Pff, nee hoor wilde ik typen.. 36… verd…quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd op Fok! überhaupt rond de 40 ligt inmiddels
De tijd vliegtquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pff, nee hoor wilde ik typen.. 36… verd…
Omdat hij relatief onbekend en (nog) geen topcoureur was én de dood van de wereldberoemde topcoureur Senna die en dag later overleed dus alle aandacht kreegquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik nooit begreep is waarom Ratzenberger maar 5% van de aandacht krijgt en kreeg in dat weeknd
Hij heeft meer aandacht gekregen dan als Senna niet de volgende dag verongelukte.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij relatief onbekend en (nog) geen topcoureur was én de dood van de wereldberoemde topcoureur Senna die en dag later overleed dus alle aandacht kreeg![]()
Gelukkig waren en zijn er mensen die toen én nu wel aandacht aan zijn dood en gedachtenis schonken/schenken (o.a. Berger, Mosly, journalisten, mensen op fora)
Dat zijn ze niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Weet iemand inmiddels waarom ze achter de Medical car gestart zijn ipv de Safety car?
Voor zover ik weet zijn ze gestart achter de SC. Althans: formation laps achter de SC en een rollende start.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:26 schreef Maanvis het volgende:
Weet iemand inmiddels waarom ze achter de Medical car gestart zijn ipv de Safety car?
Je zou eens de F1 pagina’s uit die tijd op moeten zoeken. Toen werd een heel seizoen in 2 pagina’s behandeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben 41,en ben sinds 2001 op FOK!, dus half mijn leven
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft meer aandacht gekregen dan als Senna niet de volgende dag verongelukte.
oh ik dacht van welquote:
De Medical Car reed over het circuit om de condities te checken tijdens de regen maar de rolling herstart gebeurde met de safety car voorop.quote:
Ja ja, Nuvolari. Uit de tijd van de eerste 'Silberpfeile'.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik "ken" hem nog wel. Maar niet degene die je eerder noemde (naam ff kwijt, een Italuaan meen ik). Mijn vriend vertelde me dat hij in de jaren '20/"30 racete, en een favoriet van van Enzo Ferrari. Dus vóór er een officieel F1-kampioenschap was.
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @Nattekat is er nóg woest overquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
FIA wist overigens zelf wel dat de regel zo werkte want halverwege de race word een aantal keer in beeld gezet max +25 punten bij finish, dus volledige punten wisten ze wel, alleen de rest van de wereld niet
Blijkbaar had de FIA wel het regelement gelezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:32 schreef DX11 het volgende:
FIA wist overigens zelf wel dat de regel zo werkte want halverwege de race word een aantal keer in beeld gezet max +25 punten bij finish, dus volledige punten wisten ze wel, alleen de rest van de wereld niet
Sorry ik ben nu pas aan het bijlezen, na de race was ik er ff helemaal klaar meequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @:Nattekat is er nóg woest over
En water is natquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier ook pas 100.000x gezegd. En @:Nattekat is er nóg woest over
Dit zou overigens best wel nice zijn als ze 10 punten aftrekken ofzo en dan Max volgende keer alsnog fatsoenlijk kan feestenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ze maken hem nu WDC, om morgen puntenaftrek te geven vanwege de budget cap en dan wordt hij volgende race weer opnieuw WDC.
We worden gewoon beflikkerd.
In eerste instantie kreeg hij alle aandacht. Hij was het eerste dodelijke slachtoffer in een raceweekend sinds 1982.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik nooit begreep is waarom Ratzenberger maar 5% van de aandacht krijgt en kreeg in dat weeknd
ik ga het nog ff terugkijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Medical Car reed over het circuit om de condities te checken tijdens de regen maar de rolling herstart gebeurde met de safety car voorop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |