SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:I hate to say it, but yes. Flattening Kiev is in order, but that probably won't be enough. Lord, have mercy.
2 m
Een masterpiece dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar de hele zwarte zeevloot dobbert daar in de buurt.
Ik zie oekraine er niet voor aan om zelfmoord acties te ondernemen. Oekraine geeft om haar mensen, itt rus.
Stopt niet de aanvoer naar de Krim? Nou, het maakt het anders wel heel moeilijk. Hoevaak moet je heen-en-weer varen om alles wat in een trein past naar de Krim te brengen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Heph844 het volgende:
Mick Ryan had trouwens nog wel een interessante gedachte. Deze aanval stopt niet de aanvoer naar de Krim, maar maakt Melitopol wel des te crucialer voor de Russen. Hij verwacht meer Russische versterkingen in het zuiden, waardoor er weer kwetsbaarheden gaan ontstaan in andere gebieden die de Russen proberen te verdedigen.
Geen van de partijen zou het ooit toegeven, maar de kans dat een munitietruck spontaan boem zei na het ophalen van 50 jaar oude munitie die niet onder de beste omstandigheden is opgeslagen is ook niet bepaald 0.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo gigantisch slecht voor Rusland dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat ze het zelf gedaan hebben, maar toch zie ik Oekraïne daar überhaupt niet in de buurt komen.
Het getuigt hoe dan ook van gigantische incompetentie.
Volgens mij ATACMS waarvan oekraine en de VS blijven doen alsof oekraine ze niet heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Een masterpiece dus.
En precies wanneer die brandstoftrein langsreed.
En dan te bedenken dat er geen goede snelle spoorwegverbinding over land is naar de Krim.
Dat ziet er heel anders uit, en zou wel heel toevallig zijn dat er net een trein met brandstof voorbij rijdt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen van de partijen zou het ooit toegeven, maar de kans dat een munitietruck spontaan boem zei na het ophalen van 50 jaar oude munitie die niet onder de beste omstandigheden is opgeslagen is ook niet bepaald 0.
Ik denk niet dat de explosie van die truck kwam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen van de partijen zou het ooit toegeven, maar de kans dat een munitietruck spontaan boem zei na het ophalen van 50 jaar oude munitie die niet onder de beste omstandigheden is opgeslagen is ook niet bepaald 0.
Het is wel wat de Russen nu beweren volgens RT.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de explosie van die truck kwam.
Nee, dat zou echt bizar zijn. Miljarden aan artillerie en raketsystemen ok, maar een kleine boot of duikboot gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk leent geen enkel land en duikboot uit.
Die Russen kunnen zo veel beweren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is wel wat de Russen nu beweren volgens RT.
Het wegdek zelf ziet er niet beschadigd uit. Maar dat stuk weg lijkt gewoon opgetild en neergekwakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de explosie van die truck kwam.
Dat is het. Het wordt lastiger en kwetsbaarder. En gaat via ongebruikelijke routes. Aanvoeren kan in principe altijd, al was het maar via een luchtbrugquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stopt niet de aanvoer naar de Krim? Nou, het maakt het anders wel heel moeilijk. Hoevaak moet je heen-en-weer varen om alles wat in een trein past naar de Krim te brengen?
https://www.rt.com/russia(...)ge-caused-explosion/quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Russen kunnen zo veel beweren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |