Geen Nederlanders, derhalve niet gestemd.quote:
Wel redelijk gepiekt, kun je zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Foss was dus ook echt maar 1 dag goed dit seizoen.
Dat is andermaal een vaststelling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel redelijk gepiekt, kun je zeggen
Als UAE zou versnellen dan blijft er bij Jumbo ook weinig over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo rookt iedereen op en de UAE's zitten allemaal lachend in het wiel
Op de bruiloft van Evenepoel geweest zekerquote:
Met frisse tegenzin vermoed ik, als ik me niet vergis is hij bepaald geen fan van Jeroen.quote:
Dan zal hij zeker ook gruwelen van Joris vd B.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met frisse tegenzin vermoed ik, als ik me niet vergis is hij bepaald geen fan van Jeroen.
Over Gerben Karstens, die het heeft geschopt tot 'olympisch kampioenstitel solo zeezeiler'. Wat dat ook moge betekenen (want olympisch goud betekent het niet).quote:
Echt, stink je zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Zwiften/BeKoolen/hometraineren in je woonkamer, waardoor het er urenlang meurt. Lekker man.
Kost veel geld he, zo'n reclame. Des te korter des te goedkoper!quote:
In die reclame zie je iemand in een vrij kleine woonkamer, met dichte ramen, helemaal tekeer gaan en zich te pletter zweten op zo'n ding. No way dat het dan fris blijft ruiken daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Schrijnend, geen pleejer of D+ hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Veelzeggend dat iedereen het heeft over de reclames hier. Het is weer eens meer reclame dan koers, voor de verandering.
Even takken straks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel een record komen op de Civiglio.
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Wat vinden we hier? Is de finish beter in Bergamo of in Como?
Ik ben team Bergamo.
King floplandquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben team Bergamo.
Team Como. De finale in Bergamo was te zwaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben team Bergamo.
Lecco.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben team Bergamo.
Monzaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben team Bergamo.
Salòquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben team Bergamo.
Hebben ze een nieuwe arts daar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:09 schreef Aguero het volgende:
Enric Mas bizar sterk, ik ben er nog niet aan gewend.
Ibarguren is nu pas ontwaakt uit zijn winterslaap.quote:
Alles op 23 gezetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ibarguren is nu pas ontwaakt uit zijn winterslaap.
Met afstand de beste Nederlander altijd in dit soort koersen. Jammer dat de spoeling verder vrij dun is. Arensman heb ik vandaag niet gezien helaas, Kelderman alleen in een dienende rol.quote:
Dat zijn beiden ook geen renners voor eendagskoersenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met afstand de beste Nederlander altijd in dit soort koersen. Jammer dat de spoeling verder vrij dun is. Arensman heb ik vandaag niet gezien helaas, Kelderman alleen in een dienende rol.
quote:Verwacht Wilco Kelderman in zijn laatste koers voor BORA-hansgrohe niet vooraan. De Nederlander staat wel aan de start van de Ronde van Lombardije, maar geeft in gesprek met In de Leiderstrui bij de start aan dat hij zich niet opperbest voelt. 'Misschien rijd ik niet eens uit', klonk het uit de mond van de Nederlander.
'Ik ben heel erg verkouden geweest en heb antibiotica gehad de laatste week', is het antwoord van Kelderman op de vraag hoe hij zich voelt in Bergamo. 'Ik verwacht er zelf niet veel van, maar we hebben twee hele goede kopmannen met Aleksandr Vlasov en Sergio Higuita. Die ga ik ondersteunen.'
Een resultaatje zit er dus niet in voor de Nederlandse ronderenner van de Duitse ploeg. 'Ik verwacht zelf niet vooraan te eindigen, misschien niet eens uit te rijden. Het ligt eraan wat mijn doelen zijn in de koers en dat zal weer afhangen van het koersverloop.'
Toch hoopt hij zijn jaren bij de formatie van Ralph Denk op een goede manier af te sluiten. 'Ik heb hier gewoon een heel fijne periode gehad, het voelt als een vriendengroep. Op zich is het raar dat je iets afsluit, maar ik heb ook wel weer zin in een nieuwe stap.'
Lees verder onder de foto.
Afscheidskoers in mineur voor Kelderman bij BORA-hansgrohe: 'Misschien rijd ik niet eens uit'
Wilco Kelderman vertrekt na dit jaar bij BORA-hansgrohe.
Geen afscheidsfeestje voor Kelderman: 'Alles gaat weer door en door'
Afscheidsfeestje? 'De rest van de ploeg gaat alweer door naar het volgende trainingskamp eigenlijk, voor het nieuwe jaar. Ik ga eigenlijk gewoon weer met mijn vrouw mee', lacht de Barnevelder. 'Het is een afscheidskoers, maar tegenwoordig gaat alles weer door en door. Het is niet zo dat er uitgebreid afscheid wordt genomen van de renners.'
Kelderman trekt na dit seizoen voor drie jaar naar Jumbo-Visma. Waarom hij die stap maakt en wat hij er precies van verwacht, lees je later in een uitgebreid stuk op In de Leiderstrui.
Klopt, wel jammer dat alleen Mollema dus die heuvelklassiekers echt beheerst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zijn beiden ook geen renners voor eendagskoersen
Dat gaat niet als je tegen een superieure renner aan het rijden bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje Enric, had dit in de Vuelta ook eens een paar keer geprobeerd.
Maar daarom had die het dus in de Vuelta ook moeten proberen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je tegen een superieure renner aan het rijden bent.
Het is duidelijk dat Enric Menos hier meer kansen ziet, dan toentertijd in de Vuelta tegen de beste coureur ter wereld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daarom had die het dus in de Vuelta ook moeten proberen.
Je maakt jezelf belachelijk door Hem boven Poog in te schalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Enric Menos hier meer kansen ziet, dan toentertijd in de Vuelta tegen de beste coureur ter wereld.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:35 schreef Mansjester het volgende:
Hot take: Mas gaat de sprint winnen
Of Pogacar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:35 schreef Mansjester het volgende:
Nada voor Mas denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:35 schreef Mansjester het volgende:
KP was een Poog-adept tot hij teveel ging winnen. Er is dus nog hoop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door Hem boven Poog in te schalen.
Je moet iets luider praten, de Brabançonne galmt nog door mijn oren voor de wereldkampioen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door Hem boven Poog in te schalen.
Dacht eerst 7e, hij leek me eerder te finishen dan Mollema. Hoe dan ook wel de grootste verrassing in de top 10 ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grappenmaker Molard 8e, jawel.
Redelijk op het gemak gewonnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij is er nooit voorbij geweest joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |