeerdertje het volgende:
Echte service bij een klacht achteraf kan je alleen bij A-hotels verwachten. Denk dan aan Michelin restaurant bevattende hotels. Dat is althans mijn ervaring.

X levert over het algemeen prima service als je een klacht hebt, met goed opgeleid vriendelijk personeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:09:11 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206292499
Het is een keten, een groot bedrijf. Je gaat nooit een persoonlijk antwoord krijgen. Immers het is ook geen persoon, maar een organisatie en daar werken mensen die zich niet persoonlijk betrokken voelen.

Dus bespaar je de moeite, je zal er niets mee winnen.
.
pi_206292924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:36 schreef golfer het volgende:

[..]
X levert over het algemeen prima service als je een klacht hebt, met goed opgeleid vriendelijk personeel.
Geen idee. Ik klaag alleen over nachtelijk overlast. Niet over een brakke kamer als ik er al geslapen heb of als mijn eten niet lekker was als ik mijn bord op had.

S nachts is mijn ervaring dat ze daar ook weinig doen. Ik ken ook een higher level hotel die na een klacht extra beveiliging op de gang plaatste. Tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:09:29 ]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:33:29 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_206293306
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voor 100 eur kan je ookniet veel verwachten
Dat is onzin. Voor 100 euro (misschien tientje meer) kan je prima schone, mooie en grote hotelkamers krijgen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:40:24 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_206293326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:18 schreef investeerdertje het volgende:
Echte service bij een klacht achteraf kan je alleen bij A-hotels verwachten. Denk dan aan Michelin restaurant bevattende hotels. Dat is althans mijn ervaring.

Verder moet je bij zo een gebrek altijd vooraf aangeven dat er iets is en bij de "sociale beleefdheid vraag" aan de receptie altijd gewoon met ja antwoorden als je niet geklaagd hebt. Dit is waar je m.i. de fout in ging.

Beetje alsof je bij een gyneacoloog om postnatale abortus vraagt.
Ik kies meestal voor normale middenklasse hotels of iets lager en word altijd prima geholpen bij klachten. Hoeft je niet voor naar een >eur 250 per nacht hotel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nizno op 12-10-2022 20:10:50 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 07:30:46 #46
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206293447
Mocht je ooit nog eens in zo’n bende terecht komen gewoon een grote drol in de pot achterlaten.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 08:23:38 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206293591
Tja volgende keer dus gewoon vooraf klagen als je de kamer aantreft in plaats van achteraf. Dan kunnen ze nog wat voor je doen. En "geen vertrouwen hebben dat andere kamers beter zijn" maakt niet hard dat je geen betere kamer had kunnen krijgen.

Maar een gratis nachtje is lekker meegenomen toch? Als je dan een beter filiaal neemt.
pi_206293604
Als het zó erg was, zou ik ook de matrassen Thuis eens controleren op bedzwantsen.
En de koffer uitmesten.

Een tip, die ik onlangs las, was om de koffer bij een verblijf in het bad te plaatsen 🤪. De beestjes zitten in de kieren langs de plinten in de kasten en kruipen in de
koffer.😳 En onder het bed te kijken.
Sch.moeder sloeg bij binnenkomst als eerste de bedden open.

Wat een vervelende ervaring @Kreator
  woensdag 12 oktober 2022 @ 08:39:00 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206293655
Ik denk dat slechte recensies maken weinig gaat helpen tegen zo'n keten. Dit soort hotels worden vaak even snel geboekt voor een nachtje en weinigen zullen een compleet vooronderzoek doen.
pi_206294852
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:37 schreef Kreator het volgende:

[..]
Eens. En ik heb ooit 1 goede ervaring gehad in deze [keten]. Dus wellicht dat we daar naartoe kunnen. Maar ik zou er nooit meer iets zelf boeken.
Ik zou overigens die 100 piek gewoon als verlies pakken, als ze me niet als een mongool had behandeld de volgende ochtend.
Ik zou me aan het plan houden. Aangezien je ook aangeeft dat je een persoonlijke reactie wenst, zou ik op die mail reageren (of opnieuw contact zoeken) en aangeven dat je nog steeds niet geïnteresseerd bent in die gratis overnachting maar dat je wel verlangt dat je klacht (behandeling receptie) serieus genomen wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')