oke en nu de film nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:10 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Ramen en deuren open gezet en biefstuk opgegeten met brood
FUCK! Ik heb het hele weekend uitgekeken naar Biefstuk Brandalarm : The Seqiuelquote:
Ja helaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FUCK! Ik heb het hele weekend uitgekeken naar Biefstuk Brandalarm : The Seqiuel
En nu is het beeldmateriaal gewoon verloren????
oh dat is de bigger longer en uncut xxx versie dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:39 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Ja helaas
Heb wel beeldmateriaal dat ik me filmeditie af aan 't trekken was op Skype en brandalarm af ging en ik 'm pas uitzetten nadat ik was gekomen
een kut jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dat is de bigger longer en uncut xxx versie dus
een plastic kut of een echte?quote:
bijnaquote:
quote:
GEIL!!!!!!quote:
wtf heb hem 1 minuut gesloten voor de grap en hem dan weer heropend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef Paul het volgende:
WAAROM ZIT @:CAPUCHON_JONGEN TE GASTSLOTTEN HEEL BOOS NU
ONZ / Het grote Paul en zijn kneuzen topic
ik ziet hem op slotquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wtf heb hem 1 minuut gesloten voor de grap en hem dan weer heropend.
Doe eens rustig man
owquote:
Ik had niet eens gezien dat je hem 1 minuut op slot had gedaan, ik had hem zo op slot zo gedaan en wilde zo doen dat jij het had gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
owsorry. de bedoeling was dat ik hem terug ging openen. is its misgegaan
heb hem terug heropend
geslaagde act welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat je hem 1 minuut op slot had gedaan, ik had hem zo op slot zo gedaan en wilde zo doen dat jij het had gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul-Act
SPANNENDquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
owsorry. de bedoeling was dat ik hem terug ging openen. is its misgegaan
heb hem terug heropend
maar nu heb ik toch gegastmod en een gesloten topic van je terug open gegooidquote:
klopt er zijn rellen onder de mods, open er maar een topic over andersquote:
IK GA NU ALLES VAN KLB SLUITENquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
maar nu heb ik toch gegastmod en een gesloten topic van je terug open gegooid![]()
BLIJF er AF jaquote:
is dit crewbashquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef pieterdegallier het volgende:
Kaap mijn topic niet raddraaiers
Watquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Maanvis het volgende:
ik steek ook altijd mijn duim in pieterdegaller als ik klaarkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |