quote:Monday October 3 (1900 BST)
8x First Round matches
Callan Rydz v Krzysztof Ratajski
Brendan Dolan v Stephen Bunting
Chris Dobey v Luke Humphries
Dimitri Van den Bergh v Dave Chisnall
(7) Jonny Clayton v Dirk van Duijvenbode
(2) Peter Wright v Kim Huybrechts
(3) Michael van Gerwen v Gary Anderson
(6) Jose de Sousa v Adrian Lewis
Tuesday October 4 (1900 BST)
8x First Round matches
Madars Razma v Ryan Searle
Ross Smith v Andrew Gilding
Danny Noppert v Gabriel Clemens
Joe Cullen v Damon Heta
(8) Rob Cross v Daryl Gurney
(5) James Wade v Martin Lukeman
(1) Gerwyn Price v Martin Schindler
(4) Michael Smith v Nathan Aspinall
Dit belooft wat voor het WK.quote:
Ik heb zo het idee dat ik gewoon op mijn gemak alle posts kan lezen dit WKquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit belooft wat voor het WK.
Net na het ijskoude bloedbad in Qatar hier weer lekker het warme water in.
Die eerste ronde middagsessies waren echt altijd puur genot. Dan ging het altijd op een prima tempootje en lulden we nog nauwelijks over het darten zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik gewoon op mijn gemak alle posts kan lezen dit WK
Wat ook wel weer prima is
Price is losquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij kunnen we gedag zeggen tegen onze nachtrust
Wel sportieve reactie van Aspgod
Debiele oerwoudgeluiden maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef Machielovic het volgende:
Netjes hoor, zeer verdiend gewonnen voor zover dat opgaat bij darts. Gun het hem zeerWat gaat v.Gerwen doen?
Die gebruikt meer dartssetjes op deze avond dan dat ik biertjes drink.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Stelling: Piederaait heb een probleem
Ja soms is Zip er eventjes. Dan moedigt hij snel de tegenstander van MVG aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft zich eerder vanavond netjes aangemeld
Heeft hij uberhaupt wel zoveel setjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gebruikt meer dartssetjes op deze avond dan dat ik biertjes drink.
Kickboksen is geen sport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja soms is Zip er eventjes. Dan moedigt hij snel de tegenstander van MVG aan.
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Het deed me denken aan die PL-finale waarbij hij werkelijk alles miste op het einde maar blijkbaar doet hij dat dus ook bij een 11-1 achterstand in leg
AUquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn Ajax-Napoli achtige taferelen
Ik ben tegen dit publiek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja soms is Zip er eventjes. Dan moedigt hij snel de tegenstander van MVG aan.
En Bas Muijs,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen behalve Maijer en Roland zitten inmiddels bij Viaplay he.
Het is ‘vinale’.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik supporter Asp en verwacht wel een aardige finale
Ik ben volkomen neutraal, ik gun De Asp alles, maar een stukje bekerlikken lijkt me ook wel weer eens leuk. (maar even tussen een spoiler geplaatst voor de gevoelige zieltjes)quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik supporter Asp en verwacht wel een aardige vinale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#exittenhagOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Fake nieuws.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Tagliano het volgende:
"Ladies and gentlemen, he's the pride of The Netherlands"
Hij is nog nooit vlambassadeur geweest, dit lijkt mij ook onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Tagliano het volgende:
"Ladies and gentlemen, he's the pride of The Netherlands"
Ja
Zeker, je kunt ieder minuscuul druppeltje kwijl rond zien vliegen!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima HD stream boh bedankt!
Niks mis mee hequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima HD stream boh bedankt!
@:el-stinho Bedankt!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee he
Credits naar @:el-stinho overigens
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, je kunt ieder minuscuul druppeltje kwijl rond zien vliegen!
Je ziet nu eindelijk weer die ader bij vGerwen zijn hoofd rondpoppen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, je kunt ieder minuscuul druppeltje kwijl rond zien vliegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan de reacties over het commentaar bij het darten kan je tegenwoordig prima zien wie hier de proleten zijn en wie nietWat vind je van mensen die gratis profiteren van andermans Viaplay abonnement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Eeuwig talent Justin van Tergouw blijft ook eeuwig jongquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nentjes doet al 10 jaar mee aan het jeugd WK voor mijn gevoel
Ted Hankey heeft dat ook een hele tijd geprobeerd maar dat had andere redenenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nentjes doet al 10 jaar mee aan het jeugd WK voor mijn gevoel
Ik bedenk hier nog een antwoord op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die gratis profiteren van andermans Viaplay abonnement?
Ik denk dat echt geen enkele kinderverkrachter naar een dartstoernooi gaat om een slachtoffertje te zoeken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ted Hankey heeft dat ook een hele tijd geprobeerd maar dat had andere redenen
Ja, fairquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat echt geen enkele kinderverkrachter naar een dartstoernooi gaat om een slachtoffertje te zoeken.
Hij blijkt maar gewoon een amateur te zijn net als iedereen hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nathan is nog maar een klein jongetje zo blijkt
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij blijkt maar gewoon een amateur te zijn net als iedereen hier
Aan de andere kant zou het wel verklaren waarom Ted Hankey altijd met een cape om het podium op kwamquote:
Over slachtoffers van seksueel misbruik gesproken: er gaat zometeen weer een dartstrofee helemaal ondergelebberd wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig verhullende beelden
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen begint ook naar de pauze te snakken
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:28 schreef H_T het volgende:
Het gaat nog bijna spannend worden wat eerder ten einde komt: deze finale of mijn eerste biertje van de avond
Hoezo zit jij niet vanaf de penalty voor Leclerc te zuipen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:28 schreef H_T het volgende:
Het gaat nog bijna spannend worden wat eerder ten einde komt: deze finale of mijn eerste biertje van de avond
Ik moest zelf nog autorijden tussendoor. Anyway, eerste halve liter is op en de finale is nog bezigquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo zit jij niet vanaf de penalty voor Leclerc te zuipen?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is dat Dommelsch bier? dat drinkt toch niemand?
Die dubbel 16 die daarna compleet gemist werdquote:
Ik wist niet eens dat dit weer kwam, maar dat vind ik meestal ook wel een topshow.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
He verdorie, zo kan ik niet direct overschakelen naar Media Inside
Wie is er te gast? Jan Slagter?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
He verdorie, zo kan ik niet direct overschakelen naar Media Inside
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wie is er te gast? Jan Slagter?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit weer kwam, maar dat vind ik meestal ook wel een topshow.
Gelukkig is het geen verplichte kost!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben enorm Marcel en (vooral) Gijs moe.
Ik vond het eerst wel een erg leuk programma.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen verplichte kost!
Gelukkig is dat vandaag al gebeurd (door Jerry volgens mij)quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Scholten zou Asp een vechtersbaas noemen
God hebbe zijn ziel
Dit was wel weer een echte BBBBBOOOOOOAAAAAAquote:
's avonds laat nestelde ik mij vast bij de koffiezetautomaat om te zorgen dat ik geen enkele collega mistequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar was jij op 9 oktober 2022?
Vitesse staat daar wel mooi met Emmen en Volendam.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Vitesse het gepresteerd zelfs van Fortuna te verliezen
Dit terzijde
Dit was, dankzij deze wedstrijd, helemaal aan mij voorbij gegaan, die zijn wel heel erg slecht geworden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Vitesse het gepresteerd zelfs van Fortuna te verliezen
Dit terzijde
Nog 1 goal verwijderd van rechtstreekse degradatieplekken, mooi manquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse staat daar wel mooi met Emmen en Volendam.
Ik heb het idee dat hij nog loopt te kloten met zijn pols, gebeurde al een paar keer dit toernooiquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall die vertraagt voor finishes werkt niet.
Dit was echt een hele slechte leg, het had eigenlijk een eitje moeten zijn, maar hij gooide veel te nonchalant.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Asp mist zijn eerste 5 darts en krijgt dan nog een dubbel om te breken, MvG is ook niet meer wat ie was
Maar wel tepels waar gruwelijke experimenten mee zijn uitgevoerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikol hep geen uithoudingsvermogen
Er wordt ook veel gehint op darteritusquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij nog loopt te kloten met zijn pols, gebeurde al een paar keer dit toernooi
Een andere danquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maar wel tepels waar gruwelijke experimenten mee zijn uitgevoerd.
* Wertha vraagt niet om foto's.
Heb wel medelijden met ze, het is ook lastig als alle scheidsrechters tegen je fluiten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog 1 goal verwijderd van rechtstreekse degradatieplekken, mooi man
Zo ziet het er soms ook een beetje uit ja, ik hou het maar op zijn pols maar heb er ook de ballen verstand vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Er wordt ook veel gehint op darteritus
Als er een format is waarin dat kan is het wel de WGPquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ongekend 285-40 achter in je eigen leg
Maar dit zou je nooit verwachten als je de pot gister tegen Wright en vandaag tot 0-4 gezien hebtquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een format is waarin dat kan is het wel de WGP
En hij gooit af en toe gewoon als een patatje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een format is waarin dat kan is het wel de WGP
Dat kan ik louter met je eens zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar dit zou je nooit verwachten als je de pot gister tegen Wright en vandaag tot 0-4 gezien hebt
Ik hoop dat je dit hebt gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het kan nog! 1000 euro op 5-4 Aspinall
The Asp is wel een stuk beter gaan gooien sinds het begin.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is zo'n grote choke ooit voorgekomen in een finale? 0-4 naar 5-4?
Ik kan me Thornton op een iets minder groot tv-toernooi heugen (Masters/PCF ofzo) al was dat legformatquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is zo'n grote choke ooit voorgekomen in een finale? 0-4 naar 5-4?
Moest hij maar een luier dragenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:34 schreef Wertha het volgende:
MvG kreeg tijdens de wedstrijd schijterij.
Vincent komt er nou ook mee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Moest hij maar een luier dragen
Aan de reacties over het commentaar bij het darten kan je tegenwoordig prima zien wie hier de proleten zijn en wie nietIk heb Viaplay waar ik darts en geen F1 op kijk. F1 kijk ik wel overigens, al voor Max overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Roland zich concentreert op zijn commentaarwerkzaamheden bij Eurosport.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Scholten zou Asp een vechtersbaas noemen
God hebbe zijn ziel
Vinnie's stuk over 'leren uit harde lessen' was ook goed. Om achteraf te concluderen dat hij dat niet kanquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Van der Voort is het niet eens met Van Gerwen en vindt het geen mooie beker tot van Gerwen zegt “15 KG puur zilver Vinnie” Van der Voort is het vervolgens eens met van Gerwen “dan is het inderdaad een hele mooie trofee”.
Hahaha vdvoortgod
quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Roland zich concentreert op zijn commentaarwerkzaamheden bij Eurosport.
quote:Aiiiiii!!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:18 schreef Wertha het volgende:
VLAGGETJEEEEEEE![]()
@:Dr_Flash BROEK uit want WE hebben weer GEWONNEN!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Van der Voort is het niet eens met Van Gerwen en vindt het geen mooie beker tot van Gerwen zegt “15 KG puur zilver Vinnie” Van der Voort is het vervolgens eens met van Gerwen “dan is het inderdaad een hele mooie trofee”.
Hahaha vdvoortgod
Aan de reacties over het commentaar bij het darten kan je tegenwoordig prima zien wie hier de proleten zijn en wie nietNiet dat ik viaplay heb maar als ik het zou nemen zou het voor Engels voetbal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verhaaltje slaat derhalve nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |