Denk dat Marco op de VPN bezig is....quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:37 schreef edcetera het volgende:
Staat nog niet op NPO / Uitzendinggemist, maar is as 10-15 yaar: Buggy als de pest!
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat Marco op de VPN bezig is....
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Eagles89 het volgende:
Wel pech dat koppel dat de telefoon aan zet en die twee teams die meteen binnen 10 minuten al op die locatie zijn. Ergens in Eindhoven ook echt, en twee teams toevallig dus al binnen 10 min ETA. Dat is wel pech.
Waar heb je nou net naar zitten kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen idee, wie, "Marco" is, maar die site is gewoon gaar en werkt maar half. Laatste jaar beter btw.
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Eerste aflevering met de meeste domme kandidaat, maar ook de meest slimme: Die militair, die gewoon alles geregeld heeft: Evert (Al in excape heli zitten) en Omar: Zonder geld en genaaid het halen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pond bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pond staan..
Ohja die herinner ik me zeker nog. Die oudere man was dat, die alleen op pad ging, en heel erg veel survival ervaring had vertelde die. Daar heb ik me toen ook mateloos aan geërgerd weet ik nog. Maar die was volgens mij einde aflevering 1, of begin van aflevering 2 al gepakt, maar deze vader en dochter konden door dom geluk hun extreem domme acties nog meerdere keren (en meerdere afleveringen) herhalen...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Maar zowel pond als pont hebben een koers.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pondje paling afkomstig uit een dorp aan het IJ(ssel)meer is wel lekker.
Twee pond maakt zelfs een kilo.
En een pont kan varen…
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ze waren te traag. Je moet er (helaas) rekening mee houden dat de hunters via andere teams aan informatie komen wat jij gaat doen. Ik vind ze heel verstandig overkomen en alles goed analyseren (bijv. hoe Cleo was gevonden), maar hopelijk gaan ze in het vervolg iets sneller in de weer. Zo niet, dan worden ze straks gepakt omdat ze als laatste bij het computermuseum in Helmond terecht komen (om maar iets te noemen).
Ja, het is een grote flop.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Alle informatie van alle kandidaten die moest worden opgehaald bij die drop points, wordt nu dus aan de Hunters op een mooie schaal gepresenteerd dankzij deze twee ongelofelijk domme sujetten.
Dat team dat nu aan het plannen is om 2 dagen lang in een Renault Espace te rijden, nadat ze dankzij die auto de risicovolle bel- en pakketactie hebben gedaan, heeft dat niet erg handig uitgedacht. Schakels verbreken!quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens inderdaad. Maar toch zijn zij voor mij wel echt favorieten om het einde te halen. Ze vermijden bewust alle fouten van kandidaten uit eerdere seizoenen, redeneren zoals de Hunters doen, en ze raken niet snel in paniek. Maar er zijn meer goede koppels. Misschien dat de productie dit seizoen na het selecteren van die vader en dochter zich toch wel erg schuldig voelden, en vervolgens alleen maar hele sterke kandidaten hebben geselecteerd, want de overgebleven koppels vind ik eigenlijk allemaal wel erg sterk overkomen
Die twee dames die in de 1e aflevering gepakt werden toen ze vanuit de gevangenis in Utrecht begonnen waren ook heel slechtquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:
Nee, de domste kandidaat zat in seizoen 1. Midden op het Ijmeer (?) op de pont bellen en dan je telefoon in het meer gooien. En dan verbaast zijn als we aan de andere kant van de pont staan..
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doelquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ik had de eerste twee afleveringen nog niet gezien maar wel opgenomen, dus vanavond even afleveringen 1 t/m 3 gekeken en god wat ben ik blij dat Jade en Marco gepakt zijn, want die zaten wel heel erg in mijn irritatiezone, man, man, man.... denken dat je met VPN veilig bent en iedere keer je fucking g-mail gebruiken
En toen ik de eerste keer de stem van Jade hoorde dacht ik dat er een meisje van 12 meedeed, en zo gedroeg ze zich ook.
Nee idd, ik snap het ook niet, behalve stoer doen omdat hij werkelijk dacht dat hij wel veilig zat omdat VPN.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is me ook gewoon compleet onduidelijk waarom hij zo obsessief constant zn mail wilde checken. Had helemaal geen doel
Ze waren idd ongeveer van het niveau vader en zoon Boissevain die ook dachten dat ze wel vrolijk door Amsterdam konden blijven rondlopen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Jade en Marco zijn echt in het programma gezet als nepdeelnemers, zoveel domheid en naïviteit heb ik zelden gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |