godverdomme!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:00 schreef Gibson88 het volgende:
39 miljard mannen op aarde....werkelijk
Ik heb het nog wel ff gecorrigeedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:07 schreef Chinless het volgende:
Als de aantal mannen zouden kloppen dan begrijp ik je rekensom
er zijn er toch 7 miljard ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:22 schreef marc0871 het volgende:
Toch nog steeds knap, dat er 3,5 keer zoveel mannen blijken te zijn, als dat er mensen zijn.
7,7, volgens de telling van vorig jaar.quote:
ja gvd ik had 'm niet genoeg ge-editquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
7,7, volgens de telling van vorig jaar.
Hoe kom jij dan ineens aan 29,775 miljard mannen dan?
Jij begon met 3,7 miljard mannen en na aftrek van een kwart (0-14), heb je er ineens 29,775 miljard.
Van de 7,7 miljard mensen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gvd ik had 'm niet genoeg ge-edit
is ie nu goed?
ik heb ook effe een verificatietopique geopend in GC. GC / Hoeveel sperma produceert de mannelijke wereldbevolking per dag?quote:
Zozo jij bent een grootspuiterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Je maar 2 a 3 keer per week aftrekken
Per dag ja.
oke dus ons target is 2 olympische zwembadenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik zeg meer verspillen, goed tegen overbevolking.
Stel je toch eens voor dat al dat zaad wordt omgezet in kinderen
Liefst 5 á 6quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus ons target is 2 olympische zwembaden
hoe zou dat ruikenquote:
quote:
Dat had me nou net wat voor jou geleken, om de productie wat op te krikken in dat forum.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ook effe een verificatietopique geopend in GC. ONZ / Hoeveel sperma produceert de mannelijke wereldbevolking per dag?
wou het eerst in Wetenschap en technologie doen maar daar bestaan maar 5 topiques per maand
ik heb het al heel druk met ONZquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat had me nou net wat voor jou geleken, om de productie wat op te krikken in dat forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |