Ja 1x raden wie deze kritiek levert....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
en toch hoor ik ze zeuren dat ze te weinig beweegt. Ze is wel met Bern het langst aan het dansen! Heb niets met dr maar heb toch wel respect nu..
En nu afwachten of het licht uit gaat rond middennacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Toch nog best leuke beelden dat dansen
Echt hè, ik vind dit echt een hele grappige opdracht, leuk om naar te kijken.quote:
Begint met een W en eindigt op anda?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja 1x raden wie deze kritiek levert....
Die kritiek kwam van de afzeikkoningin Wandaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
en toch hoor ik ze zeuren dat ze te weinig beweegt. Ze is wel met Bern het langst aan het dansen! Heb niets met dr maar heb toch wel respect nu..
Zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Bern is zonder Sasha leuker om te zien, zeker hier
Denk niet dat het licht uit gaat denk ik.. wel gaaf met die koptelefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu afwachten of het licht uit gaat rond middennacht.
Hoop van niet want de beeldkwaliteit in de loods is belabberd.
Vind ik ook, dat was vorige week met dat feestje ook alquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Bern is zonder Sasha leuker om te zien, zeker hier
Er misten een paar lettersquote:
Andersom ook wel dat Sasha dan opende is naar andere toequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, dat was vorige week met dat feestje ook al
Op streams is ook bijna geen geluid dat maakt het wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er misten een paar letters![]()
En ik heb de stream zonder geluid aanstaan.
Daar is inderdaad iets mee gebeurd sinds Madeleine manager werdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Andersom ook wel dat Sasha dan opende is naar andere toe
En je hoort Wanda niet, dat is ook genietenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Op streams is ook bijna geen geluid dat maakt het wel leuk
Mooi om te zien welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is inderdaad iets mee gebeurd sinds Madeleine manager werd
Af en toe doen ze een muziekje, maar ik vind het prima zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Op streams is ook bijna geen geluid dat maakt het wel leuk
Scheurtjes in de relatiequote:
Dat denk ik niet, misschien gewoon wat meer van elkaar gescheidenquote:
Ah ok. dat heb ik nog niet van haar gezien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Andersom ook wel dat Sasha dan opende is naar andere toe
Ja dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, misschien gewoon wat meer van elkaar gescheiden
Ze had een gesprek met Jeff in de keuken en later vanmiddag op de bank ook..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok. dat heb ik nog niet van haar gezien.
Maar dan is het mss wel beter dat ze minder klef zijn en meer hun eigen ding doen
Ben beniewd. Wil wel eens zien wat er nog meer in haar zitquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze had een gesprek met Jeff in de keuken en later vanmiddag op de bank ook..
Ik wou net zeggen. Er zijn mensen aan het timmeren. Wat dan? Winter is commingquote:
Weekslakkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind Bern en Sasha wel leuk samen maar ik ben idd een van de weinige hier
Als er 1 iemand een fout maakt is het afgelopen. weg ¤ 1500quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:27 schreef D. het volgende:
Als de opdracht niet geslaagd is, horen ze dat dan pas na afloop?
LOl ik trek dat soort koppeltjes ook slechtquote:
Ik ook, want leek mij echt een stil iemand etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben beniewd. Wil wel eens zien wat er nog meer in haar zit
Dat zou wel zuur zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:27 schreef D. het volgende:
Als de opdracht niet geslaagd is, horen ze dat dan pas na afloop?
Zeker.En vaak zo chagrijnig of verveeld kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, want leek mij echt een stil iemand etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |