zit nu maar met zoonlief wat soorten drank te proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Verkouden is ook klote. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar absoluut niet gemist.
Het al de tijd van het jaar zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
erger nog, die gaat redelijk rond nu, de rotte verkoudheid
ik word eigenlijk altijd wel verkouden in september/oktober. Daarna eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het al de tijd van het jaar zijn
*oma spreekt
kan je het goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Indoorseizoen is begonnen.
Boogschieten ❤
Het lukte me nog goed.
Ben je stiekem oma geworden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
Nee dit kwam ineens. Ik werd op een project gezet na de vakantie en toen was het, oh ja, by the way, je moet een paar keer naar de VS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dit al gepland voordat je verhuisdatum bekend was?
Ik vond het super, zo'n Uber is er heel snel, je ziet hem aankomen in de app en je weet meteen al wat je gaat betalen. In Amsterdam hebben we het ook een keer gedaan, ik heb er echt goede ervaringen mee.
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?quote:
nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Ondanks ik er lang uit lag.
Geen ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?
Hoop ik.
Bangmakerij! Ik zie wel hoe het komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verwachten een heftig seizoen qua alles, verkoudheid, corona en griep
ik weiger me ook druk te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bangmakerij! Ik zie wel hoe het komt
Soms ben ik jaren niet verkouden en dan weer twee keer in het jaar, volgens mij ben ik in het voorjaar verkouden geweest, dus ik klop het even af voor de komende maanden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word eigenlijk altijd wel verkouden in september/oktober. Daarna eigenlijk niet meer
Het is dus voor je werk? Dan had je dus eigenlijk niet heel veel keuze, en misschien is even loslaten ook wel fijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee dit kwam ineens. Ik werd op een project gezet na de vakantie en toen was het, oh ja, by the way, je moet een paar keer naar de VS.
Zie je hem in de app aankomen? Dat is wel handig.
Ja die werkt wereldwijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?
Hoop ik.
Het heeft zo geen zin om je er druk om te maken en die vaccinaties hoef ik voorlopig ook niet, mocht het allemaal anders worden of als ik ze nodig heb om op vakantie te gaan, zie ik wel weer verder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weiger me ook druk te maken
en ook extra vaccinaties weet ik nog niet of ik dat welwil
Ja een beetje oud nieuwsquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja een beetje oud nieuws![]()
Ik had mezelf al tot winnaar uitgeroepen en er was er maar eentje die kort tegen sputterde
Daar zijn de meningen wat over verdeeld nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik ga even kijken waarvan je winnaar bent geworden
Ohoh, hier komen die 120 jaar ervaring hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
We zijn FOK!tobered, lees ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen wat over verdeeld nog![]()
Als je iemand er echt op wil aanspreken moet je @:maily hebben
quote:
Doe er je voordeel mee jongemanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, hier komen die 120 jaar ervaring hoor
Natuurlijk uwe ijdelheidquote:
Die ken ik nietquote:
quote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk uwe ijdelheid
Moeten we allemaal buigen ook?
Hoho je zou hem bij je houdenquote:
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.quote:
Nooit gedaan ook neequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.
He, jij had jezelf uitgeroepen tot winnaar hequote:
Welke midterm electionsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.
Jij kwam toch met hem aanzetten als prijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij had jezelf uitgeroepen tot winnaar he
Hmm.quote:
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt geraktquote:
In de VS over 5 weken. Voor Senaat en Huis van afgevaardigdenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt gerakt
oh boyquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt gerakt
Nee, dat was ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij kwam toch met hem aanzetten als prijs![]()
Finders - keepers
https://www.votefromabroad.org/quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm, kijken hoe moeilijk ze het nu weer maken voor zichzelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de VS over 5 weken. Voor Senaat en Huis van afgevaardigden
Ik herinnerde door Deisyy weer dat erg nep klinkende Amerikaanse accentje van hemquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet gelukkig
Die naam zou ik echt nooit aan denken
Om de één of andere achterlijke reden vind ik dit nog een leuk liedje ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Op vrijdag 7 oktober 2022 22:03 schreef pullup het volgende:[/b]
[..]Ik wilde jullie het hier besparen
Om de één of andere achterlijke reden vind ik dit nog een leuk liedje ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Op vrijdag 7 oktober 2022 22:03 schreef pullup het volgende:[/b]
[..]Ik wilde jullie het hier besparen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik probeerde met een Amerikaans accent te typen, ik geloof dat het wel een beetje gelukt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinnerde door Deisyy weer dat erg nep klinkende Amerikaanse accentje van hem
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
Nou inderdaad WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Om de één of andere achterlijke reden vind ik dit nog een leuk liedje ook
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nou inderdaad WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Echt?! Nu voelt het toch iets minder raarquote:
stop met quoten en Dees is tenslotte zelf de modquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
Iemand moet die quote een keertje fixen hoor
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nou inderdaad WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Op Volle Toeren enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren er weinig alternatieven dus we moesten die programmas wel aanzien ...
Ook zo'n accentjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:14 schreef pullup het volgende:
Ach Ron is toch wel een beetje jeugdsentiment![]()
Net als Donald Jones
Zit dat er nog niet tussen ... ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
@:chufi : Spaanse muziek mag natuurlijk niet ontbreken.
MUZ / Slechts 1 muziekclip per muziekstijl.
Neequote:
Op het sporten na nog even lekker rustig aan doen.quote:
Die is mooiquote:
2 motten, ohw nee dat was een ander liedje.quote:
morgen m'n ma ophalen die hier komt eten, verder geen plannenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op het sporten na nog even lekker rustig aan doen.
Maandag begint het echt
En jij? Toch nog iets ondanks de verkoudheid?
Denk dat je de clue mistquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 motten, ohw nee dat was een ander liedje.
Even extra testje vooraf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen m'n ma ophalen die hier komt eten, verder geen plannen
Marathon Weekend hier. Ik ben benieuwd in hoeverre ik het hier ga horen. De finish is echt iets van 100 meter hier vandaan..quote:
Ik val wel vaker buiten de boot.quote:
Succes... Maar als je zelf loopt hoor je natuurlijk alles.. Wel makkelijk thuiskomen dan .. of ga je met de fiets ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Marathon Weekend hier. Ik ben benieuwd in hoeverre ik het hier ga horen. De finish is echt iets van 100 meter hier vandaan..
Zondag wel zelf meedoen aan de 5km. Heb echt te weinig getraind om de halve te gaan doen. Wil ik wel proberen om volgend jaar weer te hale...
Als je kunt zwemmen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val wel vaker buiten de boot.
Nee. ik ga te voet. Mijn fiets blijft lekker in de schuur. Daar staat ie tenminste veilig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes... Maar als je zelf loopt hoor je natuurlijk alles.. Wel makkelijk thuiskomen dan .. of ga je met de fiets ?
Veel plezier zondagquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Marathon Weekend hier. Ik ben benieuwd in hoeverre ik het hier ga horen. De finish is echt iets van 100 meter hier vandaan..
Zondag wel zelf meedoen aan de 5km. Heb echt te weinig getraind om de halve te gaan doen. Wil ik wel proberen om volgend jaar weer te hale...
Griepprik mag ik dit jaar voor het eerst ook. Nou ja. dat is niet helemaal waar. Ik heb hem al eens via het werk gekregen. Maar door een aantal toevoegingen aan de risicogroep heb ik dit jaar voor het eerst een oproep van de huisarts gekregen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Deze maand mijn zoveelste booster, griepprik en pneumokokken..., dit alles op de 14e en 15e
Ik heb hier geen RAI1... nah ja ok wel in een Ziggo App, maar dat gebruik ik bijna nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:22 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
kijk op rai1 zo en nachmak show
de meid wat 2 keer in gf vip was heeft cher nachgezongen
valeria marini
en deze christiano ook van gf vip zit in de jury met 77
Die had ik afgelopen jaar voor het eerst ... hier zijn ze wat laatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Griepprik mag ik dit jaar voor het eerst ook. Nou ja. dat is niet helemaal waar. Ik heb hem al eens via het werk gekregen. Maar door een aantal toevoegingen aan de risicogroep heb ik dit jaar voor het eerst een oproep van de huisarts gekregen..
Boosterafspraak voor Covid moet ik nog maken. Mag ik volgens mij pas vanaf maandag in plannen...
Ze zitten er mooi bij.quote:
Hulloquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten er mooi bij.
Morguh Pullup
Werkse voor straksquote:
Dank, nog even snel een extra kop koffiequote:
Gelijk heb je, had er ook nog een gepakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, nog even snel een extra kop koffie
Morguh heerquote:
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:43 schreef Domnivoor het volgende:
Een verjaardagsfeestje voor Poetin op de brug tussen Rusland en De Krim.
[ twitter ]
quote:
hey Chanelquote:
quote:
Goedemorgen allen. Die ellende nog steeds op tv. Ik zag, dat RTL7 weer bij aflevering 1 is begonnen. Eens is het toch klaar.quote:
Vorig jaar deden ze er wel moeilijk overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
Vr de 14e de booster en za de 15e de griepprik/pneumokokken
dus het is nogal wat.
Wel geinformeerd of dit kon en ja geen probleem.
Het blijft doorgaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Die ellende nog steeds op tv. Ik zag, dat RTL7 weer bij aflevering 1 is begonnen. Eens is het toch klaar.
Hey oma-Nijn, alles goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Die ellende nog steeds op tv. Ik zag, dat RTL7 weer bij aflevering 1 is begonnen. Eens is het toch klaar.
Bij m ij zit er een week tussen en mij werd ook verteld dat het geen kwaad kon, ook niet als je ze alle drie op een dag kreegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
Vr de 14e de booster en za de 15e de griepprik/pneumokokken
dus het is nogal wat.
Wel geinformeerd of dit kon en ja geen probleem.
Hoi, ja prima. Ik had van jou niets meegekregen. Vandaar geen reactie. Excuusquote:
Fijn te horen, met manlief ook weer alles goed gekomen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ja prima. Ik had van jou niets meegekregen. Vandaar geen reactie. Excuus
Is al bijna 30 jaar in de herhalingquote:
Nou, sommige dingen wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, met manlief ook weer alles goed gekomen?
Waarom excuus, niet nodig hoor.
Ik krijg ook niet alles mee en daarbij je hoeft ook niet altijd te reageren toch
Als je het opzoekt zie je allerlei verschillende dingen staan en als je opbelt kan het allemaal pffquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze er wel moeilijk over
Als het kan prima, ben je er weer snel vanaf toch? Er zijn mensen die het niet doen maar mij geeft het een beter gevoel dus dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij m ij zit er een week tussen en mij werd ook verteld dat het geen kwaad kon, ook niet als je ze alle drie op een dag kreeg
Nare dingen zijn dat, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen wel.
Hij is niet meer zo fit geworden als daarvoor. Het kost allemaal wat meer moeite. Hij moet wel ieder jaar voor een controle ivm bijnier, en botten. Verder alles zijn gangetje.
Het zal wel .. geen idee wanneer de griepprik hier isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je het opzoekt zie je allerlei verschillende dingen staan en als je opbelt kan het allemaal pff
quote:
Neuh niet echt, een beetje van dit ruimen en een beetje van dat ruimenquote:
... era Max… pių tranquillo che maiquote:
quote:
Waarom niet gelijk het hele liedje dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
... era Max… pių tranquillo che mai
Okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk het hele liedje dan?
Eerst voetballen dan oktoberfestquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag
15 00 voetbal met oktoberfest
19 00 volleyball tegen graz
Doe ik vanavondquote:
ik voetballe nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst voetballen dan oktoberfest
Geloof me, zo om is het het best
Nog beter, dan hoef je alleen maar te zuupenquote:
Want? De wedstrijd kan wel veel leuker worden na een feest hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst voetballen dan oktoberfest
Geloof me, zo om is het het best
Nee. Ik wou effe gaan shoppen in Krasnodar maar de brug staat in de fik en de boot vaart nietquote:
Neenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? De wedstrijd kan wel veel leuker worden na een feest hoor
Burn motherfucker burnquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik wou effe gaan shoppen in Krasnodar maar de brug staat in de fik en de boot vaart niet
Ik had het ook niet over beter, wel leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
NeenHet gaat er niet beter op worden
Beter is leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over beter, wel leuker
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik wou effe gaan shoppen in Krasnodar maar de brug staat in de fik en de boot vaart niet
Nou nee, niet persequote:
Ok okquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, niet perse
Heb echt een paar 'briljante' wedstrijden gespeeld terwijl ik niet geheel nuchter was zeg maar
We hebben als team zelfs toernooien gewonnen terwijl wij meer van de derde helft genotenquote:
quote:
Mag je wel dronken de zaal in ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag
15 00 voetbal met oktoberfest
19 00 volleyball tegen graz
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah een darwin. https://www.videoman.gr/en/192196
Er loopt ook een klein kind rond in die kamer. Tiktok idiotenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]Die had ik ook al eens gezien ja
Zoveel mazzel is ze niet waard
Klassiekertjes die tekenfilmpjesquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Klassiekertjes die tekenfilmpjes
We zaten er altijd op te wachten of er weer eentje zou komen
Geweldigquote:
Ik weet niet meer waarom en wanneer ze werden uitgezonden. Het was volgens mij niet een geprogrammeerd iets, maar tijdens een storing ofzo? De stem ervan is in augustus overleden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Geweldighet mooist vond ik het altijd als hij met dat gebalde vuistje tegen de tekenaar aan het mekkeren ging
Ik moest er ook over denken net en had ook bedacht dat ze wel ingezet werden als er weer eens storing wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom en wanneer ze werden uitgezonden. Het was volgens mij niet een geprogrammeerd iets, maar tijdens een storing ofzo? De stem ervan is in augustus overleden.
Werd op zondagavond door de VPRO uitgezonden. Wel lachen om het als muurdecoratie te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom en wanneer ze werden uitgezonden. Het was volgens mij niet een geprogrammeerd iets, maar tijdens een storing ofzo? De stem ervan is in augustus overleden.
Ja klopt maar het eerder uitgezonden als pauze filmpjes Ik weet niet waarom er pauze was. Maar dat was voordat er reclame was. Ik weet nog dat een boel mensen pissed of waren omdat Net 3 ook met reclame kwamquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werd op zondagavond door de VPRO uitgezonden. Wel lachen om het als muurdecoratie te hebben.
Geef ze een geladen pistool.quote:
Vandaar dat ze bijna uitgestorven zijnquote:
Zal dat het zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze bijna uitgestorven zijn
Ik wil niet nog een keer mijn mening over panda's gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze bijna uitgestorven zijn
En dom en luiquote:
Daaromquote:
Misschien zijn ze wel slim dat ze niet willen voortplanten. Daar zeg je watquote:
0-2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:42 schreef pullup het volgende:
Hey Ajax is voor de verandering aan het winnen
Het deel wat ik gezien heb was echt slecht van Ajaxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:42 schreef pullup het volgende:
Hey Ajax is voor de verandering aan het winnen
Ja maar jij vind ze nooit goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het deel wat ik gezien heb was echt slecht van Ajax
quote:
Dit seizoen niet neequote:
wij hadden vroeger zo'n linker.quote:
ik heb al die koekblikken wel gehadquote:
Geen paling voor de tegenstander vanavondquote:
Dan maar cocaïnequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen paling voor de tegenstander vanavond
Daarom ook dinsdag gekozen ipv maandagquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-de-herhaalprik.html
Zo zit dat dus
Toch wel paling, ze scorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen paling voor de tegenstander vanavond
quote:
3-3 had al mogelijk geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
Fluit maar af dan, direct gaat het nog mis ook
2-3quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een dipje om dan tegen Napels weer te kunnen exceleren
Ik kijk wel, maar mijn ogen beginnen te bloeden zo langzaam aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet ... zie alleen de stand op flashscore
Is er geen hockey danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar mijn ogen beginnen te bloeden zo langzaam aan
Jaargang 1959 kan nu een afspraak maken. Ik wacht op mijn beurt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-de-herhaalprik.html
Zo zit dat dus
Net een stuk Amsterdam heren gezien ja.quote:
Ja, Volendam ging ervoor, en kreeg de counter tegen.quote:
Ja die is goedquote:
Nu ff Borrussia Bayern kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, Volendam ging ervoor, en kreeg de counter tegen.
Weet ik veel? Sc tochquote:
Nee dacht het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... dus heb jij voorgedrongen?
Beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik kreeg vorig jaar een griepprik dus ik mag
wifi bestuurbaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
Tesla spiegels gejat. Wat is er zo bijzonder aan
Ok wat moet je ermee?quote:
Niks. Kan je weer verkopen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
Met wifiquote:
Pinoke - Amsterdam is de wedstrijd.quote:
Niks, gewoon omdat het kan denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
Kunstigquote:
Kill Bill later op de avondquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iets leuks vanavond? Leuke film ofzo
Ik ga hem ook niet kijken maar het was het beste dat ik zagquote:
Hij ligt hier op de niet meenemen stapel zelf zie ik nuquote:
Die Bill wil maar niet dood.quote:
Dood gaat ie wel,quote:
Ja ze zouden ook een keer Bill Kills moeten makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dood gaat ie wel,
al is ie wel vrij dom, want hij gaat iedere keer dood, zou ondertussen toch moeten weten wat er gaat gebeuren
Er is wel een Kill Bill 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zouden ook een keer Bill Kills moeten maken
Daar gaat ie nu net wel in dood, in 1 nietquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Het is nooit te laat voor een slecht vervolg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |