quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het houdt niet op.. niet vanzelf .. nu Nadir weer bij JW.
Om te bestellen.quote:
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..quote:
Ook de eerste keer al?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..
Echt een verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
Nadir weet niet hoe hij met zijn oprechte persoonlijkheid zou moeten winnen![]()
Ik keuvel ook nog even mee over de boodschapjes. Ruben en Djedi hebben wel wat beter nagedacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:07 schreef Flory het volgende:
Ik zit nog steeds gezellig bij de bestellers![]()
Ruben en Djedi krijgen geen kruidnootjes?
Er is nu veel meer geld te besteden dan dat Martin had de eerste keer.quote:
Ze doet wel heel erg haar best voor iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom ligt al die troep (karton?) op het bureau?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
Tijdrekken om het bakje leeg te kunnen vreten
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk wel. Hield zich ook wat beter aan zijn eigen regels met bestellen. Maddy zegt nu ook dat ze gewoon maar koelkast producten kunnen bestellen... Tot het dadelijk niet past.quote:
Duidelijk ja, gaat een stuk sneller zoquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik keuvel ook nog even mee over de boodschapjes. Ruben en Djedi hebben wel wat beter nagedacht.
ze hebben geen papier, dus elk kartonnetje wordt als schrijfpapier gebruikt,quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
waarom ligt al die troep (karton?) op het bureau?
Dat zijn de bestellijstjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, die had al een voorsprong door te weten hoe een computer werkt, en hoe iets geschreven moet worden.quote:
Kan ze alles nog eens opzoeken misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |