Daar is dit het topic niet voor. Misschien kun je elders een topic erover openen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Pff
Jammer dat goed intenties niet worden gewaardeerd.
Ik had mijn baan al opgezegd dus ga er geen last van hebben verderquote:
Ging niet over covid? Ik accepteer het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar is dit het topic niet voor. Misschien kun je elders een topic erover openen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had mijn baan al opgezegd dus ga er geen last van hebben verder
Er is ook gewoon niet zo veel te doen uiteindelijk. Zelfs als je je zorgcapaciteit zou kunnen maximaliseren krijg je linksom of rechtsom te maken met maatregelen. In Duitse treinen moeten mensen inmiddels weer FP2 mondkapjes dragen, terwijl die echt wel een behoorlijke IC capaciteit hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, maar jij en ik weten ook dat dat nooit gaat gebeuren. (Om goede redenen overigens).
Het is vooral die totale passiviteit in vredestijd die me steekt. En straks bij de eerste beste toename is het weer crisis en moet iedereen weer in z’n hok, kan niemand er wat aan doen, kan het niet anders. Etc.
Daar zijn ze volgens mij nooit mee gestopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Elan het volgende:
In Duitse treinen moeten mensen inmiddels weer FP2 mondkapjes dragen, terwijl die echt wel een behoorlijke IC capaciteit hebben.
Herfst/winter dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar zijn ze volgens mij nooit mee gestopt.
Niet weer, maar nog steeds.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is ook gewoon niet zo veel te doen uiteindelijk. Zelfs als je je zorgcapaciteit zou kunnen maximaliseren krijg je linksom of rechtsom te maken met maatregelen. In Duitse treinen moeten mensen inmiddels weer FP2 mondkapjes dragen, terwijl die echt wel een behoorlijke IC capaciteit hebben.
Vooralsnog in elk geval geen sprake van maatregelen hier dus geen paniek.
Corona variant xyz grijpt om zich heen en heeft ons overvallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, maar jij en ik weten ook dat dat nooit gaat gebeuren. (Om goede redenen overigens).
Het is vooral die totale passiviteit in vredestijd die me steekt. En straks bij de eerste beste toename is het weer crisis en moet iedereen weer in z’n hok, kan niemand er wat aan doen, kan het niet anders. Etc.
Ja, eigenlijk wel. In mijn omgeving hoor ik alleen besmettingen onder mensen met Delta de sjaak waren of nog geen besmetting gehad hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:12 schreef Molo het volgende:
Lekker laten muteren die handel, rondpompen dat virus![]()
![]()
Nee, gaan we niet doen.quote:Soffer had liever gezien dat er landelijke maatregelen genomen werden door de overheid. "Als we allemaal weer gaan opletten en bijvoorbeeld een mondmasker gaan dragen op drukke plekken en preventief gaan testen voor evenementen, dragen we allemaal een steentje bij."
Door door te leven en de hele handel de moeder te muteren dragen we een veel groter steentje bijquote:
Huh? Worden er ook andere boosters gegeven? Ik herinner dat er op m'n uitnodiging alvast "Pfizer" en "modified" stond, is dat niet de Omikron versie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze nu de omikronbooster aanbieden maak ik morgen nog een afspraak
Nee. Volgens mij wordt dat Moderna, maar wordt die op dit moment niet gebruikt in NLquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Worden er ook andere boosters gegeven? Ik herinner dat er op m'n uitnodiging alvast "Pfizer" en "modified" stond, is dat niet de Omikron versie?
Ja leuk, maar gaan ze toch niks mee doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:23 schreef _serial_ het volgende:
Ik zit overigens wel klaar met de popcorn voor het 2e rapport van de OVV wat morgen openbaar wordt.
Avondklok en mondkapdiscussie: Onderzoeksraad velt oordeel over corona-aanpak tweede golf
[ afbeelding ]
Zo half maart spreken wij mekaar weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Elan het volgende:
Vooralsnog in elk geval geen sprake van maatregelen hier dus geen paniek .
Heeft Hugo al verklaard dat het allemaal onzin is? Net als de vorige keer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:23 schreef _serial_ het volgende:
Ik zit overigens wel klaar met de popcorn voor het 2e rapport van de OVV wat morgen openbaar wordt.
Avondklok en mondkapdiscussie: Onderzoeksraad velt oordeel over corona-aanpak tweede golf
[ afbeelding ]
Er wordt eerst opgeprikt met wat er nog ligt in de voorraad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij wordt dat Moderna, maar wordt die op dit moment niet gebruikt in NL
Als er weer zicht is op het mogelijk stapsgewijs afschakelen van dan geldende maatregelen bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo half maart spreken wij mekaar weer.
Hier in België wel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij wordt dat Moderna, maar wordt die op dit moment niet gebruikt in NL
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/06/nieuw-vaccin/quote:Alle boosterprikken in Vlaanderen zullen gezet worden met aangepaste coronavaccin
6 september
Iedereen die vanaf nu een boostervaccin krijgt tegen het coronavirus, zal worden ingeënt met het vaccin dat is aangepast aan de omikronvariant. In september en oktober worden in Vlaanderen in totaal 6,5 miljoen vaccins geleverd, genoeg voor alle volwassenen.
Op 12 september start Vlaanderen met een nieuwe vrijwillige vaccinatiecampagne tegen het coronavirus. Naar traditie komen eerst de mensen aan bod die het meest risico lopen om ernstig ziek te worden van een coronabesmetting, later worden alle andere Vlamingen tussen 18 en 65 jaar uitgenodigd. Bedoeling is om de risicogroepen voor eind september te hebben gevaccineerd, de rest tegen begin november.
Voor de herfstvaccinatiecampagne worden 6,5 miljoen vaccins geleverd, "genoeg voor alle volwassenen", klinkt het bij het Agentschap Zorg & Gezondheid. Ongeveer 4 miljoen vaccins worden in september bezorgd, de overige 2,5 miljoen in oktober. Het gaat om aangepaste vaccins van zowel Pfizer als Moderna, die niet alleen beschermen tegen het oorspronkelijke coronavirus maar ook tegen de besmettelijkere omikronvariant. De zogenoemde "bivalente" vaccins zijn begin deze maand goedgekeurd door het Europese geneesmiddelenagentschap EMA.
Dat zou heel raar zijn. De Omikronbooster beschermt beter tegen de huidige varianten dan de vaccins die we tot nu toe gebruikten. Vooral voor de groep ouderen en kwetsbaren die nu aan de beurt zijn is die extra bescherming een groot verschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Er wordt eerst opgeprikt met wat er nog ligt in de voorraad.
Daarna pas de nieuwste spullenboel gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |