Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:17 schreef juul. het volgende:
[..]
[..]
Als er 1 stil staat is het einde verhaal, ik zie dat wel gebeuren hoor
Dan moet degene wisselen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
wat is als jemand bij het dansen naar wc moet?
Nee de stem was daar in onverbiddelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er niet een soort waarschuwing ? bij de 3e keer fout is het einde?
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Die vond ik wel goed. Ik heb toen niet de hele nacht gekeken, maar wel snel 's morgens de tv aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar geleden had hij dus een relatie met deze Rozemarijn... Sascha lijkt wel wat op haar, hij heeft een type
Ook al zo'n succesprogrammaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zet het gewoon neer.. geeft wel duidelijkheid
[ afbeelding ]
Omg een ANWB stelquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is dus ook gewoon een "TV-afschuimer" Ook wel Uit de Kaartenbak genoemd
Jahh.. De SL is al 15min aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten dansen???![]()
![]()
![]()
* Ireth zit in de bus terug naar huis, nog geen streams gezien
Bernd is al niet bepaald mijn type... maar op deze foto vind ik hem echt een libido-killerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de rest doet niet mee?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Groep 1: Jeffery, Eunice Moraima, Jasper, Esther, Isaac, Rupert
Groep 2: KimD, Leila, GJ, Mirthe, Kenzy, Martin, Jerrold, Nadir
Groep 3 : Ruben, KimK, Marciano, Sasha, JW, Erik, Wanda
Ooww... we missen dus niksquote:
Leedvermaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was lachen maar, zeker naarmate de tijd vorderde
Zie post van Hendrik..quote:
Eigen muziek op zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |