zit nu maar met zoonlief wat soorten drank te proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Verkouden is ook klote. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar absoluut niet gemist.
Het al de tijd van het jaar zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
erger nog, die gaat redelijk rond nu, de rotte verkoudheid
ik word eigenlijk altijd wel verkouden in september/oktober. Daarna eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het al de tijd van het jaar zijn
*oma spreekt
kan je het goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Indoorseizoen is begonnen.
Boogschieten ❤
Het lukte me nog goed.
Ben je stiekem oma geworden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
Nee dit kwam ineens. Ik werd op een project gezet na de vakantie en toen was het, oh ja, by the way, je moet een paar keer naar de VS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dit al gepland voordat je verhuisdatum bekend was?
Ik vond het super, zo'n Uber is er heel snel, je ziet hem aankomen in de app en je weet meteen al wat je gaat betalen. In Amsterdam hebben we het ook een keer gedaan, ik heb er echt goede ervaringen mee.
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?quote:
nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Ondanks ik er lang uit lag.
Geen ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?
Hoop ik.
Bangmakerij! Ik zie wel hoe het komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verwachten een heftig seizoen qua alles, verkoudheid, corona en griep
ik weiger me ook druk te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bangmakerij! Ik zie wel hoe het komt
Soms ben ik jaren niet verkouden en dan weer twee keer in het jaar, volgens mij ben ik in het voorjaar verkouden geweest, dus ik klop het even af voor de komende maanden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word eigenlijk altijd wel verkouden in september/oktober. Daarna eigenlijk niet meer
Het is dus voor je werk? Dan had je dus eigenlijk niet heel veel keuze, en misschien is even loslaten ook wel fijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee dit kwam ineens. Ik werd op een project gezet na de vakantie en toen was het, oh ja, by the way, je moet een paar keer naar de VS.
Zie je hem in de app aankomen? Dat is wel handig.
Ja die werkt wereldwijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 app? Die moet dan toch overal werken?
Hoop ik.
Het heeft zo geen zin om je er druk om te maken en die vaccinaties hoef ik voorlopig ook niet, mocht het allemaal anders worden of als ik ze nodig heb om op vakantie te gaan, zie ik wel weer verder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weiger me ook druk te maken
en ook extra vaccinaties weet ik nog niet of ik dat welwil
Ja een beetje oud nieuwsquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja een beetje oud nieuws![]()
Ik had mezelf al tot winnaar uitgeroepen en er was er maar eentje die kort tegen sputterde
Daar zijn de meningen wat over verdeeld nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik ga even kijken waarvan je winnaar bent geworden
Ohoh, hier komen die 120 jaar ervaring hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*oma spreekt
We zijn FOK!tobered, lees ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen wat over verdeeld nog![]()
Als je iemand er echt op wil aanspreken moet je @:maily hebben
quote:
Doe er je voordeel mee jongemanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, hier komen die 120 jaar ervaring hoor
Natuurlijk uwe ijdelheidquote:
Die ken ik nietquote:
quote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk uwe ijdelheid
Moeten we allemaal buigen ook?
Hoho je zou hem bij je houdenquote:
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.quote:
Nooit gedaan ook neequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.
He, jij had jezelf uitgeroepen tot winnaar hequote:
Welke midterm electionsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
mogen wij eigenlijk ook stemmen voor de midterm elections? Nee zeker? Ik heb er nooit een oproep over gezien.
Jij kwam toch met hem aanzetten als prijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij had jezelf uitgeroepen tot winnaar he
Hmm.quote:
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt geraktquote:
In de VS over 5 weken. Voor Senaat en Huis van afgevaardigdenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt gerakt
oh boyquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat gemist. Hij heeft zelfs jaren in Amerika gewoond, en is zijn Americanse tongfall never meer kwijt gerakt
Nee, dat was ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij kwam toch met hem aanzetten als prijs![]()
Finders - keepers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |