Doen! Doe ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer, ik mag die Ouwehand wel. Heb overwogen om op haar te stemmen afgelopen verkiezingen.
Hopelijk komt ze er weer bovenop.
Dat is pas in April.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt maar even niet naar Roadburn volgend jaar.
Alsof het gepland is!quote:
Eva is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:53 schreef Nober het volgende:
Gewoon een paar paracetamol en je niet zo aanstellen.
[ afbeelding ]
Zou je?
quote:Van 16 oktober 2018 tot 4 februari 2019 was zij lid van de Tweede Kamer in een tijdelijke vacature vanwege het zwangerschapsverlof van Femke Merel van Kooten-Arissen.
Gedurende haar lidmaatschap van de Tweede Kamer was zij het jongste zittende Tweede Kamerlid.
In november 2020 werd Akerboom door de PvdD op de zevende plaats gezet op de lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021, waarbij de PvdD zes zetels behaalde. Akerboom bleef hierna werkzaam op de communicatieafdeling van de Tweede Kamerfractie.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eva_Akerboom
Dit is niet het Baudet-toppo toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Eng dat dat soort mensen zich voortplanten
LOLquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer, scherp en met het vermogen om visie en beleid op de cm2 met elkaar te verbinden. Ik zou zeggen, ga er even lekker tussenuit, vlieg naar Italie, een ossobucco en florentine doen wonderen voor het aansterken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |