Ah ok. dat heb ik nog niet van haar gezien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Andersom ook wel dat Sasha dan opende is naar andere toe
Ja dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, misschien gewoon wat meer van elkaar gescheiden
Ze had een gesprek met Jeff in de keuken en later vanmiddag op de bank ook..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok. dat heb ik nog niet van haar gezien.
Maar dan is het mss wel beter dat ze minder klef zijn en meer hun eigen ding doen
Ben beniewd. Wil wel eens zien wat er nog meer in haar zitquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze had een gesprek met Jeff in de keuken en later vanmiddag op de bank ook..
Ik wou net zeggen. Er zijn mensen aan het timmeren. Wat dan? Winter is commingquote:
Weekslakkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind Bern en Sasha wel leuk samen maar ik ben idd een van de weinige hier
Als er 1 iemand een fout maakt is het afgelopen. weg ¤ 1500quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:27 schreef D. het volgende:
Als de opdracht niet geslaagd is, horen ze dat dan pas na afloop?
LOl ik trek dat soort koppeltjes ook slechtquote:
Ik ook, want leek mij echt een stil iemand etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben beniewd. Wil wel eens zien wat er nog meer in haar zit
Dat zou wel zuur zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:27 schreef D. het volgende:
Als de opdracht niet geslaagd is, horen ze dat dan pas na afloop?
Zeker.En vaak zo chagrijnig of verveeld kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, want leek mij echt een stil iemand etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |