Maar als je Vettel haalt, haal je hem als nummer 1 in het team of in ieder geval op dezelfde hoogte als de teamgenoot. Dat had gekund als ze hem in 2014 hadden gehaald (als die kans er überhaupt was, waarschijnlijk hadden Rosberg en Hamilton toen gewoon een contract). Dan was hij mogelijk nog een optie geweest na het stoppen van Rosberg, maar denk dat Lewis daar wel voor was gaan liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Merc altijd wel een Duitser had willen hebben
Enkel RB dus de budgetcap overschreden, maar wel binnen de 5%quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:10 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)tplafondovertreding/ nb: gpfans
maar het bericht zegt dat RBR en Aston over het budgetplafond gegaan zijn en geen certificaat van naleving krijgen
Inb4 schuimbekkende Lewis-fans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:11 schreef Maanvis het volgende:
"Red Bull zit met een 'minor overspend' minder dan 5% boven het budgetplafond van vorig jaar."
maar zal geen invloed hebben op de titels van Verstappenquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enkel RB dus de budgetcap overschreden, maar wel binnen de 5%
Maar veel meer info is er dus nog niet..
ja gpfans heeft weer zitten stokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enkel RB dus de budgetcap overschreden, maar wel binnen de 5%
Maar veel meer info is er dus nog niet..
Ja leuk maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Als je 5% van de punten aftrekt is Lewis kampieon
Neinquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja leuk maar zo werkt het natuurlijk niet.
Hulkenberg maakt een kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:51 schreef Maanvis het volgende:
Volgend jaar geen Duitsers meer in de F1, das ook wel ff wennen
Vooruit, 5 puntjes aftrek voor Verstappen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Als je 5% van de punten aftrekt is Lewis kampieon
Die ga je hier überhaupt niet vinden. En eerlijk is eerlijk, was het andersom geweest dan lag dit forum plat vanwege de vele page viewsquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inb4 schuimbekkende Lewis-fans.
Ken wel een Oostenrijker die ook mag vertrekken wat mij betreft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:51 schreef Maanvis het volgende:
ik denk hooguit een boete en misschien iets voorwaardelijksquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vooruit, 5 puntjes aftrek voor Verstappen.
Al sinds 1994quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zit voor de grap oude F1 regulations te bekijken en het is altijd al zo geweest.
In 2010 staat. Bron
[..]
In 2001 staat. Bron
[..]
Schumacher is nog niet afgeschreven. Sowieso maakt Hulkenberg ook nog kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:51 schreef Maanvis het volgende:
We moeten hopen dat Verstappen dit jaar 50 punten straf krijgt. Wordt hij of een maand kampioen en dan wel met de bijbehorende boardradio en festiviteitenquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk hooguit een boete en misschien iets voorwaardelijks
Binotto moet eens een keer zorgen dat Plan A werkt voor Ferrari in races.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Binotto ook weer full of shit:
"I mentioned five million is about half a second, even one or two million is about one or two-tenths which is about from being second on the grid or being on pole and maybe having the fastest car.
Binotto probeert wanhopig de aandacht af te leiden van z'n eigen gefaalquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
"I mentioned five million is about half a second, even one or two million is about one or two-tenths which is about from being second on the grid or being on pole and maybe having the fastest car.
Vreemde opmerking met het oog op de budget cap.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ja was gisteren wel wat vreemd zeker in vergelijking met vorig jaar maar had denk ik ook te maken dat het eigenlijk al beslist was en meer een beetje wachten op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We moeten hopen dat Verstappen dit jaar 50 punten straf krijgt. Wordt hij of een maand kampioen en dan wel met de bijbehorende boardradio en festiviteiten
ze hadden gewoon geen zin om die stoel over 2 weken wéér mee te sjouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja was gisteren wel wat vreemd zeker in vergelijking met vorig jaar maar had denk ik ook te maken dat het eigenlijk al beslist was en meer een beetje wachten op.
Dat is natuurlijk een grove schatting, natuurlijk werkt het ongeveer zo. Daarom zijn ze ook soms ongeveer even snelquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vreemde opmerking met het oog op de budget cap.
Als het zo zou werken zouden alle auto's even snel moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |