Cool.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reactie op de graffiti van gisteren.
Foto uit eigen archief
Vanmiddag gekeken. Was zeker een goede docu. Intrigerende man. De telefilm Paradis Dusters heb ik na 10 minuten afgezet, vond er niets aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
Goedenavondquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanmiddag gekeken. Was zeker een goede docu. Intrigerende man. De telefilm Paradis Dusters heb ik na 10 minuten afgezet, vond er niets aan.
Hou ik wel van, van rauwe films.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ok, nog niet gezien.
Kijk nu Athena op Netflix. Goede recensies en speelt zich af in een banlieues. Mooi gefilmdBeetje rauwe film misschien maar goed gemaakt.
Lekker hey, zo'n dutje. Ik vind het ook als een goed plan klinken, veel plezierquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Net wakker uit een lekker dutje gedaan
Maandagavond is de keuzeavond. Drie leuke programma's. Sowieso wil ik Hunted kijken. Daarna Chateau Meiland en Robinson kijk ik later terug. Klinkt als een goed plan in mijn beleving
Ja dutjes zijn hard nodig, elke dag eentjequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker hey, zo'n dutje. Ik vind het ook als een goed plan klinken, veel plezier
Morgen eerst kijken hoe je je voelt en dan pas een beslissing nemenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dutjes zijn hard nodig, elke dag eentje![]()
En ondertussen eens twijfelen of ik morgen naar de haakclub ga of niet...
Hey lieverd,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesZo even naar de dokter om te kijken of mijn niertjes nog goed werken, dan koffie, dan even koken alvast, vanmiddag een afspraak om wat papieren in te vullen, daarna de weekboodschappen en even langs een vriendin. Lekker hoor, zo'n vrije dag
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik ben zo enthousiast over televisie vanavond. Dat politieprogramma en dan daarna het kustwachtprogramma kijken. Wel gesloopt van de haakclub. Net wakker uit een slaapje.
Morgen verder haken aan mijn schildpadje en even energie verzamelen. Mijn projectenlijst is bijna af
En zo kan ik perfect doen alsof ik niet in zwaar weer zit
Bedankt voor de lijst weer @:praadje wordt enorm gewaardeerd!
Avond schatjesquote:
Ja, leuke televisieavond weer. Lekker rustig aan doen meis en graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik ben zo enthousiast over televisie vanavond. Dat politieprogramma en dan daarna het kustwachtprogramma kijken. Wel gesloopt van de haakclub. Net wakker uit een slaapje.
Morgen verder haken aan mijn schildpadje en even energie verzamelen. Mijn projectenlijst is bijna af
En zo kan ik perfect doen alsof ik niet in zwaar weer zit
Bedankt voor de lijst weer @:praadje wordt enorm gewaardeerd!
Beentjes vooruit en de televisie aan, komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, leuke televisieavond weer. Lekker rustig aan doen meis en graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |