Met dit verhaal wil hij de goodwill kweken. Dan had hij zijn uitmelkmoeder, Monique en slijmlaag Djarno er buiten moeten laten . Deze 3 zijn nu niet bepaald objectief.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Jauke het volgende:
Ik denk dat Andre binnen 2 maanden weer met bier in zijn handen gefotografeerd wordt...
Niet zo moeilijk. Ze hebben een kind samen en ze heeft financieel (commercieel) voordeel van haar (vroegere) relatie met Dré.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met dit verhaal wil hij de goodwill kweken. Dan had hij zijn uitmelkmoeder, Monique en slijmlaag Djarno er buiten moeten laten . Deze 3 zijn nu niet bepaald objectief.
Dat Monique zich hier voor heeft laten gebruiken.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ze hebben een kind samen en ze heeft financieel (commercieel) voordeel van haar (vroegere) relatie met Dré.
Die 2 gaan elkaar nooit helemaal loslaten.
Hoe Sr zijn gezin destijds in de steek heeft gelaten zegt niets over hoe Jr verder met zijn ex en gezin om gaat. Het is geen 1 op 1 kopie hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Zijn vader liet Melvin en Nathalie ook in de kou staan, ook dankzij Rachel.
En Rachel weet ook wel Monique en Dreetje weg te werken zodra hij een kind met een andere vrouw heeft.
Dan is vanavond de premiere? Of issie al geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Reminder: de docu staat binnen 6 uur online
De première is vanavond iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is vanavond de premiere? Of issie al geweest?
Ik moet even kijken of ik die docu aflevering 1 in mijn strakke schema kan passen. Werk toevallig morgen op kantoor, om half 4 klaar, kwart over 4 thuis, eten koken en opeten, dan gap tot 7 uur want ik moet sporten. Komt goed! Vrijdag werk ik weer thuis en kan ik stiekem onder werktijd kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie gaat morgen verslag uitbrengen?
Ja, ik heb videoland.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Reminder: de docu staat binnen 6 uur online
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik die docu aflevering 1 in mijn strakke schema kan passen. Werk toevallig morgen op kantoor, om half 4 klaar, kwart over 4 thuis, eten koken en opeten, dan gap tot 7 uur want ik moet sporten. Komt goed! Vrijdag werk ik weer thuis en kan ik stiekem onder werktijd kijken
Lijkt alsof ie een boezem heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.
[ afbeelding ]
Da fuck is dit Black Tie?
Live: https://www.instagram.com(...)0651129540/?next=%2F
« Het gaat allemaal over mij dus het is hartstikke leuk »quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.
[ afbeelding ]
Da fuck is dit Black Tie?
Live: https://www.instagram.com(...)0651129540/?next=%2F
Wat een powervrouw is het toch ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:
Monique: "Het was een hele zware periode, jaren en dat werd erger en erger. Maar zijn leven was een feest en wij maakten daar geen deel van uit" Maar toch blijf je, ja. Ja, want ik hou van hem ziels, zielsveel, hij is echt de liefde van mijn leven"
Dus toch zo gemonteerd dat André en Monique uiteindelijk zouden aankondigen dat ze weer samen zijn. Helaas was André alweer een vagina verder ten tijde van de afronding van de docuquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:
Monique: "Het was een hele zware periode, jaren en dat werd erger en erger. Maar zijn leven was een feest en wij maakten daar geen deel van uit" Maar toch blijf je, ja. Ja, want ik hou van hem ziels, zielsveel, hij is echt de liefde van mijn leven"
kolerequote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Weet je wie ook een boezem heeft?
[ afbeelding ]
Andre Hazes hetzelfde als godquote:
Is niet ondertiteld dus ik ga m niet kijken, kost me veel te veel energie als ik dat volledig op gehoor moet doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef JourneyBlue het volgende:
DE DOCU STAAT NU ONLINE
[ afbeelding ]
Maar oh wat is Rachel toch een top moederquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:36 schreef JourneyBlue het volgende:
Een - door zijn jeugd- -hartstikke beschadigde man, met Monique en Djarno om hem heen die heel veel van hem houden maar beiden heel duidelijk zien en verwoorden dat Dré niet eens weet wie hij zelf is, vluchtgedrag vertoont en rollen aanneemt.
En mooi die "reflectie" op de eerdere beelden door Andre zelf, maar hij ziet er ontzettend verrot uit terwijl hij dat doet.
Een gedroogd krentje met een te groot kunstgebit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar oh wat is Rachel toch een top moeder
Die heeft toch nooit gespoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef Fosive het volgende:
Wat is die Djarno voor raar opgefokt typeje in die docu? Zit die ook aan de dope of zo.
Is wel ondertiteld maar je moet doven en slechthorend aanklikken en niet Nederlands.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is niet ondertiteld dus ik ga m niet kijken, kost me veel te veel energie als ik dat volledig op gehoor moet doen.
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De première is vanavond idd
[ afbeelding ]
#decirkelisweerrond #alleenmaarliefde #herboren #nieuwbegin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelken
Je zou bijna denken dat hij verslaafd is geworden voor zijn 'grote comeback'.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelken
Nietaanmeebetaaldgenotquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij verslaafd is geworden voor zijn 'grote comeback'.![]()
Verder niet te bevatten dat een stel nietsnutten bij elkaar zoveel geld kunnen binnenharken. Dat is wel iets wat me tegen de borst stuit.
Ik schaar Mo daar ook onder. Want wat doet die nou? Ook een beetje meeliften op Hazes sr. Wat schnabbelen erbij en je kan weer even financieel vooruit.quote:
Dat weet ik, maar dat werkte niet, ik moest het eerst in de app op de telefoon aanklikken voor ik het op de TV met ondertiteling kon kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Is wel ondertiteld maar je moet doven en slechthorend aanklikken en niet Nederlands.
Die mensen worden dankzij ons miljonair.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik schaar Mo daar ook onder. Want wat doet die nou? Ook een beetje meeliften op Hazes sr. Wat schnabbelen erbij en je kan weer even financieel vooruit.
Yep, ik zag het toevallig maar thanks voor het melden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hazes docu ook in België te zien. @:praadje
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus toch zo gemonteerd dat André en Monique uiteindelijk zouden aankondigen dat ze weer samen zijn. Helaas was André alweer een vagina verder ten tijde van de afronding van de docu
Waarom noemt men haar Moquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ten tijden van zijn verslaving zei Mo ja en papte hij met Bridget aan. Blijkbaar schrikt zo'n verslaving niet echt af.
Wie is Djarno ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:32 schreef Fascination het volgende:
Volgens Djarno was het goed dat André eens aan zichzelf dacht i.p.v. eerst aan anderen te denken.
Hahaha, hij zei het echt.
Financiële afhankelijkheid doet wat met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |