Ik denk een helm met een ei ophoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even weer bedenken welk oudhollands spel er dit keer zal staan .....
Ik denk iets van boerengolf.
Dat is wel een teleurstellingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Duurt te lang, zal wel weer een spel worden![]()
ze gaan vast niet op vrijdag een eliminatie spel doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Duurt te lang, zal wel weer een spel worden![]()
Dan een 24 uurs opdracht, ben die simpele spelletjes wel zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan vast niet op vrijdag een eliminatie spel doen
Ja zou idd leuk zijn als het een opdracht is wat langer gaat durenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan een 24 uurs opdracht, ben die simpele spelletjes wel zat
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:06 schreef Deisyy het volgende:
Nadir kent alle dingetjes van die kut(zwangerschaps)testen
Ze hadden het over overtijd zijn, dus Nadir zei dat zwangerschapstesten na twee weken betrouwbaar zijn, want hij weet al die kutdingetjes over die testen, zegt iequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijn
totaal onbegrijpelijk![]()
![]()
ik heb niet zoveel vertrouwen in Maddy's begrijpend lezen skillsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Maddie heeft het "regelboek" gelezen, dat er soms een directe eliminatie is, soms dat je moet kiezen, en soms met voorbereidingstijd en soms dat er twee uit moeten...
Nou nou Maddie toch
kijk nu snap ik hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het over overtijd zijn, dus Nadir zei dat zwangerschapstesten na twee weken betrouwbaar zijn, want hij weet al die kutdingetjes over die testen, zegt ie
Ik dacht dat er iemand zei dat er iets werd opgeblazenquote:
ik ben niet onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zou ook een Mario uitspraak kunnen zijn
totaal onbegrijpelijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |