Maar daar heb je als non-crew niks aanquote:
Moet ook toegankelijk zijn voor gewone stervelingen. Om eventuele politie-infiltranten te vermijden moet je wel minimaal een half jaar lid zijn van FOK.quote:
Dan kan Selmar er toch bijquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet ook toegankelijk zijn voor gewone stervelingen. Om eventuele politie-infiltranten te vermijden moet je wel minimaal een half jaar lid zijn van FOK.
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet ook toegankelijk zijn voor gewone stervelingen. Om eventuele politie-infiltranten te vermijden moet je wel minimaal een half jaar lid zijn van FOK.
Eigenlijk vind ik dit soort fratsen niet zo tofquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of iemand in de website van de hunters trapt.
Het begint er wel op te lijken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of iemand in de website van de hunters trapt.
Ik ook niet, maar vind het dan wel leuk als de kandidaten de val doorzien, zoals deze tweequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort fratsen niet zo tof
Dat is inderdaad wel tof.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het dan wel leuk als de kandidaten de val doorzien, zoals deze twee.
Lijken ook wel potentiële winnaars. Doen tot nu toe alles goed.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:35 schreef Revanches het volgende:
Hehe eindelijk mensen die het doorhebben.
Dat vond ik ook niet erg snuggerquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
Pfiew, computerclub niet onder de tap.
Wel lucky met die computerclub hoor. Als die onder de tap stond zoals bij die meiden waren ze nu af.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijken ook wel potentiële winnaars. Doen tot nu toe alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |