that aged wellquote:
max eerste zonder snelste ronde en leclerc P3 was voldoende en dat is hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
dit ^^quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Alleen als Leclerc 2e zou worden had Max de snelste ronde nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
Daar is de race niet hervat idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Dit is vreemd, dan had men in SPA volgens mij ook gewoon volle punten kunnen geven, daar is de Race ook nooit Resumed naar mijn weten, maar ook gewoon over 2 rondjes geëindigd, weet dat niet zeker meer.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Daar hebben ze een puntquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beweert dat het de meest succesvolle auto ooit is en begint weer over Newey.
Omdat de regels dit zeggen:quote:
Terug naar Ziggo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Dus EIGENLIJK waren die +25 die de regie aangaf gewoon GOED! En Melroy en Nelson hebbe ons dus in de luren gelegd door te zeggen dat dat fout is
maar er staat ook bij 75% minder puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |