quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de andere stream is nog steeds maddy aan het zeuren over met de deksels slaan
in principe kan de manager doen wat hij of zij wilquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:10 schreef Charmian het volgende:
Wat een rare veronderstelling: 'ik ben manager dus ik mag alles'
Ja waarom nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe kan de manager doen wat hij of zij wil
als maddy die 1500 euro opmaakt aan onzin kan dat
wat de groep er ook van vind
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaaldquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Dat staat sowieso los van het feit dat Gert Jan koppig is.
Vlees !!!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:13 schreef Charmian het volgende:
Hachee? Krijgt iedereen zeker 2 blokjes vlees.
Gj is inmiddels ook wel gefrustreerd denk ik, en wordt dan feller en koppiger. Maar dat komt ook omdat hij acuut werd tegengesproken en niet echt werd gehoord. Terwijl er werd gevraagd om zijn mening. Ik begrijp hem wel. Maar nu mag klaar zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaald
jw vindt dat madeleine alleen maar goede intenties heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luister nog niet zo lang, maar wat ik hoorde is dat Jw vindt dat Maddy het echt niet zo slecht heeft gedaan, en GJ wil perse dat hij vindt dat Maddy epically heeft gefaald
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wendy, het is altijd wendy bij haar
Ok wat gemistquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich snap ik dit wel ff, Wendy heeft zelf besloten om in de voedingsclub te stappen
Zonder overleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |