Je kunt overschakelen naar het post-race event.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Parafernalia het volgende:
F1tv houdt ermee op en ik weet niet wat er aan de hand is.![]()
Ik ga m'n abo opzeggen. Dit is geen sport
Je kan overschakelen naar de post-race showquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Parafernalia het volgende:
Was meer de fout van Leclerc, maar voila, door Perez maakte hij die wel!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende: Bedankt Perez dat hij Max het WK
bezorgt
Dat had niet uitgemaakt, want de race is een ronde te vroeg afgevlagd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Abdus18 het volgende:
Horner op Sky dat ze nog twijfelden om hem binnen te halen voor Fastest Lap...
De McLaren uit 1988 was de meest succesvolle ooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beweert dat het de meest succesvolle auto ooit is en begint weer over Newey.
Ik denk dat ie de Twitter warriors bedoelt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Button was anders net heel enthousiast
Ook nogquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had niet uitgemaakt, want de race is een ronde te vroeg afgevlagd.
Zelfde situatie als in Singapore. Tijdelijke rode vlag doet er niet toequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat de regels dit zeggen:
If a race is suspended in accordance with Article 57, and cannot be resumed. points for each title will be awarded in accordance with the following criteria.
Dan komt een lijst aan voorwaarden, waaronde zoveel % is zoveel punten.
Deze race is niet suspended, and is afgemaakt.
Hij is afgelopen door tijd, niet door annuleren.
Daarom volle punten.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Dit is vreemd, dan had men in SPA volgens mij ook gewoon volle punten kunnen geven, daar is de Race ook nooit Resumed naar mijn weten, maar ook gewoon over 2 rondjes geëindigd, weet dat niet zeker meer.
het blijft toch de schuld van Melroy en Nelsonquote:
Dat was ook zoiets, er is nogal wat mis gegaan dit weekend zeg....quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had niet uitgemaakt, want de race is een ronde te vroeg afgevlagd.
Ja, Max vroeg er nog om toen-ie voldoende voorsprong had.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Abdus18 het volgende:
Horner op Sky dat ze nog twijfelden om hem binnen te halen voor Fastest Lap...
Er is post race op f1tv hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Parafernalia het volgende:
In Spa is de race definitief afgebroken, hier is ie juist wel resumed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Dit is vreemd, dan had men in SPA volgens mij ook gewoon volle punten kunnen geven, daar is de Race ook nooit Resumed naar mijn weten, maar ook gewoon over 2 rondjes geëindigd, weet dat niet zeker meer.
Perez staat toch 1 punt voor op Leclercquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog net niet, want Leclerc heeft meer overwinningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |