Nice!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
The clearest image of Pluto captured by the New Horizons Spacecraft.
"All she ever wanted was to be recognized. Planet or no planet."
[ afbeelding ]
Gaaf zeg,lijkt wel of het geschilderd isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
The clearest image of Pluto captured by the New Horizons Spacecraft.
"All she ever wanted was to be recognized. Planet or no planet."
[ afbeelding ]
Ja .. dat hoort bij verhuizenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is kasten uitruimen en sorteren een klote klus zeg
Ben je wel lekker bezig,muziekje op de achtergrond aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is kasten uitruimen en sorteren een klote klus zeg
En een hap stof zo nu en danquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je wel lekker bezig,muziekje op de achtergrond aan
Vooral achter dingen ligt het nog, de rest was wel goed bij.quote:
Is dat niet iets voor raad de straat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:40 schreef pullup het volgende:
Ook heel fraai![]()
Wistoujście Fortress Gdańsk,Poland
Built in 1308
[ afbeelding ]
Hmm dat topic ken ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor raad de straat?
Leuke huisjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:40 schreef pullup het volgende:
Ook heel fraai![]()
Wistoujście Fortress Gdańsk,Poland
Built in 1308
[ afbeelding ]
Net als Amsterdam, maar dan wereldwijd Nico_S. in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #64: Adelaide to Zanzibarquote:
Achter 2 stapels boeken etc wil er nog wel eens iets van stof liggen ja.quote:
Mwa daar ga je ook niet gauw schoonmaken etc..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Achter 2 stapels boeken etc wil er nog wel eens iets van stof liggen ja.
Trek nu echt alles leeg.
Zou wel moetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa daar ga je ook niet gauw schoonmaken etc..
Succes nog verder met opruimen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:34 schreef pullup het volgende:
Zo is het maar net
[ twitter ]
Het broodje aapachtigste verhaal van de broodjes aap verhalen
Kijk ! En gaat dat ook gebeuren ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
En dan gaat het ineens snel, kan eind volgende week al over
Modjes geven eikels veel nootjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Veel eikels en nootjes, dus een koude winter?
Sommige té veel anderen té weinigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Modjes geven eikels veel nootjes.
Er stond bij deze gif "sommige worden soms zo wakker, en ik zo".quote:
Ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige té veel anderen té weinig
Ik heb er een paar en daar blijft het al een tijdje wel bij hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze al jaren niet meer ingezien / gecheckt
Oops nu pas ... dan was ik nog niet aan de beurtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
Jaargang 1960 kan nu een vaccinatieafspraak maken.
Dat maakt niet zo veel uit. Ze hebben voldoende capaciteit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops nu pas ... dan was ik nog niet aan de beurt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:00 schreef pullup het volgende:
Die zien er ook niet uit als baby
[ afbeelding ]
Daarom.. ik had ook geen lange rijen verwachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit. Ze hebben voldoende capaciteit.
Je maakt je alvast zorgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:38 schreef maily het volgende:
Geest uit de fles om drankverbod bij bingo; dit is echt bezopen
De bemoeizucht
https://www.telegraaf.nl/(...)is-toch-echt-bezopen
Helaas achter betaalmuur
Perfecte camouflage dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Het lijken wel tamme kastanjes in in hun bolster.
Ik doe niet aan BINGOquote:
Welke tijd?quote:
Oh, nou mag ik bingo overslaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer je in een bejaardenhuis komt te zitten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet of het een verplichtnummer wordt
doe je een wat thermokleding aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Vind het maar koud.
Zou het maandag echt weer 20+ graden worden?
Loopt hij mee? Of jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:39 schreef chufi het volgende:
@:pullup Zondag Marathon van Amsterdam... ik zeg het maar even ..
Ah ja, dan zijn het rotte omleidingen die je kan hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee denk ik niet , maar hij woont in de binnenstad en kan er wel eens langs moeten
Zou kunnen, al is mijn nieuw appartement echt een stuk warmer en beter geïsoleerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het daar in het zuiden wel frisser
Is dat nieuwbouw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen, al is mijn nieuw appartement echt een stuk warmer en beter geïsoleerd
Nee, staat er al een tijd.quote:
Haha jaarlijkse ellende.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:39 schreef chufi het volgende:
@:pullup Zondag Marathon van Amsterdam... ik zeg het maar even ..
Dan moet je dus wel de stad door/uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha jaarlijkse ellende.
Ik heb gelukkig een wedstrijd in Hilversum bedenk ik me nu
Hilversum III?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha jaarlijkse ellende.
Ik heb gelukkig een wedstrijd in Hilversum bedenk ik me nu
Ja vroeg op pad de stad uit. Maar die lui rennen altijd wel vrijwel het hele stuk tot Ouderkerk aan beide kanten langs de Amstel waarbij er dus daar geen doorkomen meer aan is dus dan heb je er echt wel last van wil je daar roeien en fietsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel de stad door/uit
Ja maar jullie trainen niet nog op de Bosbaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja vroeg op pad de stad uit. Maar die lui rennen altijd wel vrijwel het hele stuk tot Ouderkerk aan beide kanten langs de Amstel waarbij er dus daar geen doorkomen meer aan is dus dan heb je er echt wel last van wil je daar roeien en fietsen
Nope, alleen heel af en toequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jullie trainen niet nog op de Bosbaan?
Om te trainen op een echt recht stuk .... wel een gedoe elke keer met die boten of valt dat wel mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door mario390 op 12-10-2022 00:16:20 ]
Oh van Fok zelf ... ... tis laat genoegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
beeld is van de fa beelden hier, beeld is zo mooi dat het bijna te schade is
het niet te zeigen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
beeld is van de fa beelden hier, beeld is zo mooi dat het bijna te schade is
het niet te zeigen
[ afbeelding ]
Schade! du hast jetzt Zeit um die Feiertage zu feiern!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:55 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet hoe dat gaat met spoiler
Door je herhaling en het nogmaals plaatsen ben jij ook de lulquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic rapportiert nach Deissy. Bye bye Mario
Het is je geluktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:01 schreef mario390 het volgende:
ik heb het onder spoiler gezet, jij bent de de
het zichtbar makte
Nein, du gehst hangen!!@!@quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:01 schreef mario390 het volgende:
ik heb het onder spoiler gezet, jij bent de de
het zichtbar makte
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Door je herhaling en het nogmaals plaatsen ben jij ook de lul
Das haben Sie allen gesagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:55 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet hoe dat gaat met spoiler
Welke kies jij Sly?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Das haben Sie allen gesagt![]()
Schlechte Entschuldigung, Schade Mario
Allen ordinaire wijven. Die schoenen van de middelste zijn wel oke.quote:
Eens!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef notturna het volgende:
Beide die dit plaatje posten zouden dat elders moeten doen.
Ha jo dizze al in kear sjoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Allen ordinaire wijven. Die schoenen van de middelste zijn wel oke.
Wazzup inFryslan?
Nou, als ik een weekje Tessel kan winnen met het posten van die dames dan is dat wellicht het overwegen waard.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Judas ook een kleine vakantie? Weekje Texel misschien?
Hoi!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als ik een weekje Tessel kan winnen met het posten van die dames dan is dat wellicht het overwegen waard.
Ja, voor minder doen we het niet he.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Dat is ook weer waar! Maar dan wel in de zomer en met 1800 euro zakgeld per dag!@!@£
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, voor minder doen we het niet he.
Tot op de meet! Laterss!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Groetjes en tot op de meet.
Welterusten en laters!
Verwend menneke.Dat was mijn zuipgeld voor een hele vakantie.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Dat is ook weer waar! Maar dan wel in de zomer en met 1800 euro zakgeld per dag!@!@£
Flink sparen dan heer FF!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwend menneke.Dat was mijn zuipgeld voor een hele vakantie.
Wisselgeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwend menneke.Dat was mijn zuipgeld voor een hele vakantie.
Ga ik wel naar Vlieland als jullie zo decadent doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Flink sparen dan heer FF!
Een weekje Tessel is serieus tafelen.
Zijn daar ook kroegen dan? Kan wel een keer een hopje doen. Wat jij, @sly-nlquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik wel naar Vlieland als jullie zo decadent doen.
Nah vroeger al eens op excursie geweest .. weinig te belevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Judas ook een kleine vakantie? Weekje Texel misschien?
Komen jullie even invliegen zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn daar ook kroegen dan? Kan wel een keer een hopje doen. Wat jij, @:sly-nl
Zag gisteren een filmpje van mn dochter , nu eens voorin samen een vriendin achter de stuurknuppel van een eenmotorig vliegtuigjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen jullie even invliegen zeker.
Straight in amice!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen jullie even invliegen zeker.
Ik zie het al voor me nu.quote:
Nee dat niet. Ik ben meer van de poesjes.quote:
als man zou ik de whippett meer als slet zien ...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee. Een keeshond en een whippett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan toch apart wel die associatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik ben meer van de poesjes.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Das
[..]
als man zou ik de whippett meer als slet zien ...Ik eerlijk gezegd ook niet. Weet alleen dat ze bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strak in het vel welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Weet alleen dat ze bestaan.
Goedemorgen Dotquote:
Ook wel eens lekker.quote:
Hey Engine, alles goed?quote:
Jawel hoorquote:
Fijn te horen. houden zo,quote:
Ja las toevallig wel wat. Hopelijk hobbelt het allemaal de goede richting uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. houden zo,
Hier hobbelt het gewoon door
Dat heb je netjes gedaan!quote:
Blij dat het alfabet geen 30 letters heeftquote:
Thnx, ik hoop het ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja las toevallig wel wat. Hopelijk hobbelt het allemaal de goede richting uit.
Hoelang blijft ze weg?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef mario390 het volgende:
mutti in bayern
mario selfs eten maken
Schnitzels van marioquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef mario390 het volgende:
mutti in bayern
mario selfs eten maken
Ook lekkerquote:
Raar toch, zou je nu een paar honderd jaar betaalde rioolbelasting kunnen terugvragen?quote:
Maar ondertussen een 3dubbele milieubelasting aanslg ontvangenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Raar toch, zou je nu een paar honderd jaar betaalde rioolbelasting kunnen terugvragen?
Terechtquote:
Volgens de officiële lezing werden de laatste grachtenpanden in 1987 op het riool aangesloten.quote:
Ik mis watquote:
Dan had je net een wat minder prikkertquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef chufi het volgende:
Ik voel toch wel lichtelijk pijn in mn linker bovenarm.. Had ik de andere keren niet
Zal dat het zijn ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had je net een wat minder prikkert
al in de vooravond om 18:45quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef pullup het volgende:
Oh Ajax gaat voor de tweede ronde vanavond
Ook maar een veronderstellingquote:
Ben jij al geweest?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook maar een veronderstelling
Zit bij mij ook wel variatie in.
Maandag, ook nog een beurse plek aan overgehoudenquote:
Dan had je waarschijnlijk dezelfde prikkertquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag, ook nog een beurse plek aan overgehouden
Ja best mogelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk dezelfde prikkert
Hij spreekt wel met een winterpeen in zijn mondquote:
quote:
Ik verta m welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt wel met een winterpeen in zijn mond
Heb even op een bankje gezeten. en genoten van alles.quote:
Dat kan heel fijn zijn met het zonnetjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb even op een bankje gezeten. en genoten van alles.
Mensen zijn ook leuk tegen elkaar hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan heel fijn zijn met het zonnetje
Ik heb even een rondje centrum gedaan..
Dat hoort ook zo.. sommige kunnen je aan kijken en niks zeggen en andere lachen en/of zeggen hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen zijn ook leuk tegen elkaar hier.
Ik zoen ze gelijk als ze leuk zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.. sommige kunnen je aan kijken en niks zeggen en andere lachen en/of zeggen hoi
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoen ze gelijk als ze leuk zijn.
Een beetje als die Franse politie agent in Allo alloquote:
Dat groene beest, volop in beeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
Ik zat eerst te kijken ... Waar is het insect?
Ja dat zag ik wel maar niet directquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat groene beest, volop in beeld.
Het aapje ook niet, die dacht dat het een blad wasquote:
Ah gelukkig was ik niet enigequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het aapje ook niet, die dacht dat het een blad was
Ik haat apenquote:
Het zijn wilde dieren. Laat ze met rustquote:
Hoef je ze nog niet te hatenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn wilde dieren. Laat ze met rust
Ok. ik moet ze niet. Zo goedquote:
Ok fair enoughquote:
Zo in dat pootje knijpen, net als de heks bij Hans en Grietjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het aapje ook niet, die dacht dat het een blad was
Ik snap echt niet dat toeristen het leuk vinden om zich te laten bepoten van die griezels. Ze stelen je tas als je mazzel hebt. Of ze trekken je gezicht uit elkaarquote:
Net thuis,quote:
Ze piesen gewoon op jequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat toeristen het leuk vinden om zich te laten bepoten van die griezels. Ze stelen je tas als je mazzel hebt. Of ze trekken je gezicht uit elkaar
Sommige mensen worden daar heel erg blij vanquote:
Ze gooien met poepquote:
Plastricia Paayquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige mensen worden daar heel erg blij van
Er zat er altijd eentje in Artis die daar goed in wasquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zat er altijd eentje in Artis die daar goed in was
Haha, vind het wel een schattig aapjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Zo in dat pootje knijpen, net als de heks bij Hans en Grietje
Todat je gezicht eraf ligtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, vind het wel een schattig aapje
Om te zien in een filmpjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, vind het wel een schattig aapje
Nou hoef ze niet in echt te zien, behalve in de dierentuin hoor..quote:
Bestempel ze niet als schattig dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hoef ze niet in echt te zien, behalve in de dierentuin hoor..
Welke dieren wel dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestempel ze niet als schattig dat zijn ze niet.
Honden sowieso niet, die stinkenquote:
Ja jezus dat kan je zelf wel invullen toch. Het gaat mij erom dat mensen wilde beesten als huisdieren nemen. Dat gaat niet goed.quote:
Ik zou zo graag een hond willenquote:
Ik woon alleen, dat is een risicoquote:
Oh nee dat is niet slim nee, maar dat heeft niks mee te maken of een dier schattig vind of niet..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jezus dat kan je zelf wel invullen toch. Het gaat mij erom dat mensen wilde beesten als huisdieren nemen. Dat gaat niet goed.
Jij stinkt ook natquote:
Je ruikt het zelf nietquote:
Af en toe om mee te wandelen ja. Met mooi weer, en overdag.quote:
Dat is wel het laatste waar ik een probleem mee heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Af en toe om mee te wandelen ja. Met mooi weer, en overdag.
En geen zin om dan die warme poep op te rapen in zo'n zakje.
Valt me dan weer meequote:
Nou lag blind al onder vuur,quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik voor Ajax was
quote:In 2005, Zwayer was involved in the match fixing scandal which centered around 2. Bundesliga referee Robert Hoyzer, who took bribes to fix several matches which he officiated. Zwayer assisted him in a match and accepted a bribe of 300 euros to avoid critical scenes for Wuppertaler SV. In January 2005, he and three other high-ranking referees informed the DFB about Hoyzer's match fixing. He was subsequently banned from refereeing for 6 months, a suspension that was kept secret for several years until the German newspaper Die Zeit published a secret file from the German FA. [2]
Dit zie ik voorbij komen nu jij in de chat bent, zit daar een verband tussen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik voor Ajax was
Dat was een sterk staaltjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou lag blind al onder vuur,
maar .....................
Ik heb een soort van pizza hawaii-cookie verstopt in 40+quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zie ik voorbij komen nu jij in de chat bent, zit daar een verband tussen?
[ afbeelding ]
Geactiveerd bij jouw aanwezigheidquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een soort van pizza hawaii-cookie verstopt in 40+
Lekker koekjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een soort van pizza hawaii-cookie verstopt in 40+
Het zal je verbazenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geactiveerd bij jouw aanwezigheid
Wist niet dat fok! al zover was dat dat kon
jazekerquote:
Beter! Nu ben jij er voor de komende winter vanafquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker
voelde me dodnerdagavond, vrijdag en zaterdag echt kut, zondag al iets beter. Nu eigenlijk wel weer prima
Hoezo? Gewoon een mondkapje op, niemand die iets zietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
moet alleen zalf tegen koortsuitslag kopen
Irritant zo'n lip, gelukkig heb ik dat nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
moet alleen zalf tegen koortsuitslag kopen
Telkens hetzelfde mondkapjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een mondkapje op, niemand die iets ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |