Ajax speelt met de punt naar achteren maar wat jij niet begrijpen wil is dat als je niet vorm bent je terug naar vastigheden moet en daar weer vanuit bouwen, dan is een ander systeem waar je ook nauwelijks op hebt kunnen trainen en nog even los van de vraag of je daar de spelers voor hebt niet de oplossing en dat alleen om je verlies te beperken want daarmee ga je sowieso niet winnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh.
Beter gewoon 433 punt naar voren. Lekker uit gaan van je eigen kracht
Terug naar welke vastigheden precies? Je bent een shitload aan dragende spelers kwijt en deze trainer is een incapabele clown, zet nieuwe en oude spelers op voor hun totaal verkeerde posities neer en laat anderen verzuipen in een veel te aanvallend systeem dat ze zeker op CL-niveau helemaal niet kunnen bijbenen. Een middenvelder in de spits etcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelt met de punt naar achteren maar wat jij niet begrijpen wil is dat als je niet vorm bent je terug naar vastigheden moet en daar weer vanuit bouwen, dan is een ander systeem en nog even los van de vraag of je daar de spelers voor hebt niet de oplossing en dat alleen om je verlies te beperken want daarmee ga je sowieso niet winnen.
Dat had natuurlijk prima gekund. Maar daar heeft Schreuder geen interesse in. Omdat het kennelijk voor hem niet relevant is. Niet des Ajax is of wat voor gelul dan ook.quote:waar je ook nauwelijks op hebt kunnen trainen
Ik geef het op, veel plezier vanavondquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Terug naar welke vastigheden precies? Je bent een shitload aan dragende spelers kwijt en deze trainer is een incapabele clown, zet nieuwe en oude spelers op voor hun totaal verkeerde posities neer en laat anderen verzuipen in een veel te aanvallend systeem dat ze zeker op CL-niveau helemaal niet kunnen bijbenen. Een middenvelder in de spits etc
[..]
Dat had natuurlijk prima gekund. Maar daar heeft Schreuder geen interesse in. Omdat het kennelijk voor hem niet relevant is. Niet des Ajax is of wat voor gelul dan ook.
Vorige week dinsdagquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag
Jij ook. Hoop dat Schreuder bij 3-0 wat in dimt met zijn aanvallende aspiraties. .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geef het op, veel plezier vanavond
Nee toen had ik ergens nog wel wat vertrouwen erin.. maar nu..quote:
ik heb niet de indruk dat je er nu wel wat van begrijpt want het grootste probleem was juist dat Ajax niet aan aanvallen toekwam maar je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken vorige weekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook. Hoop dat Schreuder bij 3-0 wat in dimt met zijn aanvallende aspiraties. .
Echt, netjes. Nee ik zag toen Ajax tegen Liverpool en Az precies dezelfde fouten maken onder druk en trainer en spelers die er geen enkele oplossing voor wisten te bedenken. Verwachte geen 1-6 natuurlijk maar dacht wel dat we gingen verliezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee toen had ik ergens nog wel wat vertrouwen erin.. maar nu..
Welke vastigheden jij op doelt weet ik niet maar op basis van vorige week zou je zeggen dat je het helemaal anders moet aanpakken juist omdat die routine ontbreekt (en misschien ook wel gewoon kwaliteit) .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet de indruk dat je er nu wel wat van begrijpt want het grootste probleem was juist dat Ajax niet aanvallen toekwam maar je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken vorige week
ik ook wel al hoopte ik op een gelijkspelletje, al was dat meer op basis van Liverpool, tegen AZ kwamen ze nog best vaak onder de druk uit en hadden die tegengoals daar ook weinig mee te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt, netjes. Nee ik zag toen Ajax tegen Liverpool en Az precies dezelfde fouten maken onder druk en trainer en spelers die er geen enkele oplossing voor wisten te bedenken. Verwachte geen 1-6 natuurlijk maar dacht wel dat we gingen verliezen.
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke vastigheden jij op doelt weet ik niet maar op basis van vorige week zou je zeggen dat je het helemaal anders moet aanpakken juist omdat die routine ontbreekt (en misschien ook wel gewoon kwaliteit) .
Dat je letterlijk op elke positie overklast werd en constant in het mes liep was op zich wel redelijk problematisch. Vanavond is toch vooral damagecontrol niet echt het juiste moment om iets recht te zetten want als je er weer (hard) vanaf gaat is het drama niet te overzien.
Kennelijk zie jij dat anders. Gun je een mooie wedstrijd . .
Tegen Az was het alleen het laatste half uur in orde. Az had toen een stuk minder rust gehad, dus was wel te verwachten dat Ajax een wat langere adem had. Maar het was vooral in de eerste helft echt veel te veel Blind zoeken, waar het dan vast liep. Om vervolgens Pasveer de bal terug te geven en de bal weg te geven via een lange trap.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel al hoopte ik op een gelijkspelletje, al was dat meer op basis van Liverpool, tegen AZ kwamen ze nog best vaak onder de druk uit en hadden die tegengoals daar ook weinig mee te maken
BosZinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Breaking: Bosz nieuwe trainer Ajax
edit: sorry, dag te vroeg
Inderdaad, Napoli counterde niet vorige week, Ajax kwam er in elke linie gewoon niet aan te pas. De hoge druk die men zette op de verdediging was ook zeer effectief, waardoor ze heel snel de bal konden veroveren en Ajax geen antwoord had op de snelle combinaties die volgden. En daarnaast natuurlijk de persoonlijke fouten die dodelijk werden afgemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.
quote:GEPUBLICEERD OP 21-12-2020
in het mes lopenBETEKENIS & DEFINITIE
(1972) (sp.) een nederlaag oplopen door te offensief te spelen; in de val lopen doordat de tegenspeler de aanval afslaat en meteen in de tegenaanval gaat.
#ANNOUNCEBOSZquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Breaking: Bosz nieuwe trainer Ajax
edit: sorry, dag te vroeg
Ajax kwam op 0-1 en dacht het op 80% te kunnen doen maar ik vond dat niet hetzelfde als tegen Liverpool en Napoli zeker als je naar de goals kijkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tegen Az was het alleen het laatste half uur in orde. Az had toen een stuk minder rust gehad, dus was wel te verwachten dat Ajax een wat langere adem had. Maar het was vooral in de eerste helft echt veel te veel Blind zoeken, waar het dan vast liep. Om vervolgens Pasveer de bal terug te geven en de bal weg te geven via een lange trap.
In het mes lopen is meer in de situatie waarin je zelf het overwicht hebt (dus 60-70% balbezit) en je een overwicht niet kunt uitdrukken in doelpunten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.
[..]
fout zitten en dan nog je gelijk proberen te halenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.
[..]
Percentage balbezit heeft daar niets mee te maken. Ajax stond gewoon te hoog. En als ze dat vanavond weer doen gaan ze er gewoon weer keihard vanaf.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het mes lopen is meer in de situatie waarin je zelf het overwicht hebt (dus 60-70% balbezit) en je een overwicht niet kunt uitdrukken in doelpunten.
Ajax speelde niet aanvallend? Ik geef je letterlijk het citaat met de bron dat van dat percentage balbezit verzint ie er ter plekke bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
fout zitten en dan nog je gelijk proberen te halen
Als je in het mes loopt ben je de bovenliggende partij qua veldspel, druk op de tegenstander en kansen/doelpunten. In alle gevallen was dat vrij rap na de 1-0 niet aan de orde bij Ajax. En Ajax stond niet te hoog, ze kwamen simpelweg niet aan voetballen toe vanuit achteruit vanwege de hoge druk van Napoli.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Percentage balbezit heeft daar niets mee te maken. Ajax stond gewoon te hoog. En als ze dat vanavond weer doen gaan ze er gewoon weer keihard vanaf.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In Napels is het erg belangrijk om niet in het mes te lopen.
Heb je het nu over de veldspelers of de supporters?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stop maarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Zolang Messi maar niet meedoet bij Napoli.
Taylor een draver?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Lekker breken op dat middenveld met 3 dravers
Inderdaad, dan ga je daar maar voor lul staanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:54 schreef Ramboetan het volgende:
Dat wordt bij elke tegenaanval van Ajax weer buitenspel van Kudus. Kan hij verder niet veel aan doen want het is geen spits.
welke? ik doe alleen draw no bet of winst of gelijk maar die zijn nooit boostedquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke boosted bet op Ajax op Unibet had je gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |