Gelukkig steekt ie z'n andere arm niet omhoogquote:
Ze moeten alle Leo's gewoon afschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:46 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik Leo Oldenburger niet moet
Gemengd douchen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Of ik wil volleyballen in de omgeving Leidsche Rijn krijg ik als advertentie hier.
Hier gaat iets mis.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Of ik wil volleyballen in de omgeving Leidsche Rijn krijg ik als advertentie hier.
Hier gaat iets mis.
Beenhakker mag nog wel even doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze moeten alle Leo's gewoon afschieten.
Inderdaad, ik associeer jou niet direct met fysieke inspanningquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hier gaat iets mis.
Is Tagliano een Rus?quote:
Hoe was de race?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 4 uur geslapen.
Ik vermoed dat ik dit de komende anderhalf uur wat in kan halen.
Ik ken nog wel een oorlogsgifje over een mod maar dat pad moet ik niet bewandelen zekerquote:
quote:
Wat leuk dat je tweede zin een vrij vergelijkbaar akkefietje betrof!quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
Casillas beweert nu dat zijn account was gehackt (lol)
Zak in elkaar joh.
Ik vind dat altijd heel zwak.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
Casillas beweert nu dat zijn account was gehackt (lol)
Zak in elkaar joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |