huh?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx: ik vind het sneu voor Jerrold wat Mirthe heeft gedaan
streamlock
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .
Zij heeft heeft helemaal geen verstand van voeding en koken
Nouuuu als je dat niet heftig vond…quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftig
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kinderen groeien op tot vreselijke volwassenen zei ze.
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ikquote:
Jesusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt te ver gaan. Je moet kinderen nooit erbij halen vind ik dan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zei ze echt.quote:
Oef da's lelijk om over de streams te gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niets van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.
Of een broodje afbakken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ik
ja dat zegt Mexxquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik snap het niet. Myrthe heeft gelogen tegen Jerrold en mexx wilde verhaal halen bij Jerrold om te weten of ze hem nog kan vertrouwen??
ze schijnt voedingsleer re hebben gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .
Zij heeft heeft helemaal geen verstand van voeding en koken
Van stuckjes vleeschquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff gelukkig ik was bang dat je zou zeggen dat er ook vega showarma is
Dat kan ie wel! Is dan ook heel secuur, uitjes in blokjes, Kim zit hem altijd dwars door ringen te snijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nog geen frikandel bakken hoorde ik
Klinkt gek maar pasta, rijst en ook eieren koken kan lastig zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is uiteraard extreem moeilijk
Al kon WJ (of is het JW) nog geen pasta koken vanmiddag
ja super vaag verhaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat zegt Mexx
maar Mexx lult wel meer
Ze zei het net. Dat ze over verdeling van koolhydraten, eiwitten en vetten en zo geleerd had. En wanneer en hoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |