abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206286780
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even wat anders.

Manager André Hazes jr. vraagt om rust na uitlekken nieuwe liefde.
https://www.mediacourant.(...)ekken-nieuwe-liefde/
Wat denkt ie zelf _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:37:07 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206286784
quote:
Even wat anders.

Ach ach ach ....
Stel je voor dat hij weer een burn-out krijgt :o
Of terug aan de drank/snuif/snus.
pi_206286880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat denkt ie zelf _O-
Dus je laat je documentaire met een grootse premičre presenteren om aandacht te vragen maar als de hoofdrolspeler, de man van het moment, een nieuwe liefde heeft, moeten we hem met rust laten?

Hahahahaha. _O-
De tegenstrijdigheid. :')
pi_206286949
Dit wordt juist gezegd om hem nog meer in de picture te zetten.

Alles wat er gebeurd en gezegd wordt bij de Hazesjes, daar is over nagedacht. Niks is echt.
pi_206287000
pi_206288040
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef vencodark het volgende:
Jezus, wat een overdreven stalker-acties rondom het nieuwe neukertje liefje van Hazes. :')
Dan ben je familie van 1 of andere crimineel.
Oeeeeh. :{w
Gajes trekt Gajes aan zei mijn Amsterdamse oma altijd.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 02:00:16 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_206293104
Rachel Hazes is in hoger beroep gegaan in een zaak die ze heeft aangespannen tegen haar voormalige zakenpartners. Rachel wil dat de rechtbank haar dochter Roxeanne Hazes en de voormalige zakenpartners over meer hoort dan enkel een betaling van een factuur.

Dat bevestigt Royce de Vries, de advocaat die Rachel bijstaat, na eerdere berichtgeving van Yvonne Coldeweijer. De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalig zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingprogramma dat ze heeft gevolgd. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. Wanneer het hoger beroep dient is nog niet bekend, zegt De Vries.

Rachel beweert dat haar belangen niet goed zijn behartigd nadat zij een inzinking kreeg en ze mensen in 2016 een volmacht had gegeven om namens haar op te treden. Rachel stelde drie personen aan, onder wie oud-zakenpartners Van Beek en Israël. Via de volmacht, die tot begin 2018 duurde, konden ‘de zaken’ in die periode doordraaien, stelde Rachels advocaat Royce de Vries in april. Maar van de volmacht is ‘misbruik gemaakt’, zei De Vries. De gevolmachtigden zouden zichzelf ‘verrijkt’ hebben, aldus de advocaat.

Israël noemde die beweringen destijds ‘stuitend’ en ook Van Beek is het oneens met de aantijgingen aan haar adres. Roxeanne liet in april via een schriftelijke verklaring weten dat de gevolmachtigden Rachel ‘jarenlang’ hebben bijgestaan en ‘dag en nacht’ hebben geholpen. Ze noemde haar moeders verklaring ‘absurd’. Roxeanne liet eerder al meermaals weten niet te willen getuigen in de zaak om ‘geen verdere afbreuk te doen aan de reputatie’ van haar moeder.

Rachel en Roxeanne Hazes hebben al jaren geen contact meer met elkaar. Roxeanne heeft hier geen behoefte aan. De zangeres zal ook niet meedoen aan de Holland Zingt Hazes-concerten.

https://www.ad.nl/show/ra(...)r-roxeanne~a6b7220a/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker woensdag 12 oktober 2022 @ 06:48:49 #83
197773 crew  maily
pi_206293345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 02:00 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes is in hoger beroep gegaan in een zaak die ze heeft aangespannen tegen haar voormalige zakenpartners. Rachel wil dat de rechtbank haar dochter Roxeanne Hazes en de voormalige zakenpartners over meer hoort dan enkel een betaling van een factuur.

Dat bevestigt Royce de Vries, de advocaat die Rachel bijstaat, na eerdere berichtgeving van Yvonne Coldeweijer. De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalig zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingprogramma dat ze heeft gevolgd. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. Wanneer het hoger beroep dient is nog niet bekend, zegt De Vries.

Rachel beweert dat haar belangen niet goed zijn behartigd nadat zij een inzinking kreeg en ze mensen in 2016 een volmacht had gegeven om namens haar op te treden. Rachel stelde drie personen aan, onder wie oud-zakenpartners Van Beek en Israël. Via de volmacht, die tot begin 2018 duurde, konden ‘de zaken’ in die periode doordraaien, stelde Rachels advocaat Royce de Vries in april. Maar van de volmacht is ‘misbruik gemaakt’, zei De Vries. De gevolmachtigden zouden zichzelf ‘verrijkt’ hebben, aldus de advocaat.

Israël noemde die beweringen destijds ‘stuitend’ en ook Van Beek is het oneens met de aantijgingen aan haar adres. Roxeanne liet in april via een schriftelijke verklaring weten dat de gevolmachtigden Rachel ‘jarenlang’ hebben bijgestaan en ‘dag en nacht’ hebben geholpen. Ze noemde haar moeders verklaring ‘absurd’. Roxeanne liet eerder al meermaals weten niet te willen getuigen in de zaak om ‘geen verdere afbreuk te doen aan de reputatie’ van haar moeder.

Rachel en Roxeanne Hazes hebben al jaren geen contact meer met elkaar. Roxeanne heeft hier geen behoefte aan. De zangeres zal ook niet meedoen aan de Holland Zingt Hazes-concerten.

https://www.ad.nl/show/ra(...)r-roxeanne~a6b7220a/

:T
Tijd voor een topicchange; kutgate.
pi_206293544
Je mag het eigenlijk niet zeggen maar het is jammer dat haar poging niet gelukt is [!]
pi_206301248
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 11:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Alsof tokkie Hazes ook maar enige kans maakt op een dame met klasse.
Andersom moet er ook wat mankeren aan de dame in kwestie om met een kleuter als André, die nog steeds in mammies bedje slaapt, aan te willen pappen. Het blijft toch een speciaal soort volk dat elkaar en de bijbehorende drama´s aantrekt.
Ik bedenk mij net ook wie wilt die gast nu nog?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206301358
quote:
Even wat anders.

Maar wel foto's lekken . Wat een simpele ziel is hij toch niets veranderd.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 12 oktober 2022 @ 19:32:04 #87
197773 crew  maily
pi_206301413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Ik bedenk mij net ook wie wilt die gast nu nog?
Al die influncers met neppe en gebotoxte lichaamsdelen en tengels *O*
pi_206301451
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef maily het volgende:

[..]
Al die influncers met neppe en gebotoxte lichaamsdelen en tengels *O*
Ze inderdaad van die opgespoten lippen.
  Miss 200.000.000! donderdag 13 oktober 2022 @ 08:42:47 #89
367000 roos94
pi_206306409

Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtborden :? Dacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
pi_206306598
Heeft iemand zijn voetjes nog uitgeklopt???
pi_206309107
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtborden :? Dacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
Vrije school/antroposofische scholen hebben dat.
pi_206309122
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft iemand zijn voetjes nog uitgeklopt???
Eerst aarden hč, dan pas de negatieve energieen
eruitkloppen
pi_206309196
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 16:37 schreef maily het volgende:

[..]
Ach ach ach ....
Stel je voor dat hij weer een burn-out krijgt :o
Of terug aan de drank/snuif/snus.
Bridget is ook bezorgd:

https://www.mediacourant.(...)r-wel-clean-blijven/

quote:
Bridget Maasland bezorgd: 'Kan André Hazes jr. wel clean blijven?'
Bridget Maasland vraagt zich af of haar ex-geliefde André Hazes jr. wel clean kan blijven als hij straks weer terugkeert in het artiestenleven. "Dan komt hij weer in die toxic omgeving terecht."

André Hazes jr. doet altijd net alsof hij helemaal geen zin heeft in media-aandacht, maar ondertussen etaleert hij straks al zijn verslavingen en afkicktrajecten in zijn nieuwe serie op Videoland. Die serie vormt de aftrap van zijn terugkeer in het artiestenleven. Zo zal hij volgend jaar ook weer optreden bij de Holland Zingt Hazes-concerten.

Bridget bezorgd
Zijn ex-vriendin Bridget Maasland vraagt zich af of het André gaat lukken om clean te blijven als hij straks weer het artiestenleven induikt. "Hoe moeilijk is het om dit keer clean te blijven als je een verslavingsachtergrond hebt en wel weer op het podium gaat en toch in die toxic omgeving terechtkomt? Hoe moeilijk gaat het voor hem zijn?"

Rob Goossens, haar collega bij RTL Boulevard, antwoordt daarop: "Over het psychologische deel wil ik echt niet uitweiden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om de mensen met wie je je omringt en hij is iemand die het toch altijd vooral gezellig heeft met mensen die met hem meepraten."

'André naar huis'
Het is te hopen dat André een beetje wordt afgeremd, aldus Rob. "Ik hoop wel dat hij in de afgelopen periode heeft geleerd dat het helemaal geen kwaad kan om ook wat mensen om je heen te hebben die af en toe zeggen: 'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'"

Het zal allemaal duidelijk worden in André's docu, zegt regisseur Cheeru Mampaey in Veronica Superguide. "Ik denk dat als je hem na het kijken nog steeds veroordeelt, dat je de serie misschien nog eens moet kijken. Want dan heb je hem gewoon niet goed begrepen."

Pr-offensief
RTL Boulevard-host Luuk Ikink hoopt voor André dat dit allemaal uitpakt zoals zijn team dat gepland heeft. "Hij heeft nog wel wat te winnen, want zijn populariteit is toch wel wat tanende de afgelopen anderhalf jaar. We zijn allemaal een beetje Hazes-moe geworden in Nederland."

Rob: "Ja, absoluut. Wat dat betreft moet dit toch ook een soort van pr-offensief zijn om dat terug te krijgen."
  Spellchecker donderdag 13 oktober 2022 @ 13:39:32 #94
197773 crew  maily
pi_206309220
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.
pi_206309243
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:39 schreef maily het volgende:

[..]
Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.
Ze draagt de kleur energie uit, is heel goed.
  Spellchecker donderdag 13 oktober 2022 @ 13:41:47 #96
197773 crew  maily
pi_206309259
quote:
quote:
we zijn een beetje Hazesmoe geworden
En nog is het niet genoeg :X
pi_206309341
Bridget is toch op de hoogte als beste vriendinnetje van Raggel ?
(die ook wanhopig jong probeert te blijven…ouwe nekkies)
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:56:08 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206309436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'
:D
Rob is goed bezig altijd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206309466
Oh ja die kleine houd wel van een nakkie. 👃
pi_206317526
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.

Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.

Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.

Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')