Picsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:14 schreef Paul het volgende:
ik kijk een aflevering van JAAzag net Kim
O. Waarom heb je dan dikke voorpretquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik zit gewoon ontzettend dikke voorpret te hebben, dus ben nog klaarwakker.
MAX KAMPIOEN MORGEN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Waarom heb je dan dikke voorpret
Omdat hij kampioen kan worden natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Waarom heb je dan dikke voorpret
Morgen al vroeg aan het bierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat hij kampioen kan worden natuurlijk!En omdat we het flink gaan begaaien als hij kampioen wordt
O dat. Ik heb daar geen last van. Ben geen Max dan 😉quote:
Ik ben twee generaties jonger makkerquote:
JONGE WAT LUL JIJ NOU, DIT IS DE DROOM VAN ELKE MAN! BLOND/SLANK/SLIM/ALLES!quote:
Dat weten we.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat. Ik heb daar geen last van. Ben geen Max dan 😉
ze is 25 hoor, dus jij bent 15?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben twee generaties jonger makker
Ik ben neutraalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat. Ik heb daar geen last van. Ben geen Max dan 😉
die is even oud als dat jij bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben twee generaties jonger makker
O jee overmorgen een dikke kater 🤓quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat hij kampioen kan worden natuurlijk!En omdat we het flink gaan begaaien als hij kampioen wordt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben neutraal
@:chevycaprice check dit.
Ik ben 29, ze ziet er uit als mijn buurvrouw van 45quote:
ze is leuk hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is even oud als dat jij bent![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is even oud als dat jij bent![]()
echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 29, ze ziet er uit als mijn buurvrouw van 45
Had je je nu maar opgegeven 🤣quote:
Ik vind haar er oud uit zien en niet knap.quote:
ik heb al gehoord hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dan zien jullie dat ik op Jamai lijk
O ja. Dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dan zien jullie dat ik op Jamai lijk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
Prima TT dit
Mijn dank is groot, speciale credits richting @:r-woud93
GEEN ACTSquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo schatje, ik ga vanavond stappen met @:paul
Gezellig. Hou je hem wel in de gaten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo schatje, ik ga vanavond stappen met @:paul
Vraag is of jij hem op kan halen vannacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Hou je hem wel in de gaten?
Omdat ik dat leuk vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa.
Waarom doe je dit eigenlijk? Serieuze vraag.
Nee hoor.quote:
Nou dat denk ik niet duik zo mijn bed inquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag is of jij hem op kan halen vannacht.
Ach het is twee keer per jaarquote:
Lekker 3 uurtjes slapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet duik zo mijn bed in
Haha @Paul us mam laat je stikken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet duik zo mijn bed in
Dat kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Paul het volgende:
hoelaat is Baddr Hari of is dat al begonnen
Helemaal mee eens. Dit jaar is hij wel beter dan Ham maar vorig jaar zeker niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hoor.
Max zou allereerst zijn wereldtitel van vorig seizoen ontnomen moeten worden vanwege valsspelen. Daarnaast zou hij 200 punten in mindering moeten krijgen dit seizoen.
Het blijft een matig coureur. @:dotteke
Actquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit jaar is hij wel beter dan Ham maar vorig jaar zeker niet.
Aldus iemand die niet weet of er lucht of stikstof in een band zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit jaar is hij wel beter dan Ham maar vorig jaar zeker niet.
LIEF DOENquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet weet of er lucht of stikstof in een band zit
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij de titel binnensleept is die kater wel een zekerheidje jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee overmorgen een dikke kater 🤓
De boeren vinden dit niet leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Jesse klaver er een probleem mee heeftquote:
Ik kijk al jaren en jaren de formule. Ben al jaren fan van Hami en niet overgestapt op Max omdat hij toevallig een Nederlander is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren en jaren de formule. Ben al jaren fan van Hami en niet overgestapt op Max omdat hij toevallig een Nederlander is.
Dan zeg ik alvast proost en een hele fijne dag. Mocht hij winnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij de titel binnensleept is die kater wel een zekerheidje ja
Hij is eigenlijk een Belg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren en jaren de formule. Ben al jaren fan van Hami en niet overgestapt op Max omdat hij toevallig een Nederlander is.
Heb je een hekel aan Max?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast proost en een hele fijne dag. Mocht hij winnen
Ik kijk vanaf 1998 F1 en ben wel fan van Max, ben ik nu dan wel een successupporter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Ik heb echt helemaal niets met dat vechten.quote:
"Joah! Heul de lucht bestoat veur bijna 80% uut stikstof, en dan is da bietje wa wij er bie doen ineens een probleem??? Ze benne gek doar in den Hoag!"quote:
Eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Ik heb echt helemaal niets met dat vechten.
Ik vind het eigenlijk een beetje voor homo´s.
zijn vader is NLquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij is geboren in Hasselt, hij is Belg
Iedereen moet zelf weten van wie hij van is. Lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf 1998 F1 en ben wel fan van Max, ben ik nu dan wel een successupporter?
Anders wint hij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn moet Badr tegen een redelijke ouwe meneer
Je doet je anders voor komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Iedereen moet zelf weten van wie hij van is. Lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd.
Ik ook niet hoor, maar je komt nogal wat gekleurd overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Iedereen moet zelf weten van wie hij van is. Lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd.
Nee, maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je komt nogal wat gekleurd over
Hij rijd wel onder de Nederlandse vlagquote:
Is de aloa act beter dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo.
Is tevens een act met Haags
Huh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij rijd wel onder de Nederlandse vlag
erg jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef Haags het volgende:
Er hangt een giftig sfeertje hier. Geen warm bad!
Denk jij dat badr wint heequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef Haags het volgende:
Euh geen idee. Tegen wie moet ie? Dan ben ik voor die ander, denk ik, of zo. Wie het ook moge zijn.quote:
Copain, mon clonequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef Haags het volgende:
Ik heb gewoon niets met Max. Wat niet weg neemt dat het een goed coureur is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je komt nogal wat gekleurd over
Overeemquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Euh geen idee. Tegen wie moet ie? Dan ben ik voor die ander, denk ik, of zo. Wie het ook moge zijn.
Wie?
Ik heb ook niets tegen Lewisquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met Max. Wat niet weg neemt dat het een goed coureur is.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dit een scene uit opsporing verzocht?
Al zou je het wel hebben lig ik er ook niet wakker van. 🤣quote:
Denk je dat Badr een nagel breekt en op gaat geven?quote:
Andersom ook, waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al zou je het wel hebben lig ik er ook niet wakker van. 🤣
Euhhhh vergeten 🤓quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Andersom ook, waar hebben we het over?
Die breekt snel watquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk je dat Badr een nagel breekt en op gaat geven?
Alweer niet mijn smaak, en heb ook geen videolandquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan op videoland meekijken hoor
[ afbeelding ]
ik kijk ook nooit boksen hee, maar als Badr in elkaar geslagen wordt is altijd wel lagge heequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alweer niet mijn smaak, en heb ook geen videoland
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk ook nooit boksen hee, maar als Badr in elkaar geslagen wordt is altijd wel lagge hee
Gezellig man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:52 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ik ga nu @:paul ophalen. Deze avond wordt echt episch.
Broers samen op stap
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:52 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ik ga nu @:paul ophalen. Deze avond wordt echt episch.
Broers samen op stap
Leuk manquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik neem @:wadslak @:already_in_use ook mee. Dit wordt echt gesjellag!!!!!
Jij ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd iedereen verdient een piemel
Je neemt mooi een voorbeeld aan mij zo te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben neutraal
@:chevycaprice check dit.
jezus wat een lelijkerdsquote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit hier een paar stinkruften te laten dat is ongekend
Is gewoon net een stinkbom zoals in de brugklas
Lekker maat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
jij zei zelf dat je vroeg ging slapen hee
Hoezoquote:
HAAAAAGSquote:
Als ik 0:00 slaap dan is het ook wel prima, lekker bijna 7 uurtjes slaapquote:
hont?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik zelfquote:
Het begint om 7 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik 0:00 slaap dan is het ook wel prima, lekker bijna 7 uurtjes slaap
Ja weet ikquote:
Succes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja weet ik
Dus dat is bijna 7 uur slaap als ik 6:55 de wekker zet
HamilGOAT gaat winnen morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja weet ik
Dus dat is bijna 7 uur slaap als ik 6:55 de wekker zet
Bruine bonen komt het door denk ikquote:
Dankjequote:
je dacht aan Hamilton tijdens eten koken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bruine bonen komt het door denk ik
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankje
Hoop natuurlijk dat Russell wint
Zou zomaar kunnenquote:
Nee heb niet gekooktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je dacht aan Hamilton tijdens eten koken?
Eigenlijk niet anti max, gewoon pro Russellquote:
Gewoon anti Max dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anti max, gewoon pro Russell
Maar goed dan denken ze in F1 dus anti Max
Het is daar wel een beetje Noord Korea als je niet pro Max bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anti max, gewoon pro Russell
Maar goed dan denken ze in F1 dus anti Max
nee hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is daar wel een beetje Noord Korea als je niet pro Max bent.
Jawel. 100%quote:
Open kanaal?quote:
Jij bent zelf een redbull petjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel. 100%
Maarja Noord Korea he, mag ook niet alles.
Als je geen red bull petje draagt daar dan ben je nauwelijks welkom.
Wat een baas ben jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
@:hemarookworst net weer een bazen offer gebracht
Badrquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Wie is nou wie dan?
of vecht ie tegen zichzelf of zo?
Nee zijn tweelingbroerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Wie is nou wie dan?
of vecht ie tegen zichzelf of zo?
Drink geen bier maar karnemelk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik neem @:wadslak @:already_in_use ook mee. Dit wordt echt gesjellag!!!!!
Ken je die grap van toppertje Max die vandaag wel even Wk zou worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ken je die grap van toppertje Max die vandaag wel even Wk zou worden?Hij is als deze race niet doorgaat niet meer in te halen, die vent heeft een gouden piemel kan niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is als deze race niet doorgaat niet meer in te halen, die vent heeft een gouden piemel kan niet anders.
Met een strikje?quote:
Komt nog een sprintrace.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is als deze race niet doorgaat niet meer in te halen, die vent heeft een gouden piemel kan niet anders.
En die wint hij en dan kan @Grrrrrrrr zijn feestje gaan vierenquote:
Snap ik, het moet wel leuk blijven en geen gewoontequote:
Gefeliciteerd baai duh weequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk zeggen jij bent greys
Idd. We kunnen niet altijd dickadent doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, het moet wel leuk blijven en geen gewoonte
En dan ook nog verplicht van het gas af.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
40-45 jaar5 jaar lang hitler grappen maken
Vanochtend draaide ik snoeihard Erika toen ze de ontbijt zaal in kwamen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan ook nog verplicht van het gas af.
und das heisstquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
Auf der heide steht ein kleine blumelein
En u nu verder!
Jammer, maar het is niet andersquote:
4 graden, tis niet al te warm inderdaadquote:
Idd maar zon komt wel doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 graden, tis niet al te warm inderdaad
Klquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:03 schreef Paul het volgende:
wel lagge dat iedereen voor niets vroeg is opgestaan
Hey Paulquote:
Dat is waar het ziet er mooi uit buitenquote:
Wat ga je doen danquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:04 schreef Paul het volgende:
ik heb mn korte broek alvast aan (serieusssssssss)
Ew bierquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar het ziet er mooi uit buiten
Vandaag is hier bokbierfestival en de weerberichten zien er gunstig uit een mooie zonnige herfstdag
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:03 schreef Paul het volgende:
wel lagge dat iedereen voor niets vroeg is opgestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |