"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? En fijn dat je ook even zonder enige poging van onderbouwing de minister probeert weg te vegen.
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt net gemist hoe Rusland (weer) een oorlogsmisdaad heeft gepleegd door burgers te bombarderen in Kiev?
Dit is weer het bekende spiegelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:27 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."
Dat hebben politici zoals zij zelf gedaan door Rusland zware sancties op te leggen die averechts werken en ons raken. Ze hebben zelf besloten minder gas en olie af te nemen en schreeuwden maanden geleden al van de daken dat ze er compleet mee gingen stoppen. Politici schieten ons (het volk) in de voet en dan wijzen ze naar Rusland. Ze is hierin dus net zo leugenachtig bezig als Rutte.
[..]
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat maakt het denk ik ook zo kwalijk en tragisch. Het lijkt allemaal soort van voort te komen uit de waanzin van Putin en de figuren om hem heen. Ze zijn bang voor een aanval van een groep die gebaseerd is op wederzijdse verdediging.
Vanuit dat onredelijke oogpunt wel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hey iemand moet even een oogje in het zeil houden nu je mod af bent
Ik vind het sowieso fijn dat je als user blijft hangen en meepost.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebben![]()
En hoe bevalt het tot nu toe?
Zijn er dingen die opvallen? ( zowel in positieve als negatieve zin)
Nieuwsgierig als ik ben, moet ik dit soort dingen gewoon weten
Count me inquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fijn dat je als user blijft hangen en meepost.
Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.quote:
Goh wie had dat nou gedacht?quote:
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelenquote:
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen
De sancties zijn een reactie op, en de inval van Rusland in Oekraïne is ook een reactie op. Maar daar gaat het hier niet eens om.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is weer het bekende spiegelen.
Die sancties zijn een reactie op. Niet de oorzaak van.. En die sancties zijn prima te onderbouwen. Dat begon al met de illegale annexatie van de krim.
En je kunt het bagatelliseren wat je wil, het is een oorlogsmisdaad.
Je weet dat Bolton Republikein en Trump's adviseur was en niets te vertellen heeft in de huidige regering?quote:
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.
En hier juichen ze tot de laatste snik
Mooi gesprokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ook
[ twitter ]
Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fijn dat je als user blijft hangen en meepost.
Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
Heel gek maar veel van die harde schreeuwers staan en stonden voor de grens om het land te ontvluchten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen
Aan de inzet van Bolton heeft het echt niet gelegen, die man wil het liefst vandaag nog een grootschalige nucleaire oorlogquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.
Ik heb met meerdere bnwers direct contact gehad en ik hoop dat iedereen hier snapt dat ik ook een aanspreekpunt ben. Ik ben echt de moeilijkste niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijn![]()
Er gebeurt altijd wel wat in ons mooie forum, zo ook vandaag, maar voor bnw begrippen vind ik het best wel rustig tot nu toe
Helaas leert ervaring dat het nooit lang rustig blijft, hoop dat je er dan ook bent in de mindere tijden
Mocht dat laatste lukken dan komen die indrukken vanzelf wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |