Ging over zijn manier van mensen aansporen dat Janet afgelost moest worden, was echt op zo'n "jongens, ff opletten, even centraal!! Kom op!!" manierquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh?
Ik vond wel wat van Martin ,Het laatste wat ik nu in hem zie is een manager.
Door dat gezeik heb ik wel een hele andere kant van hem gezien en zie ik een zorgzame kant van hem maar ook zijn emoties, blijheid , enthousiasme ADHD energie , en zie ik hem vooral lol maken met anderen
Knap hoor op die schoenen! Ik kan er niet eens fatsoenlijk op stil staan, laat staan bewegen!quote:
Uhuuquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:51 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe is echt zo'n blij ei
ziet er niet uit die klompen! Vind de crocs van Isaac mooierquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Ireth het volgende:
Knap hoor op die schoenen! Ik kan er niet eens fatsoenlijk op stil staan, laat staan bewegen!
Heb ook niet gezegd dat ze mooi zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
ziet er niet uit die klompen! Vind de crocs van Isaac mooier
Yep, die geven gewoon energie af door er naar te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Kim zijn ook leuk bij elkaar [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Kim K staat er voor de 2 de keer alquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:03 schreef cheanny het volgende:
Kim K alleen maar zeiken dat ze de muziek niet mooi vindt.
Mirthe en Kim D:![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |