Dat klopt, ze is niet afzichtelijk.quote:
Dit dus. Haar hele karakter is om te kotsen. Nou moet ik ook bekennen dat als ik haar zo bekijk, het mij niet zal verbazen dat zij op school al een vreselijk verwaand nest zou zijn geweest. Het type dat onzekere meisjes pestte om er zelf beter door te voelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niks, dat is bij haar wel duidelijk
Zou zo kunnen idd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat klopt, ze is niet afzichtelijk.
[..]
Dit dus. Haar hele karakter is om te kotsen. Nou moet ik ook bekennen dat als ik haar zo bekijk, het mij niet zal verbazen dat zij op school al een vreselijk verwaand nest zou zijn geweest. Het type dat onzekere meisjes pestte om er zelf beter door te voelen.
Komt door dat gerag van @Maanvisquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:54 schreef PS. het volgende:
Ik denk wel dat ze aambeitjes heeft. Ze kijkt altijd zo moeilijk.
Ik snap de haat op haar niet zo goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niks, dat is bij haar wel duidelijk
omdat haar vagina te ruim isquote:
quote:
Omdat ze niet net moet doen alsof ze dat niet wil. Ze weet net zo goed als jij dat ze het liefste heeft dat je haar vernedert. Want ze genoot toch ongewild, elke keer dat jullie het op die manier met elkaar deden.quote:
Luuuuul!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Omdat ze niet net moet doen alsof ze dat niet wil. Ze weet net zo goed als jij dat ze het liefste heeft dat je haar vernedert. Want ze genoot toch ongewild, elke keer dat jullie het op die manier met elkaar deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |