Heeft ze ook wel, denk ik eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
jw vindt dat madeleine alleen maar goede intenties heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
ik hoor Mexx zeggen
dat ze zo over komt op tv
hebben ze zelf wel door hoe zij overkomen??
Wanda heeft het over de tanden uit de bek slaan bij Wendy
ja, maar het is geloof ik shoarma gewordenquote:
Dat is vleesquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar het is geloof ik shoarma geworden
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftigquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
waarom zijn ze nu weer boos op Wendy? laat die vrouw ees met rust
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappen
Zonder overleg
Ik niet, ik heb teveel dingen uit d'r mond gehoord dat ik daar niet in geloof.quote:
Een foutje daar is de reden voor roddels en achterklap.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftig
Marciano ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .
Zij heeft heeft helemaal geen verstand van voeding en koken
hoe zij tegen Zoe tekeer ging vond ik ook echt not donequote:Op zondag 9 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy heeft serieus nog nooit direct echt iets heel ergs gedaan richting die meangirls. Enige waar ze tekeer is tegen gegaan is Zoe.. en zelfs dat was niet extreeeeeeeeeeem heftig
Ja, oke.quote:
Gaat ook meer om de inkoop, volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Wanda daar in doet/deed .
Zij heeft heeft helemaal geen verstand van voeding en koken
Precies. Helemaal met je eens was ook niet oke maar zeker niet waard om met ze allen op 1 persoon te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zij tegen Zoe tekeer ging vond ik ook echt not done
dat de meangirls door zo over tekeer gingen sloeg ook nergens op want nog geen halve dag ervoor waren ze zelf Zoe elke keer zwart aan het maken
wat ???quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx: ik vind het sneu voor Jerrold wat Mirthe heeft gedaan
streamlock
Pff gelukkig ik was bang dat je zou zeggen dat er ook vega showarma isquote:
Apart.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ook meer om de inkoop, volgens mij
De kinderen groeien op tot vreselijke volwassenen zei ze.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:18 schreef claire3500 het volgende:
Laat haar kinderen met rust, wat een gemeen mens die Wanda. Echt echt ziekelijk gedrag vertoont zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |