quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef Papabear het volgende:
ze bleven ervan overtuigd zijn beter af te zijn met een uitkering en een huis.”
Statushouders zouden gewoon verplicht moeten worden om te werken de eerste x jaar om alle kosten terug te betalen die Nederland voor ze maakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk dit! En wij maar werken voor dit profiterende uitschot
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Zou ik ook doen in het land dat de mijne heeft verneukt.
Waarschijnlijk als je de rekensom maakt hebben ze nog gelijk ook...quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef Papabear het volgende:
,,Ik snapte er niets van. Het zijn stuk voor stuk leuke medewerkers. Ze integreerden goed. Doodzonde. Ik heb ze nog bij me geroepen, maar ze bleven ervan overtuigd zijn beter af te zijn met een uitkering en een huis
En anders linea recta retour.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Statushouders zouden gewoon verplicht moeten worden om te werken de eerste x jaar om alle kosten terug te betalen die Nederland voor ze maakt.
Vergeet alle toeslagen die je erbij krijgt niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Kijken ze toch flink op hun neus als ze zien hoe hoog een bijstandsuitkering is.
Nederland is gekke henkie, maar dat wisten we al langer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En anders linea recta retour.
Dat dit getolereerd wordt ook, om je kapot te schamen![]()
![]()
Geen WW, maar wel bijstand natuurlijk. Kwijtschelding gemeentelijke belastingen, shitload aan toeslagen, kortingen op van alles en nog wat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik wist niet dat je na eigen ontslag een uitkering kon krijgen
waarom? het is toch verwijtbaar werkloos? Ik dacht dat je dan ook geen bijstand kon krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen WW, maar wel bijstand natuurlijk. Kwijtschelding gemeentelijke belastingen, shitload aan toeslagen, kortingen op van alles en nog wat.
Precies. Lekker tijd over om waterpijp te gaan roken in de shisha lounge en al die domme Nederlanders uit te lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen WW, maar wel bijstand natuurlijk. Kwijtschelding gemeentelijke belastingen, shitload aan toeslagen, kortingen op van alles en nog wat.
https://www.sociaalverhaa(...)gever%20u%20ontslaat.quote:Bent u verwijtbaar werkloos, dan heeft u geen recht op een uitkering van het UWV of op bijstand van de gemeente. Dit betekent dat u altijd bezwaar moet maken als uw werkgever u ontslaat.
Na een maandje of zo krijgen ze het alsnog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waarom? het is toch verwijtbaar werkloos? Ik dacht dat je dan ook geen bijstand kon krijgen
En toch blijft dat een zeer armoedig bestaan hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:14 schreef Papabear het volgende:
dit is eerder gewoon nepnieuwsquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na een maandje of zo krijgen ze het alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |