Jup. Net zoals ze het moment dat Verstappen over de finishlijn kwam ook hadden mogen laten zienquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hadden dat ook best in beeld mogen laten zien..
Tja, lastig. Ik krijg toch het gevoel dat Gasly beter wat rustiger aan had kunnen doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
helaas het Gasly moment niet te zien
ook dat maar ze hadden met dat weghalen van die Ferrari minimaal moeten wachten tot hij aangesloten wasquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, lastig. Ik krijg toch het gevoel dat Gasly beter wat rustiger aan had kunnen doen.
En Masi is zeker een of andere Nostradamus die wist dat Max onder dergelijke omstandigheden het kampioenschap ging pakkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En driemaal raden wie die regel heeft opgeschreven!
[ afbeelding ]
[..]
Denkfoutjequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch is het opvallend dat ze dit jaar de plank zo hebben misgeslagen. Dat moet toch een oorzaak hebben.
Lewis is vorig jaar pas weer begonnen met simulator werk omdat er iemand ineens net zo snel of sneller bleek. Althans, dat werd vorig jaar verkondigd. Dus die mismatch kan een bepaalde oorzaak hebben, door het ontbreken van gegevens uit het verleden bijvoorbeeld.quote:Misschien heeft het er ook mee te maken dat hun windtunnel- en CFD-simulaties niet goed mappen naar de realiteit. Ze zijn er volgens mij bij Mercedes van overtuigd dat hun auto op papier enorm competitief is. Maar in de praktijk krijgen ze 'm niet aan de praat op de manier zoals dat blijkbaar op de computer wel lukt.
Ik weet niet of dat laatste de oorzaak is want het is een nieuw concept auto, aan het begin van het seizoen zei Newey dat die berekening van de groundeffect downforce op basis van de windtunnel resultaten nogal een ingewikkelde is en daar hebben ze waarschijnlijk de plank mis geslagen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denkfoutje
[..]
Lewis is vorig jaar pas weer begonnen met simulator werk omdat er iemand ineens net zo snel of sneller bleek. Althans, dat werd vorig jaar verkondigd. Dus die mismatch kan een bepaalde oorzaak hebben, door het ontbreken van gegevens uit het verleden bijvoorbeeld.
Dat klinkt ook zeker plausibel, al zitten bij Mercedes niet echt heel domme mensen volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste de oorzaak is want het is een nieuw concept auto, aan het begin van het seizoen zei Newey dat die berekening van de groundeffect downforce op basis van de windtunnel resultaten nogal een ingewikkelde is en daar hebben ze waarschijnlijk de plank mis geslagen.
zo ging het idd in de eerste periode van wingcars ja. Lotus ontdekte het ground effect nota bene door een fout in het model voor een windtunnel test. en ging zelf op een vergelijkbare manier als Mercedes de bietenbrug op met hun auto in 1979(!) Je zou toch zeggen dat je iemand in je organisatie laat uitzoeken welke problemen het concept in het verleden gaf om fouten in het heden te vermijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste de oorzaak is want het is een nieuw concept auto, aan het begin van het seizoen zei Newey dat die berekening van de groundeffect downforce op basis van de windtunnel resultaten nogal een ingewikkelde is en daar hebben ze waarschijnlijk de plank mis geslagen.
Nee dat klopt maar het schijnt dat Red Bull omdat ze jarenlang met high rake hebben gereden downforce via de bodem veel beter begrijpt dan de rest, die jaren van compensatie in aero door het gebrek aan motorvermogen betalen zich nu dus uit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zeker plausibel, al zitten bij Mercedes niet echt heel domme mensen volgens mij.
* Doet aandelen Bose inkopenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:03 schreef Predator40 het volgende:
rond 18:00 het moment van de waarheid !!!!!
Waarover?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:03 schreef Predator40 het volgende:
budget capquote:
Prepare to be disappointed!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:03 schreef Predator40 het volgende:
heel die engelse pers is zuurquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog meer zure stukjes in de Engelse pers.
Centraal Europese tijd of Britjes tijd?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:03 schreef Predator40 het volgende:
Ja. @Cocoquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Centraal Europese tijd of Britjes tijd?
Horner zei het in een interview, dat zij het liefste een motor willen die loeihard klinkt en zuipt als een malle, zij hoeven toch geen auto's te verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |