Ja maar ze wil natuurlijk zoooo graag met Marciano...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Kim K staat er voor de 2 de keer al
snap ik ook niet
je moet in totaal 50 uur
zorg dan dat er op z'n minst 8 uur tussen zit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is dit best wel k*tmuziek om op te dansen
Zolang ze geen geluid produceert (praten of zingen) vind ik Eunice wel erg leuk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:06 schreef cheanny het volgende:
ben er wel achter dat Eunice niet echt toonvast is
Ja iedereen moet op de dansvloer, maar tijden mogen ze met elkaar overleggen. Wie meer kan, mag meer dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:06 schreef Charmian het volgende:
moet iedereen evenveel uren dansen, moet sowieso iedereen meedoen?
Iedereen minstens 2 uur las ik ergens?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja iedereen moet op de dansvloer, maar tijden mogen ze met elkaar overleggen. Wie meer kan, mag meer dansen
Dat hoopten ze, maar niet iedereen kan het zo lang volhouden of wil zo lang dansen. De bouwclub, wil liever verder met bouwen en gaan korter/ minder dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen minstens 2 uur las ik ergens?
Je ziet hem ook alleen maar in de keuken of ergens anders, maar bijna altijd etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die vieze eet- en drinkgeluiden van Inimini
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet hem ook alleen maar in de keuken of ergens anders, maar bijna altijd eten
2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel kilo van de 40 is ze al kwijt?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel kilo van de 40 is ze al kwijt?
quote:
Met vette techno hou je dat de hele nacht vol ,twee nachten zelfs nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is dit best wel k*tmuziek om op te dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |