Dat net rondom die floppies is wel heel strak aangetrokkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet erg snugger
Geen idee wat ze er mee willen bereiken? Kijk is het nou de laatste dag met een doel, ok. Maar nuquote:
Lijkt mij (als de hunters erachter komen) ook juist makkelijk de heli te volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er mee willen bereiken? Kijk is het nou de laatste dag met een doel, ok. Maar nu
Beetje show-off inderdaad, alsof ze meedoen aan Jachtseizoen ipv Huntedquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er mee willen bereiken? Kijk is het nou de laatste dag met een doel, ok. Maar nu
Lekker hip(ster), jeweetttochquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef Cee het volgende:
Gelukkig zijn deze twee weer onopvallend gekleed.
Ja een heli volgen is makkelijk, kan wel snel vliegenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt mij (als de hunters erachter komen) ook juist makkelijk de heli te volgen.
Lsatste dag kun je dat risico wellicht wel nemen iid. De dood of de gladiolen enzo![]()
Hoeveel niet-politie/militaire helikopters zijn er uberhaupt in de lucht per dag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja een heli volgen is makkelijk, kan wel snel vliegen
Enkele denk ik. Zijn er niet veel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel niet-politie/militaire helikopters zijn er uberhaupt in de lucht per dag?
Hoorde iets met een synchronisatie van een telefoon, blijkbaar een werktelefoon van een van de deelnemers?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff draad kwijt. Hoe komen ze nou ad plannen vd 2 heren? Van wie's telefoon?
Ah, via de collega's? Thanks!quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoorde iets met een synchronisatie van een telefoon, blijkbaar een werktelefoon van een van de deelnemers?
Ik vroeg me ook al af of het wel eens eerder is gebeurd dat een familielid voor verhoor is meegenomen.quote:
Bijzonder, ik had geweigerd…quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Dus ze besloten naar iemand toe te gaan omdat ze geen aanknopingspunten hebben en vervolgens arresteren ze hem omdat ze het verhaal ongeloofwaardig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |