Ja die snapte ik ook al niet. Die zijn al vanaf 2014 de sjaak.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:57 schreef Monolith het volgende:
Sowieso wel een goede grap om te stellen dat burgerdoelen nu geen taboe meer zijn. Marioepol wel eens bekeken?
Shit data input in je geest zorgt voor shit data output uit de mond . Maakt niet zo gek veel uit welke positie iemand zich bevindt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bizarre post door iemand van Europees Parlement....
Ik vind het wel jammer dat ie twittert met mijn vlag achter zijn naamquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inmiddels vind ik niks meer bizar wat van een FVD'er komt, totale idioten zijn het
Als we op een dag besluiten om Rusland uit Oekrane te vegen, dan stel ik voor dat we Transnistri ook meteen meenemen, inderdaad.quote:
Ja joh, dat gaat helemaal goed komen. Dat escaleert naar MAD.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als we op een dag besluiten om Rusland uit Oekrane te vegen, dan stel ik voor dat we Transnistri ook meteen meenemen, inderdaad.
Ja, Transnistri gaat voor MAD zorgen ja?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja joh, dat gaat helemaal goed komen. Dat escaleert naar MAD.
Moldavi kan natuurlijk gewoon even assistentie vragen aan Oekrane. Geen NAVO, geen EU. Wij weten dan van niets. Moldavi daarna direct bij Roemeni en Rusland kan niets terugdoen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als we op een dag besluiten om Rusland uit Oekrane te vegen, dan stel ik voor dat we Transnistri ook meteen meenemen, inderdaad.
Echt bizar deze tweets. Echt bizar. Heb er geen woorden voor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er zijn wel veel gekke Henkies tegenwoordig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom mag Rusland Oekrane binnenvallen maar mogen wij niet terugslaan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja joh, dat gaat helemaal goed komen. Dat escaleert naar MAD.
Enkele decennia geleden werd zo iemand gewoon opgepakt en geexecuteerd voor landverraad. Nu krijgen ze een podium, helaas.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lekker vegen achter het toetsenbord.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat helpt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Op het nieuws
Rutte heeft Zelensky gebeld om te zeggen dat ie blijft steunen.
Nou dat helpt zeg.
Geeft niet. Oekrane krijgt het vanzelf koud.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kim is met zijn kruistocht tegen de Amerikaanse overheid een useful idiot voor Poetin. Negeren die man.
Wij doen het uit imperialisme. Rusland niet. Of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom mag Rusland Oekrane binnenvallen maar mogen wij niet terugslaan?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Alpha0 het volgende:
Hmm, #nietmijnoorlog trending op Twitter.
Hun soldaten krijgen tenminste nog winteruniformen, Bij de Russen zijn die verkocht voor een warme villa door een of andere officier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:34 schreef YoungDriller het volgende:
Oekrane krijgt het vanzelf koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |