abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206278194
Let's go!

OP aangepast.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 12-10-2022 13:23:41 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:25:39 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206278313
@UncleScorp ja dat vind ik raar. Dat je je ei niet kwijt kan in nws is tot daar aan toe, dat je dan je plekje in bnw vind is alleen maar mooi..

.. Maar in bnw wordt (terecht) geklaagd hoe er over bnw in andere subfora wordt gesproken. Ik trek dan wel een huillach gezicht als ik jou in dit geval echt vaak over nws zie klagen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206278340
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan dan? En fijn dat je ook even zonder enige poging van onderbouwing de minister probeert weg te vegen.
"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."

Dat hebben politici zoals zij zelf gedaan door Rusland zware sancties op te leggen die averechts werken en ons raken. Ze hebben zelf besloten minder gas en olie af te nemen en schreeuwden maanden geleden al van de daken dat ze er compleet mee gingen stoppen. Politici schieten ons (het volk) in de voet en dan wijzen ze naar Rusland. Ze is hierin dus net zo leugenachtig bezig als Rutte.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt net gemist hoe Rusland (weer) een oorlogsmisdaad heeft gepleegd door burgers te bombarderen in Kiev?
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:31:28 #4
pi_206278409
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:27 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."

Dat hebben politici zoals zij zelf gedaan door Rusland zware sancties op te leggen die averechts werken en ons raken. Ze hebben zelf besloten minder gas en olie af te nemen en schreeuwden maanden geleden al van de daken dat ze er compleet mee gingen stoppen. Politici schieten ons (het volk) in de voet en dan wijzen ze naar Rusland. Ze is hierin dus net zo leugenachtig bezig als Rutte.
[..]
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .
Dit is weer het bekende spiegelen.

Die sancties zijn een reactie op. Niet de oorzaak van.. En die sancties zijn prima te onderbouwen. Dat begon al met de illegale annexatie van de krim.

En je kunt het bagatelliseren wat je wil, het is een oorlogsmisdaad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206278425
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat maakt het denk ik ook zo kwalijk en tragisch. Het lijkt allemaal soort van voort te komen uit de waanzin van Putin en de figuren om hem heen. Ze zijn bang voor een aanval van een groep die gebaseerd is op wederzijdse verdediging.
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?
  maandag 10 oktober 2022 @ 19:35:09 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206278488
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?
Vanuit dat onredelijke oogpunt wel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206278594
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hey iemand moet even een oogje in het zeil houden nu je mod af bent :P
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebben c_/

En hoe bevalt het tot nu toe?
Zijn er dingen die opvallen? ( zowel in positieve als negatieve zin)

Nieuwsgierig als ik ben, moet ik dit soort dingen gewoon weten O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:43:16 #8
pi_206278641
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebben c_/

En hoe bevalt het tot nu toe?
Zijn er dingen die opvallen? ( zowel in positieve als negatieve zin)

Nieuwsgierig als ik ben, moet ik dit soort dingen gewoon weten O+
Ik vind het sowieso fijn dat je als user blijft hangen en meepost.

Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
pi_206278731
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
Count me in :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206278971
:') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 20:08:14 #11
pi_206279174
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.
pi_206279191
quote:

[ twitter ]
Goh wie had dat nou gedacht?
:+
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:17:38 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206279355
quote:

[ twitter ]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206279500
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen ^O^
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.
En hier juichen ze tot de laatste snik
pi_206279501
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is weer het bekende spiegelen.

Die sancties zijn een reactie op. Niet de oorzaak van.. En die sancties zijn prima te onderbouwen. Dat begon al met de illegale annexatie van de krim.

En je kunt het bagatelliseren wat je wil, het is een oorlogsmisdaad.
De sancties zijn een reactie op, en de inval van Rusland in Oekraïne is ook een reactie op. Maar daar gaat het hier niet eens om.

Ollongren zegt namelijk heel duidelijk dat Rusland voedsel en energie inzet als wapen, dus dat Rusland bewust deze zaken gebruikt tegen ons, terwijl Rusland dat helemaal niet heeft gedaan/doet. Rusland is zelfs bereid olie, gas en voedsel te leveren aan landen die dat willen en pleit daar zelfs voor. Het is hetzelfde als ik ergens met mijn auto strand en tegen jou zeg: "Ik wil je voedsel en benzine niet, je hebt mij in het verleden heel vaak geband!" Vervolgens ga ik tegen mensen zeggen: "Straatcommando gebruikt voedsel en energie als wapen om mij kapot te maken." Dit zou gewoon een leugen zijn, een verdraaiing, het zou zelfs kwaadaardig zijn van mij om zoiets te roepen.
pi_206279643
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh wie had dat nou gedacht?
:+
Je weet dat Bolton Republikein en Trump's adviseur was en niets te vertellen heeft in de huidige regering?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:49:49 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206279722
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.
En hier juichen ze tot de laatste snik
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ook

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206279776
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ook

[ twitter ]
Mooi gesproken
pi_206279810
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijn :@

Er gebeurt altijd wel wat in ons mooie forum, zo ook vandaag, maar voor bnw begrippen vind ik het best wel rustig tot nu toe

Helaas leert ervaring dat het nooit lang rustig blijft, hoop dat je er dan ook bent in de mindere tijden
Mocht dat laatste lukken dan komen die indrukken vanzelf wel :Y :9
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:01:20 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206279883
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]
Heel gek maar veel van die harde schreeuwers staan en stonden voor de grens om het land te ontvluchten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 21:10:44 #21
485843 crew  Jippie
pi_206280062
Kwam de hoofdmeester langs :@
pi_206280140
twitter

pi_206280184
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.
Aan de inzet van Bolton heeft het echt niet gelegen, die man wil het liefst vandaag nog een grootschalige nucleaire oorlog :D

Volgens mij werd die door Trump ontslagen, omdat die net iets te radicaal en fanatiek was ( kan me vergissen volg politiek niet echt op de voet )
pi_206280202
Bljatiful O+

twitter
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 21:44:59 #25
pi_206280532
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijn :@

Er gebeurt altijd wel wat in ons mooie forum, zo ook vandaag, maar voor bnw begrippen vind ik het best wel rustig tot nu toe

Helaas leert ervaring dat het nooit lang rustig blijft, hoop dat je er dan ook bent in de mindere tijden
Mocht dat laatste lukken dan komen die indrukken vanzelf wel :Y :9
Ik heb met meerdere bnwers direct contact gehad en ik hoop dat iedereen hier snapt dat ik ook een aanspreekpunt ben. Ik ben echt de moeilijkste niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')