abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:50:45 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206261531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zeker zijn medicijnen niet gepakt
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Die is vast en zeker vergeten zijn medicijnen te pakken :')
Je valt in herhaling met je onzin. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206275799
  maandag 10 oktober 2022 @ 16:13:43 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206276444
quote:
Mooie necrologie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206276503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Deze beste man kende ik niet, maar ik snap wel dat iemand meteen denkt dat het een wappie is... De afgelopen jaren zijn er genoeg van dit soort "kritische" lui opgestaan die helemaal door zijn geslagen bijv Peter Gøtzsche en Dick Bijl.. Dus voor vele zal het klinken als de volgende wappie die zegt dat je een wortel moet eten om je kanker te genezen.
Ik ben altijd vrij kritisch geweest tov de medische wereld, maar tegenwoordig zal ik dat minder snel uiten, want ik wil niet met die mensen geassocieerd worden.
Zou me niet verbazen als dat een algemeen verschijnsel is, dat bvb echte fouten en misstanden nu minder snel aangeklaagd worden omdat men vreest als wappie gelabeld te worden, of omdat men de wappies geen argumenten wil leveren.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206276547
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ik ben altijd vrij kritisch geweest tov de medische wereld, maar tegenwoordig zal ik dat minder snel uiten, want ik wil niet met die mensen geassocieerd worden.
Zou me niet verbazen als dat een algemeen verschijnsel is, dat bvb echte fouten en misstanden nu minder snel aangeklaagd worden omdat men vreest als wappie gelabeld te worden, of omdat men de wappies geen argumenten wil leveren.
Jammer. Het is belangrijk dat er weldenkende mensen zijn als Ivan Wolffers en Dick Bijl die, gewapend met wetenschappelijke kennis, proberen zich niets aan te trekken van de pogingen tot karaktermoord.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206276814
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:57 schreef Starhopper het volgende:
Nooit van gehoord.

"Hij moedigde zijn lezers aan zelf over hun gezondheid en hun kwalen na te denken."
Klinkt als een wappie.
Oh, als je zelf ook wat nadenkt over je gezondheid ben je een wappie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')