Ik zou eerder denken dat de trein doelwit is geweest. Het vervoer per trein is veel belangrijker dan over de weg. Kan de ontploffing van de brandstoftank de wegdelen doen instorten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op een ander forum wordt gesuggereerd dat de brugdelen vanaf een schip zijn opgeblazen en dat de trein mogelijk daardoor geraakt is en de wagon met brandstof ontploft.
Misschien dat het zo gaat "regenen" op dat stuk spoor, ik zou daarvan nu wegblijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Spoorlijn ligt 35 km. van het front, las ik. Biedt kansen.![]()
BBC meldt nu ook "fire" op de brug.
Dat is wel knap om zoveel explosieven aan boord van één auto te krijgen. Weet niet eens of dat theoretisch mogelijk is om zo twee bruggen naast elkaar uit te schakelen.quote:
https://t.co/zIJDhiKyY4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:59 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, ik wil meer dan maar 1 plaatje.
Dacht ik eerst ook, maar lijkt onwaarschijnlijk. Dan zou de hele trein weggevaagd moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat de trein doelwit is geweest. Het vervoer per trein is veel belangrijker dan over de weg. Kan de ontploffing van de brandstoftank de wegdelen doen instorten?
2 autobommen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel knap om zoveel explosieven aan boord van één auto te krijgen. Weet niet eens of dat theoretisch mogelijk is om zo twee bruggen naast elkaar uit te schakelen.
Das ook weer zo jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef ETA het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar lijkt onwaarschijnlijk. Dan zou de hele trein weggevaagd moeten zijn.
Er wordt door de Russische antiterrorisme dienst gesuggereerd dat het om een bom in een vrachtwagen gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel knap om zoveel explosieven aan boord van één auto te krijgen. Weet niet eens of dat theoretisch mogelijk is om zo twee bruggen naast elkaar uit te schakelen.
Klopt, dit is maar van tijdelijke aard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een nieuw wegdeel tussen 2 pijlers tussenhangen.
Volgens mij moet je echt goed je best doen om met explosieven dit soort bruggen te slopen.quote:
Ja dat lijkt me ook, net genoeg explosieven precies geplaatst om die autobrugdelen van de pijlers te wippen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:20 schreef speknek het volgende:
Wat een helden
[ twitter ]
Lijkt me duidelijk geen truckbom overigens, dan had het wegdek volgelegen met troep. Dit is door kikvorsmannen van onderen opgeblazen.
Dan is het een zelfmoordactie geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:26 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ge_of_the_explosion/
Camera beelden van de brug zelf
Lijkt een truck bom
Of iemand heeft wat bommen in zijn vrachtwagen gegooid en het laten ophalen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is het een zelfmoordactie geweest.
Kijk laatste video tis niet de truckquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is het een zelfmoordactie geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |