Ik denk dat geen enkele medische hulp, mentaal of lichamelijk, hiertegen opgewassen is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.
Sudocrème werkt niet genoeg voor deze vorm van eczeem,quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.
De scheidingspapieren waren net klaar voordat ie z’n kist in ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.
[ afbeelding ]
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
Sjezus wat een fantast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.
[ afbeelding ]
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
Het is ook wel een type dat stookt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo’n type als Rachel kent. Sociaal gezien best slim, kan snel met mensen aanpappen, maar na verloop van tijd merk je dat alles drama is en alles bij elkaar wordt gelogen.
Is die niet ook al ruim dertig jaar samen met Frans? Dat ze weet hoe het is ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mariska Bauer reageert ook met een hartje. Had haar wat hoger ingeschat.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sowieso weer aandachttrekken door zogenaamd af te vragen waarom het zo snel moest. Het kon de familie van Galen allemaal niet snel genoeg gaan.
En wat @:quirina zegt, de familie van Galen liep te stoken in Aneens huwelijk met Ellen. Ze hadden haar toch laten afvoeren naar een gekkenhuis ofzo? Omdat zij liepen te stoken en Ellen daar helemaal van het padje van raakte?
Glaasje bessen voor de schrik? 🍷quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niks van de mensen die meegaan in deze wanvertoning en haar schaamteloze gedrag blijven belonen met hun debiele hartjes.
De vrouw die haar eigen dochter publiekelijk wegzet als fantast slingert zelf de ene leugen na de andere de wereld in. Hoe kan je zo iemand steunen? HOE?
En inderdaad, ik had Mariska ook hoger ingeschat.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?
En terwijl ik dit lees, vliegt een duif zich dood tegen mijn raamquote:Maak kans op 10 x 2 kaarten
De afgelopen periode was voor André Hazes misschien wel de moeilijkste van zijn leven. Hij ging de strijd aan met zichzelf en zijn verslavingen. Zijn vijfdelige Videoland Original 'André Hazes' toont een uitermate kwetsbare en eerlijke André en is vanaf donderdag 20 oktober te zien bij Videoland.
De documentaireserie gaat op 19 oktober in première bij Tuschinski in Amsterdam en jij kan hier bij zijn!
Maak kans op 2 kaarten door onderstaande vraag op een zo origineel mogelijke manier te beantwoorden. Meedoen aan deze winactie kan t/m 16 oktober 2022.
Waarom mag jij als Videoland-kijker deze exclusieve première absoluut maar dan ook absoluut niet missen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze draagt de kleur energie uit, is heel goed.
Artikel afsluiten!!!!!!! Delete!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:41 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.videoland.com/nl/nieuws/premiere-andre-hazes-2/
[..]
En terwijl ik dit lees, vliegt een duif zich dood tegen mijn raamHelp?
Zij gelooft nog steeds in hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef quirina het volgende:
“Zij gelooft in mij “is ook speciaal voor Raggel geschreven.
🤥
Een insta bericht aan iemand die al dood was voor Instagram bestond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
Sowieso vreemd die insta berichten gericht aan dode mensen. Alsof ze daar in de kist toegang hebben tot instagram.
Ze had het ook in haar dagboek kunnen schrijven maar wie liked dat nou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
Sowieso vreemd die insta berichten gericht aan dode mensen. Alsof ze daar in de kist toegang hebben tot instagram.
🔥quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Geluid: https://www.instagram.com/p/Cjs6ColPeRQ/?next=%2F
Roxeanne Hazes - Geen Sorry
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef maily het volgende:
Jullie ook zo'n toepasselijke reclame eronder?![]()
[ afbeelding ]
Best leuk deuntje. En top als het aan Rachel gericht isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet geluisterd maar ze heeft op die foto wel een betere variant van d'r moeders haar,quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Het is haar verdienmodel. Niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:58 schreef roos94 het volgende:
Uiteindelijk is de hele familie mediageil en proberen overal geld uit te trekken inclusief Rox
Ze heeft natuurlijk ook gewoon haar achternaam gebruikt om bekend te worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is haar verdienmodel. Niet zo heel gek natuurlijk.
Je kunt een bekend persoon moeilijk verwijten dat ze er geld mee verdiend.
Op een gegeven moment is een achternaam niet meer genoeg en moet je echt met wat meer komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk ook gewoon haar achternaam gebruikt om bekend te worden.
Dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is een achternaam niet meer genoeg en moet je echt met wat meer komen.
Ik vind het mooi om te zien dat het zo goed met Rox gaat
Daar heb ik een dubbele mening over:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Andromache het volgende:
Wat een zegen dat ze Erik is tegengekomen, vooral ook qua carrière.
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:20 schreef Andromache het volgende:
Hahahaha, snoeiharde bloemlezing in soapstijl van Hazesgate in het AD. Dit gaan heel veel hoofdpersonen zó niet leuk vinden.![]()
https://www.ad.nl/show/ha(...)strouwe-ex~a37020f2/
SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...
[ afbeelding ]SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...
[ afbeelding ]SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |