Waterhoofd is niet helemaal lekker bij zijn hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Wat een uitspraken, echt waanzinnig
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-aan-ons-spel.html
[..]
Stroman SchreuderGod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tadic zit op de tribunequote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:48 schreef AmaninFull het volgende:
Eens kijken hoe die Sanchez het gaat doen vanavond, en Tadic op z'n oude plek.
Kunt beter naar de andere wedstrijd kijken en hopen dat Rangers niet wint van Liverpool..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunt beter naar de andere wedstrijd kijken en hopen dat Rangers niet wint van Liverpool..
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?
Laten we wel wezen, het is niet te verwachten dat Ajax vandaag en over 2 weken punten pakt, dan wordt de wedstrijd uit bij Rangers op 1 november de strijd voor een EL ticket (mits Rangers dus ergens minimaal 1 punt weet te pakken de komende wedstrijden)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is er een deadline voor het liken? straks wint ajax ook echt (er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal) en begint iedereen dan pas te liken
ja daarom vraag ik het, scheelt toch of je met 2-0 mag verliezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het is niet te verwachten dat Ajax vandaag en over 2 weken punten pakt, dan wordt de wedstrijd uit bij Rangers op 1 november de strijd voor een EL ticket (mits Rangers dus ergens minimaal 1 punt weet te pakken de komende wedstrijden)
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het, scheelt toch of je met 2-0 mag verliezen
Dit idd. Alles onder de 5-0 is meegenomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag
O ja het was 4-0, had 3-0 in m'n hoofd maar ik neem aan dat Ajax dan ook wel weer opgekrabbeld is en daar gewoon wint, een resultaat vanavond zou daar wel bij helpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.
https://www.jumbo.com/pro(...)0031353231303944536fquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme taarten zijn vanaf ¤12 euro! Ik moet even naar de hypotheekverstrekker bellen.
En nog alles versturen hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:36 schreef Adames het volgende:
[..]
https://hallo.jumbo.com/gebak/taarten/roomboter-appeltaart-klein
Nee joh, Rangers kan er echt geen kloten van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.
Dat speelt Rangers sowieso nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar bij winst is poulewinst zo goed als zeker (met nog een thuiswedstrijd tegen Rangers en een flink voordeel in onderling resultaat tov Liverpool)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Napoli heeft aan een punt genoeg om door te gaan, toch?
Zij doen me wel een beetje denken aan Ajax van vorig seizoen, nu klopt alles maar dat stort wel in na het WK/winterstop, niet dat wij daar nu wat aan hebben maar het zou mij verbazen als ze ver komen in de CL.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar bij winst is poulewinst zo goed als zeker (met nog een thuiswedstrijd tegen Rangers en een flink voordeel in onderling resultaat tov Liverpool)
Ja als je City loot is het klaar hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij doen me wel een beetje denken aan Ajax van vorig seizoen, nu klopt alles maar dat stort wel in na het WK/winterstop, niet dat wij daar nu wat aan hebben maar het zou mij verbazen als ze ver komen in de CL.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon in Griekenlandworden nog aardige verzendkosten dan
Je gaat blutquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme taarten zijn vanaf ¤12 euro! Ik moet even naar de hypotheekverstrekker bellen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon in Griekenlandworden nog aardige verzendkosten dan
Drie punten jongen.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wedstrijd persconferenties serieus nemen sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domineren zelfsMisschien kun je ze wegblazen door heel agressief te beginnen maar de eerste gedachte is toch als dat maar niet weer een afstraffing gaat worden
![]()
Zeker maar dit stel clowns maakt het wel erg bont.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wedstrijd persconferenties serieus nemen sinds wanneer is dat?
Ik vind het niet meer dan logisch dat je van je eigen kracht uitgaat, of dat voldoende is zien we vanavond maar iets heel anders gaan doen binnen een week lijkt me moeilijker dan wat details aanpassen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker maar dit stel clowns maakt het wel erg bont.
10-0 is zeker mogelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domineren zelfsMisschien kun je ze wegblazen door heel agressief te beginnen maar de eerste gedachte is toch als dat maar niet weer een afstraffing gaat worden
![]()
Welke kracht?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat je van je eigen kracht uitgaat, of dat voldoende is zien we vanavond maar iets heel anders gaan doen binnen een week lijkt me moeilijker dan wat details aanpassen.
Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Thuiswedstrijd kom je nog goed weg met 6-1 dan heb je kennelijk je lesje nog niet geleerd als je vervolgens daar dominant wil gaan spelen. Slaat nergens op.quote:
Wat je wil en wat kan in zo'n wedstrijd is natuurlijk niet hetzelfde maar zelfs vorige week in die slechte wedstrijd zag je dat als je eenmaal in balbezit bent op hun helft je tot kansen kan komen want daar ligt ook hun zwakte.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd kom je nog goed weg met 6-1 dan heb je kennelijk je lesje nog niet geleerd als je vervolgens daar dominant wil gaan spelen. Slaat nergens op.
Napoli was in elk geval in de thuiswedstrijd veel te goed die voetballen zo makkelijk onder de druk van Ajax uit en elke counter was direct een grote kans voor hun. Kan een vertekend beeld zijn door het wedstrijdverloop en de frustratie bij Ajax maar het oogde alsof ze op elke positie ook een betere speler hadden lopen. Dus om daar te starten met als uitgangspunt te domineren is gelijk aan zelfmoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je wil en wat kan in zo'n wedstrijd is natuurlijk niet hetzelfde maar zelfs vorige week in die slechte wedstrijd zag je dat als je eenmaal in balbezit bent op hun helft je tot kansen kan komen want daar ligt ook hun zwakte.
Je moet wel onder die hoge druk uit voetballen, of dat gaat lukken is de vraag maar nog altijd beter dan teruggetrokken voetballen want dat gaat geheid fout.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Napoli was in elk geval in de thuiswedstrijd veel te goed die voetballen zo makkelijk onder de druk van Ajax uit en elke counter was direct een grote kans voor hun. Kan een vertekend beeld zijn door het wedstrijdverloop en de frustratie bij Ajax maar het oogde alsof ze op elke positie ook een betere speler hadden lopen. Dus om daar te starten met als uitgangspunt te domineren is gelijk aan zelfmoord.
Schreuder kan beter met een tactisch alternatief komen want zo speel je die gasten alleen maar in de kaart. Te beginnen met spelers een keer op hun eigen positie zetten. Starten met Wijndal in plaats van Blind. Het is echt een onbenul van een trainer hoe hij zich op dit moment manifesteert met al die spelers die op onnatuurlijke posities staan. Tadic rechts, Kudus in de spits etc
Goh. Lees je mee Schreuder?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Met Wijndal komen, dan heb je die niet zien voetballen de keren dat hij erin stond, dat kan alleen als je 5-3-2 gaat spelen tegen zo'n tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |